Part 36

670 29 1
                                    

ANNA'S POV

-"Και δηλαδή τσακωθηκατε;" με ρωτάει η Αρια αφήνοντας τους καφέδες μας στο τραπέζι του σαλονιού της. Της γνεφω θετικά και πίνω λίγο από τον καφέ μου.
-"Και τώρα;" με ρωτάει και εγώ αφήνω τον καφέ μου στο τραπεζάκι.

-"Δεν μιλάμε. Και δεν έχω ιδέα και τι θα γίνει κιόλας. Με είπε και παράλογη"

-"Η Τζένη ήταν η πρώτη του" αναφωνεί η Αρια και εγώ την κοιτάζω έκπληκτη.

-"Τι εννοείς;" ρωτάω μπερδεμένη και στενεύω τα φρύδια μου.

-"Ο Στέφανος όπως σου είχα πει δεν έκανε σχέσεις. Στην τρίτη Λυκείου λοιπόν μπήκε μια κοπέλα στη ζωή του. Ε ήρθαν πιο κοντά και το προχώρησαν. Είχαν συμφωνήσει πως μόνο θα ικανοποιούν τις ανάγκες τους και δεν θα κάνουν σχέση. Ε και όλο αυτό κράτησε για δύο μήνες" τελειώνει την αφήγηση της η Αρια και ακουμε βήματα από τη σκάλα.

-"Θελω καφε" ακούγεται η απαιτητική φωνή του Στέφανου και μπαίνει στον χώρο. Μόλις με βλέπει μένει να με κοιτάζει έκπληκτος. Ίσως να μην περίμενε την επίσκεψή μου.

-"Η κουζίνα ξέρεις που είναι, χέρια ευτυχώς έχεις, φτιάξε μόνος σου" του απαντάει η Αρια, όμως εκείνος αδιαφορεί για την απάντηση της και το βλέμμα του πέφτει πάνω μου.

-"Καλημερα" μου λέει κοιτώντας με και εγώ πίνω μια γουλιά από τον καφέ μου.
-"Τι θα γίνει, δεν θα μου μιλάς τώρα;" ρωτάει εκνευρισμένος και εγώ πίνω ακόμα λίγο από τον καφέ μου.
-"Πάμε να μιλήσουμε" λέει απαιτητικά και εγώ γυρίζω να τον κοιτάζω.

-"Κάνω παρέα στην Αρια" απαντάω αδιάφορα και αφήνω το ποτήρι μου στο τραπεζάκι.

-"Μπορει να κάτσει και για λίγο μόνη της" απαντάει με ειρωνικό τόνο και βλέπω πως νευριάζει αρκετά.

-"Ναι αλλά εγώ θέλω να της κάνω παρέα" απαντάω με πείσμα και εκείνος ξεφυσαει νευριασμένος από τη μύτη.

-"Αννα κάτι είπα, ελα να μιλήσουμε, μην τα κάνεις χειρότερα τα πράγματα"

-"Αννούλα μου πήγαινε, πρέπει να ξεκαθαρίσει το πράγμα" μου λέει ψιθυριστά η Αρια και μου χαϊδεύει απαλά το γόνατο. Κοιτάζω μια τον Στέφανο και μια την Αρια. Ο Στέφανος στέκεται να με κοιτάζει περιμένοντας την επόμενη μου κίνηση, και η Αρια μου γνέφει να πάω μαζί του.

Όσο εγωίστρια κι αν είμαι, το να αντισταθώ στον Στέφανο είναι πάνω από τις δυνάμεις μου. Τον θέλω κοντά μου συνέχεια. Να τον αγκαλιάζω, να τον φιλάω. Και το γεγονός οτι είμαστε τσακωμενοι με νευριάζει ακόμα περισσότερο.

Ματωμένος Έρωτας Onde histórias criam vida. Descubra agora