Part 50

579 29 2
                                    

STEFANO'S POV

-"Πρεπει να κατέβεις να τη χαιρετήσεις" με συμβουλεύει ο Χάρης και εγώ συνεχίζω να μένω ξαπλωμένος στο κρεβάτι μου.

-"Τα κορίτσια είναι κάτω μαζί της. Σε περιμένει" μου λέει και ο Μάριος.

-"Πήγαινε να τη χαιρετήσεις" μου ξαναλέει ο Χάρης.

-"Δεν θέλω. Θα πονέσω περισσότερο" απαντάω και στους δύο και βολεύομαι καλύτερα στο διπλό κρεβάτι.

Έχουν έρθει όλοι σπίτι μας να χαιρετήσουν την Άννα. Η χθεσινή νύχτα μας ήταν μαγική. Η τελευταία μας νύχτα... Τα αγόρια προσπαθούν να με πείσουν να κατέβω να τη χαιρετήσω, όμως εγώ δεν θέλω. Άμα την αντικρίσω για μια ακόμη φορά είμαι σίγουρος πως θα λυγίσω και θα ξεσπάσω σε κλάματα. Κάθε αποχωρισμός και δύσκολος λένε. Έχουν δίκιο. Πονάει, πονάει πολύ.

-"Δεν θα την ξαναδείς. Πήγαινε πες το τελευταίο αντίο" με συμβουλεύει ο Χάρης, όμως πάλι δεν κάνω κίνηση να σηκωθώ.

-"Δεν το αντέχω όλο αυτό"

-"Στην ίδια κατάσταση είστε Στέφανε. Και εκείνη δεν έχει σταματήσει να κλαίει από το πρωί" με ενημερώνει ο Μάριος και εγώ ξεφυσαω.

Το κοριτσάκι μου κλαίει. Τα γλυκά, καστανά ματάκια της που ερωτεύτηκα και αγάπησα δακρύζουν. Δακρύζουν και δεν μπορώ να κάνω κάτι για αυτό.

-"Πηγαινετε να τη χαιρετήσετε εσείς" λέω κάπως αδιάφορα, όμως μόνο αδιάφορος δεν είμαι αυτή τη στιγμή.

-"Εσένα χρειάζεται τώρα Στέφανε, κανέναν άλλον" μου λέει ο Χάρης προσπαθώντας να με λογικεψει.

-"Παιδια, η Άννα φεύγει" μπαίνει στο δωμάτιο η Αρια και μας ενημερώνει.

Φεύγει...
Ακούγοντας αυτή τη λέξη νιώθω κάτι να σπάει μέσα μου. Όλα πλέον έχουν τελειώσει. Εγώ και η Αννα δεν υπάρχουμε πια...

Τα αγόρια μαζί με την Αρια προχωράνε προς την πόρτα. Δεν ξερω τι να κάνω, να πάω ή όχι; Θέλω όσο τίποτα να την αγκαλιάσω, να τη φιλήσω για μια τελευταία φορά.

-"Ελα Στέφανε" με προτρέπει η Αρια.

-"Να της πείτε πως την αγαπάω" λέω στα παιδιά και ύστερα βουλιάζω στο κρεβάτι μου.

Τα παιδιά με κοιτάζουν απογοητευμένα και ύστερα βγαίνουν από το δωμάτιο. Κλειδωνω την πόρτα μου για να μη με ενοχλήσει κανείς και κάθομαι ξανά στο κρεβάτι μου, βουλιαζοντας στη μιζέρια μου. Όλα τελείωσαν, σκέφτομαι.

Ματωμένος Έρωτας Where stories live. Discover now