Part 16

876 44 0
                                    

Μετά από 2 μέρες

ANNA'S POV

-"Θα μας λείψεις" μου λένε βουρκωμενες τα κορίτσια και με κάνουν μια μεγάλη αγκαλιά.

-"Και εμένα θα μου λείψετε" τους λέω με την πιο γλυκιά φωνή μου, ενώ ανταποδίδω στην αγκαλιά τους.

-"Μόλις φτάσεις τηλέφωνο" με ενημερώνει η Νεφέλη και εγώ την κοιτάζω κάπως αυστηρά, ενώ προσπαθώ να συγκρατήσω τα δάκρυα μου.

-"Ηρέμησε, δεν πάω στρατό" τα γέλια μας γεμίζουν τον κρύο χώρο του αεροδρομίου.

Αγκαλιάζω για μια ακόμη φορά τα κορίτσια και αμέσως μετά τον Χάρη και τον Μάριο. Ρίχνω μια τελευταία ματιά στον Στέφανο και χωρίς να ανταλλάξουμε κουβέντα, παίρνω τη βαλίτσα μου και προχωράω προς τον έλεγχο.

STEFANO'S POV

Τους αγκαλιάζει όλους εκτός από μένα. Είμαι λίγο πιο πίσω από τους υπόλοιπους, δεν μπορώ να είμαι κοντά της. Έτσι κι αλλιώς, ποτέ δεν ήμουν καλός στους αποχαιρετισμούς.

Μου ρίχνει μια τελευταία ματιά και αφού πάρει τη βαλίτσα της προχωράει προς τον έλεγχο. Πόσο θέλω να τρέξω, να την αγκαλιάσω και να την φιλήσω. Ίσως βέβαια να είναι καλύτερα έτσι.
-"Καλά θα είμαι μόνο μακριά σου" τα προχθεσινά της λόγια ηχούν ξανά στο μυαλό μου.

-"Θα μου λείψεις, μωρό μου" ψιθυρίζω για να μη με ακούσει κανείς. Η Άρια με την Νεφέλη δεν έχουν κουνηθεί από τη θέση τους και συνεχίζουν να κλαίνε. Εγώ πάλι την κοιτάζω να απομακρύνεται. Δεν γυρίσει να με κοιτάξει, να μου ρίξει ένα τεκευταια βλέμμα.

-"Φίλε, είσαι εντάξει;" μου λέει ο Χάρης, ενώ με χτυπάει αδερφικά στην πλάτη.

-"Ναι, όλα καλά" του απαντάω χωρίς να πάρω το βλέμμα μου από πάνω της και χαμογελάω ψεύτικα.

-"Σε δύο βδομάδες θα είναι πίσω, κάνε υπομονή" με καθησυχάζει ο Χάρης και εγώ κουνάω απογοητευμένα το κεφάλι μου.

-"Έτσι κι αλλιώς, δεν μιλάμε" λέω και στους δύο και γυρίζω την πλάτη μου, προχωρώντας προς την έξοδο του αεροδρομίου.

Συγγραφέας POV

Και αυτή ήταν η τελευταία φορά που είδαν ο ένας τον άλλον. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού η Άννα σκεφτόταν όλη την ώρα τον Στέφανο. Πίστευε πως μακριά του θα ήταν καλύτερα, θα τον ξεπερνούσε, θα προχωρούσε τη ζωή της. Νόμιζε... Που να 'ξερε όμως, πως ο Στέφανος ήταν ο πρώτος της αληθινός έρωτας και η πρώτη της αγάπη.

Ματωμένος Έρωτας Where stories live. Discover now