Ντριιιν.
Ωωω σκασε πρωί πρωί.
Κλείνω με νεύρα το ξυπνητήρι μου και σηκώνομαι γρήγορα να πάω προς το μπάνιο μου. Κάνω την ρουτίνα μου και αρχίζω να ντυνομαι. Βάζω μια άνετη μαύρη φόρμα με μια κοντομάνικη μπλούζα και από πάνω την μαύρη ζακέτα μου. Φοράω και τα αθλητικά μου και έτοιμη. Παίρνω την τσάντα στους ώμους μου και ξεκινάω για τη σχολή.
STEFANOS'S POV
Την είδα από μακριά να μπαίνει στη σχολή και το βλέμμα της έπεφτε πάνω σε διάφορα παιδιά, καθώς ερχόταν προς την παρέα μας.
Πάλι όμορφη είναι. Φοράει φόρμα και γενικά σήμερα είναι πολύ αθλητικά ντυμένη και μπορώ να πω, πως της πάει πολύ. Το όμορφο μαλλί της το έχει πιάσει μια ψηλή κοτσίδα. Δεν μπορώ να σκέφτομαι πως την έχει αγγίξει ο άλλος ο μαλακας από το κλαμπ το Σάββατο. Πρέπει να μάθω πράγματα από την Άρια.
Αλλά όχι, γιατί να μάθω; Ας μου εξηγήσει κάποιος επιτέλους τι μου συμβαίνει και νοιάζομαι τόσο πολύ για την Άννα, ενώ μου είναι παντελώς αδιάφορη σαν γυναίκα.
-"Καλημέρα" λέει γλυκά και κάνει μια αγκαλιά τα κορίτσια.
-"Καλημέρα λεμονακι" της λέω με ένα χαμόγελο, όμως φαίνεται πως εκείνη δεν γέλασε καθόλου. Οκευ, επιστρέφουμε στον παλιό απότομο και απόμακρο χαρακτήρα. Εκείνη το διάλεξε, εγώ προσπάθησα να είμαι καλός μαζί της.
Το κουδούνι χτύπησε και όλοι μπήκαμε στην αίθουσα μας. Από την ώρα που ήρθε δεν μου έχει δώσει σημασία και με εκνευρίζει αφόρητα αυτό.
Καθόμαστε στις καρέκλες μας, όμως για ακόμη μια φορά η Άννα κάθεται μακριά από εμάς, σαν προσπαθεί να αποφύγει έναν από εμάς.
Την παρακολουθώ που βγάζει γλυκά και ήρεμα τα βιβλία της. Φαίνεται κουρασμένη και δεν ξέρω γιατί. Χθες τσακωθηκαμε άσχημα και έχω καταλάβει πως οι χαρακτήρες μας δεν ταιριάζουν τόσο.
Τι κάθομαι και σκέφτομαι; Αφού δεν τη συμπαθώ καν. Ή μήπως τη συμπαθώ; Όχι όχι, δεν τη συμπαθώ, είμαι σίγουρος για αυτό.
Η συμπαθητική καθηγήτρια μπαίνει στην αίθουσα και αμέσως οι ομιλίες σταματούν. Δεν έχω σταματήσει να κοιτάζω την Άννα όση ώρα μιλάει η καθηγήτρια. Φαίνεται αφηρημένη και είμαι σίγουρος πως δεν έχει ακούσει τίποτα.
-"Άννα κορίτσι μου, είσαι καλά; Φαίνεσαι αφηρημένη" της απευθύνεται η καθηγήτρια μας.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Ματωμένος Έρωτας
Любовные романыΣτέφανος και Άννα. Τα ετερώνυμα έλκονται σωστά; Η Άννα, μια αρκετά εμφανίσιμη και πολύ γλυκιά κοπέλα μετακομίζει από την Κέρκυρα στην Αθήνα για τις σπουδές της. Από την άλλη ο Στέφανος είναι ένας μεγάλος player, εφόσον η εξωτερική του εμφάνιση είναι...