Part 61

629 30 1
                                    

STEFANO'S POV

-"Μιλάς σοβαρά;" ρωτάει άφωνος ο Χάρης αφήνοντας τους καφέδες στο τραπεζάκι.

-"Ναι" απαντάω μονολεκτικά και χωρίς καμία όρεξη στη φωνή μου.

-"Μα καλά πως έγινε;"

-"Δεν ξέρω. Πάνω που είχα αρχίσει να ξεχνιέμαι την είδα ξαφνικά μπροστά μου και όλα όσα ένιωθα βγήκαν ξανά εξω"

-"Και τώρα θα δουλεύετε μαζι;"

-"Ναι.."

-"Πως νιώθεις;" ρωτάει παίρνοντας τον καφέ στα χέρια του και πίνοντας μια γουλιά.

-"Απαίσια. Είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου πως θα την ξεχάσω, θα προχωρήσω, και όλα ήταν καλά μέχρι χθες. Μου είπε πως νε αγαπάει ακόμα, σιγά μη το εννοεί όμως. Άμα με αγαπούσε θα τον άφηνε τον γκόμενο της"

-"Και εσύ την αγαπάς ε;"

-"Αυτο είναι το θέμα;"

-"Ε βέβαια αυτό είναι το θέμα ρε συ Στέφανε"

-"Οχι, δεν την αγαπαω πλεον" απαντώ σκληρά και προσπαθώ και εγώ ο ίδιος να πιστέψω πως δεν την αγαπάω.

-"Κατάλαβα, φυσικά και ακόμα την αγαπάς"

Τελικά δεν μπορώ να κρυφτώ από κανέναν. Όσα και να μου έκανε εγώ ακόμα την αγαπάω. Μπορεί εκείνη να προχώρησε τη ζωή της, όμως εγώ δεν τα κατάφερα, και ίσως να μην το καταφέρω και ποτέ...

Συγγραφέας POV

Πέντε χρόνια μετά το αναγκαστικό χωρισμό τους και όλα είναι ίδια. Συναισθήματα, μνήμες... όλα ίδια. Κανένας από τους δύο δεν κατάφερε πραγματικά να προχωρήσει. Η Άννα προσπαθούσε να πείσει τον εαυτό της πως αγαπάει τον Θάνο, πως νιώθει περισσότερα απ' όσα ένιωθε για τον Στέφανο, όμως μάταια. Βαθιά μέσα της ήξερε  πως η πρώτη και τελευταία της αγάπη ήταν και θα είναι ο Στέφανος, όσο κι αν προσπαθούσε να το κρύψει.

Ο Στέφανος πέντε χρόνια έμεινε εκεί. Στάσιμος να περιμένει τη μόνη γυναίκα που αγάπησε. Το βράδυ που είδε την Άννα μαζί με τον Θάνο, ο θυμός κυρίευσε το μυαλό του και σταμάτησε να σκέφτεται καθαρά. Βρήκε τη Νάντια να περάσει το βράδυ του, νομίζοντας πως έτσι θα ξεπεράσει την Άννα. Όπως ήταν φυσικό έκανε λάθος. Όχι μόνο δεν ξεπέρασε την Άννα, αλλά την αγάπησε περισσότερο.

Από εκείνο το βράδυ κι έπειτα δεν πήγε με καμία άλλη γυναίκα. Η Νάντια ήθελε να βρεθεί ξανά με τον Στέφανο, όμως εκείνος ποτέ δεν απάντησε στο μήνυμά της. Προσπάθησε πολλές φορές να προχωρήσει τη ζωή του, όμως φυσικά και δεν τα κατάφερε.

Ματωμένος Έρωτας Where stories live. Discover now