Μετά από 3 βδομάδες
Συγγραφέας POV
Πέρασαν 3 ολόκληρες βδομάδες από τον τελευταίο τσακωμό του Στέφανου και της Αννας. Πλέον και οι δύο συμπεριφερόντουσαν σαν άγνωστοι. Όμως οι αναμνήσεις τους ήταν κοινές. Η αναπάντεχη γνωριμία τους, οι τσακωμοί τους, οι τόσες φορές που είχαν έρθει κοντά, όλα κοινά...
Είχε πάει πλέον τέλη Νοέμβρη. Το φθινόπωρο σιγα σιγά έφτανε στο τέλος του και τη θέση του έπαιρνε ο βαρύς και κρύος χειμώνας.
Η Άννα είχε έρθει αρκετά με τον Μιχάλη. Εκείνος της έδειχνε ασταμάτητα το ερωτικό ενδιαφέρον του, όμως εκείνη είχε μόνο έναν στον μυαλό της. Τον Στέφανο. Το αγόρι που ευχόταν να μην είχε μπει ποτέ στον δρόμο της. Είχε παραδεχτεί στον εαυτό της πως είναι ερωτευμένη με τον Στέφανο, και πολύ μάλιστα. Αυτό βέβαια την σκότωνε μέσα της. Να είναι ερωτευμένη με κάποιον που δεν μιλάει, δεν της δείχνει καμία απολύτως ανταπόκριση.
Η Άννα ήταν η ιδανική κοπέλα για τον Στέφανο. Όμορφη, γλυκιά, ευγενική. Είχε πολλά προτερήματα σαν κοπέλα. Ήταν αυτή που θα καθόταν και θα άκουγε κάθε πρόβλημά του, κάθε αμφιβολία του και θα προσπαθούσε να δώσει λύση σε αυτά. Ήταν αυτή που χαιρόταν με τη χαρά του και στεναχωριόταν με την λύπη του. Ήταν η κοπέλα που πολλοί θα ήθελαν να έχουν δίπλα τους. Είχε να προσφέρει τόσα πολλά στον Στέφανο. Και δεν εννοώ υλικά αγαθά, αλλά συναισθήματα. Μετά τον χωρισμό και τον πόνο που της προκάλεσε ο Δημήτρης, είχε υποσχεθεί στον εαυτό της πως δεν θα ερωτευτεί ξανά. Να όμως, που η μοίρα είχε άλλα σχέδια για την Άννα και εμφάνισε στον δρόμο της τον Στέφανο.
Από την άλλη ο Στέφανος, αυτές τις 3 βδομάδες κάθε βράδυ και με διαφορετική κοπέλα. Έκανε τη δουλειά του χωρίς συναισθήματα. Προσπαθούσε να κρύψει τον έρωτα που τον είχε κυριεύσει για την Άννα και πίστευε πως με το να γυρίζει με τη μία και την άλλη θα την ξεπερνούσε. Όμως μάταια... Την ήθελε όλο και περισσότερο και την ερωτευόταν περισσότερο σε κάθε της ματιά. Το ότι δεν της μιλούσε τόσο καιρό τον έκανε να τρελαίνεται. Έβλεπε τον Μιχάλη δίπλα της και γινόταν ο πιο ζηλιάρης άνθρωπος. Αυτή η ζήλια του συνεχώς τον οδηγούσε σε τσακωμό εναντίον του Μιχάλη και αυτό δεν βοηθούσε καθόλου την επαφή του με την Άννα.
Και ο Στέφανος ήταν ο ιδανικός για την Άννα. Όσο περίεργο κι αν φαίνεται, ο Στέφανος ήθελε να κάνει με την Άννα αυτά που κάνουν τα ζευγάρια. Να της λέει γλυκόλογα, να την κρατάει στην αγκαλιά του και να τη φιλάει συνεχώς και άλλα πολλά. Δεν είχε παραδεχτεί ακόμα ότι ήταν ερωτευμένος μαζί της. Ή μάλλον... Δεν ήθελε να το παραδεχτεί. Δεν ήθελε να παραδεχτεί πως έπεσε στην παγίδα του έρωτα. Όλοι του το έλεγαν. Οι φίλοι του, η αδερφή του μέχρι και οι γονείς του του έλεγαν ότι ήταν ερωτευμένος, όμως εκείνος αρνιόταν κάθε φορά.
YOU ARE READING
Ματωμένος Έρωτας
RomanceΣτέφανος και Άννα. Τα ετερώνυμα έλκονται σωστά; Η Άννα, μια αρκετά εμφανίσιμη και πολύ γλυκιά κοπέλα μετακομίζει από την Κέρκυρα στην Αθήνα για τις σπουδές της. Από την άλλη ο Στέφανος είναι ένας μεγάλος player, εφόσον η εξωτερική του εμφάνιση είναι...