Part 26

780 37 1
                                    

STEFANO'S POV

-"Μωρό μου πρέπει να φύγω" ενημερώνω γλυκά την Άννα, η οποία είναι μέσα στην αγκαλιά μου και της χαϊδεύω ήρεμα το μαλλί.

-"Όχι, κάτσε εδώ" μου παραπονιέται και σουφρωνει τα χείλια της. Της δίνω ένα πεταχτό φιλί και χαμογελάει.

-"Πρέπει να πάω και λίγο από το σπίτι μου βρε"

-"Έλα ρε Στέφανε, μια χαρά είμαστε οι δύο μας. Δεν σ' αρέσει που καθόμαστε αγκαλιά;"

-"Φυσικά και μ' αρέσει ρε μωρό μου, αλλά έχω 5 μέρες να πάω σπίτι. Θα έρθω το απόγευμα με τα παιδιά" της ανακοινώνω και της χαϊδεύω τρυφερά το απαλό της μάγουλο.

-"Για να τους πούμε και για τη σχέση μας" μου λέει ήρεμα και της γνέφω καταφατικα. Σηκωνομαστε από τον καναπέ και προχωράμε προς την πόρτα. Ακουμπάει το χέρι της στο πόμολο της πόρτας και μου ανοίγει ευγενικά την πόρτα.

-"Θα τα πούμε το βράδυ" της λέω χαμογελαστός και εκείνη μου γελάει γλυκά και γνέφει θετικά. Την πλησιάζω σιγά σιγά και της αφήνω ένα απαλό πεταχτό φιλί στα χείλη.

-"Δεν μου έφτασε αυτό" γκρινιάζει μόλις απομακρύνομαι από κοντά της και εγώ γελάω. Με πιάνει από τον γιακά της μπλούζας μου και με φέρνει κοντά της, δίνοντάς μου ένα βάθη φιλί. Όπα η Αννουλα, και δεν της το χα. Μ' αρέσει όμως όταν τα κάνει.
-"Τώρα είσαι ελεύθερος να φύγεις" μου λέει γλυκά και δήθεν αθώα, όμως εγώ φυσικά και δεν την άφησα. Αντιθέτως, την τράβηξα από τη μέση και της ανταπέδωσα το φιλί που μου έδωσε.

-"Αν συνεχίσουμε έτσι δεν θα φύγω ποτέ απ' δω" της λέω παιχνιδιάρικα και εκείνη χαϊδεύει το στήθος μου.

-"Τότε να το συνεχίσουμε" λέει με νάζι και εγώ την αγκαλιάζω.

-"Θα τα πούμε το βράδυ" της ξαναλέω και της αφήνω ένα φιλί στο μάγουλο της.

Ύστερα από 20 περίπου λεπτά έφτασα στο σπίτι μου. Μπαίνω μέσα και βρίσκω όλη την οικογένεια να κάθεται στο σαλόνι.

-"Αγόρι μου, γύρισες;" ακούγεται η φωνή της μαμάς μου και τρέχει να με αγκαλιάσει.

-"Θα με σκάσεις μαμά" της λέω, αφού με σφίγγει υπερβολικά πολύ.

-"Χθες δεν ήταν να γυρίσεις;" με ρωτάει η γιαγιά μου όταν κάθομαι στον καναπέ.

-"Ναι χθες γύρισα" της λέω και της χαρίζω μια αγκαλιά.
-"Θα στα πω αργότερα" της ψιθυρίζω και εκείνη γελάει. Γενικά με τη γιαγιά μου έχουμε μια πάρα πολύ καλή σχέση. Της λέω τα πάντα, όσο αφορά την Άννα και πάντα με συμβουλεύει.

Ματωμένος Έρωτας Where stories live. Discover now