Part 41

626 34 4
                                    

ANNA'S POV

3 χρόνια μετά
Η ημέρα της αποφοίτησης

Το ποσό γρήγορα πέρασαν αυτά τα τρία  χρόνια, ούτε που το κατάλαβα. Σαν χθες θυμάμαι την ημέρα που μπήκα στο Πανεπιστήμιο και σήμερα αυτός ο κύκλος λαμβάνει τέλος, αφού είναι η μέρα της αποφοίτησης μας.

Το παρεάκι μας έχει παραμείνει ίδιο, αχώριστο. Οι σχέσεις όλων μας έχουν κρατήσει. Μπορεί να είμαστε όλοι είκοσι τριών χρονών, αλλά παραμένουμε έφηβοι. Για τον Στέφανο δεν το συζητάω, παραμένει ακόμα παιδί. Όχι έφηβος, παιδί. Αλλά μ' αρέσει.  Σαν παρέα κάνουμε πολλά μαζί. Συναντιόμαστε όπως παλιά κάθε Σαββατοκύριακο για να συζητήσουμε, να πιούμε, να φάμε, να διασκεδαδιυμε. Τίποτα δεν άλλαξε και χαίρομαι που όλα είναι ίδια, όπως παλιά. Με τίποτα δεν θέλω να τους χάσω.

Η σχέση μας με τον Στέφανο έχει αντέξει τρία χρόνια. Ποιος να μου το 'λεγε πως θα έχω σχέση με τον Στέφανο, και μάλιστα τριών χρόνων. Τρία χρόνια συγκατοίκησης, αγάπης, έρωτα και πάθους. Τρία χρόνια γεμάτα με τον Στέφανο. Η αγάπη μας κάθε μέρα μεγαλώνει περισσότερο και ο έρωτας δεν έχει χαθεί. Τρία χρόνια τώρα μου αποδεικνύει καθημερινά πως με αγαπάει, πως τον άλλαξα, του έβγαλα έναν άλλον αυτό. Βασικά, υπήρχε αυτός ο εαυτός μέσα στον Στέφανο, αλλά κανένας δεν μπορούσε να τον δει. Εγώ όμως μπόρεσα και είμαι ευτυχισμένη για αυτό. Δεν μπορώ να περιγράψω πως νιώθω για τον Στέφανο. Όσα και να πω δεν θα είναι αρκετά για να καταλάβει κανείς τα συναισθήματα που μου έβγαλε ο Στέφανος.

Όπως κάθε φυσιολογικό ζευγάρι έχουμε τις διαφωνίες μας που και που και τσακωνομαστε. Οι περισσότεροι τσακωμοί μας οφείλονται σε παράλογες ζήλιες, οι οποίες κρύβουν μέσα τους αγάπη. Πάντα όμως λύνουμε τα πάντα με μια αγκαλιά και η επόμενη εικόνα είναι να είμαστε αγκαλιασμένοι στο κρεβάτι. Άλλωστε άμα δεν υπήρχαν και οι τσακωμοί ανάμεσα μας, η σχέση μας θα είχε καταντήσει μια ρουτίνα.

Η μέρα της αποφοίτησης έτυχε να πέφτει με την ημέρα της επετείου μας. Σήμερα κλείνουμε τρία χρόνια σχέσης και ατελείωτης αγάπης. Σε λίγη ώρα θα φύγουμε και θα πάμε για την αποφοίτησή μας. Το μεσημέρι μας θα το περάσουμε με τις οικογένειές μας να γιορτάσουμε την αποφοίτησή μας, ενώ το βράδυ ο Στέφανος μου έχει ετοιμάσει εκλπηξη.

-"Μωρο μου, είσαι έτοιμη;" ακούω τη φωνή του Στέφανου, καθώς κατεβαίνει τις σκάλες.

Ματωμένος Έρωτας Where stories live. Discover now