ANNA'S POV
Ο ενοχλητικός ήχος από το κινητό με ξυπνάει από τον ήσυχο και όμορφο ύπνο, στον οποίο είχα βυθιστεί. Σηκώνω ελάχιστα το κεφάλι μου και χαμογελάω με την εικόνα που έχω μπροστά μου. Ο Στέφανος κοιμάται έχοντας ελάχιστα το στόμα του ανοιχτό, προτρέποντας με να τον φιλήσω. Παρατηρώ τον χώρο και βλέπω πως και οι δύο ήμαστε τυλιγμένοι μόνο με ένα σεντόνι.
Δεν με νοιάζει ιδιαίτερα το ότι είμαι σε σχέση με τον Θάνο. Μετά από πέντε χρόνια ενώθηκα ξανά με τον μεγαλύτερο έρωτα μου, όσο ανήθικο και όσο λάθος κι αν ήταν. Μπορεί να ήταν λίγο βιαστικό όλο αυτό, όμως δεν με ένοιαζε. Ήθελα όσο τίποτα να με κάνει ξανά δικιά του, να με χαϊδεύει, να είναι προσεκτικός σε κάθε κίνηση του και να μου ψιθυρίζει κάθε φορά πόσο πολύ με αγαπάει. Όπως έκανε και χθες.
Παίρνω το κινητό στα χέρια μου και κοιτάζω την οθόνη. Ανοίγω το κινητό μου και μένω παγωμένη στη θέση μου. Ένα μήνυμα από τον Θάνο, λέγοντας 'Γύρισα Αθήνα αγάπη μου, σε μια ώρα είμαι στο σπίτι'.
Νιώθω πραγματικά σαν να έχω χάσει τη γη κάτω από τα πόδια μου. Κλείνω γρήγορα το κινητό μου και το αφήνω στο κομοδίνο δίπλα μου. Σηκώνομαι με αργές κινήσεις από το κρεβάτι, μιας και δεν θέλω να ξυπνήσω τον Στέφανο και αρχίζω σιγά σιγά να ντύνομαι.
Αφού βάλω όλα μου τα ρούχα, παίρνω γρήγορα το κινητό και την τσάντα μου και κατεβαίνω σιγά σιγά κάτω. Πηγαίνω στην κουζίνα και παίρνω ένα χαρτάκι με ένα στυλό.
"Συγγνώμη που έφυγα έτσι, όμως έγινε κάτι σοβαρό. Θα περάσω το βράδυ να μιλήσουμε, σ' αγαπώ" γράφω πάνω στο πράσινο χαρτάκι και το κολλάω στην πόρτα του ψυγείου.
Η αλήθεια είναι ότι σκέφτηκα πολύ για να του γράψω 'σ' αγαπώ', όμως πιστεύω πως μετά από ότι έγινε χθες ήταν το καλύτερο που θα μπορούσα να κάνω.
Φεύγω βιαστικά από το παλιό μας σπίτι και οδηγώ γρήγορα μέχρι το δικό μου. Η διαδρομή κράτησε δέκα λεπτά, αφού οι δρόμοι ήταν άδειοι και είχα περισσότερη άνεση στο θέμα της ταχύτητας.
Ανεβαίνω γρήγορα στο σπίτι και αμέσως κοιτάζω το ρολόι. Το αργότερο σε μισή ώρα ο Θάνος θα είναι εδώ και εγώ είμαι ακόμα αγχωμένη από το γεγονός της χθεσινής νύχτας. Σε καμία περίπτωση δεν μετάνιωσα για αυτό που έγινε, όμως είμαι σίγουρη πως όταν δω τον Θάνο όλες οι τύψεις μου θα βγουν στην επιφάνεια.
YOU ARE READING
Ματωμένος Έρωτας
RomanceΣτέφανος και Άννα. Τα ετερώνυμα έλκονται σωστά; Η Άννα, μια αρκετά εμφανίσιμη και πολύ γλυκιά κοπέλα μετακομίζει από την Κέρκυρα στην Αθήνα για τις σπουδές της. Από την άλλη ο Στέφανος είναι ένας μεγάλος player, εφόσον η εξωτερική του εμφάνιση είναι...