Part 13

874 46 0
                                    

Μετά από 20 μέρες

STEFANO'S POV

Είκοσι ολόκληρες μέρες πέρασαν από το φιλί και τον τσακωμό μας με την Άννα. Πολλές φορές έχει προσπαθήσει να με πλησιάσει για να μου μιλήσει, όμως δεν της αφήνω περιθώρια, γιατί πολύ απλά δεν θέλω να μιλήσω μαζί της. Πολλοί έχουν προσπαθήσει να με πείσουν να της μιλήσω για τα αισθήματα μου και να της πω ότι είμαι ερωτ-... Ούτε τη λέξη δεν μπορώ να πω. Πως γίνεται να ερωτεύτηκα γαμωτο και γιατί;

Σήμερα είναι Σάββατο και το βράδυ έχουμε κανονίσει να βγούμε όλη η παρέα για φαγητό, όμως σκέφτομαι να μην πάω. Δεν θέλω να την δω.

Κάθομαι στον καναπέ έχοντας το κινητό στα χέρια μου. Έχω αφαιρεθεί στο να κοιτάζω μια φωτογραφία που είχε ανεβάσει στο instagram το φετινό καλοκαίρι, πριν τη γνωρίσω. Ήταν στην Κέρκυρα μπροστά από το ηλιοβασίλεμα. Τόσο όμορφη...

-"Το κορίτσι σου;" ακούγεται μια φωνή από πίσω μου και κλείνω αμέσως το κινητό. Γυρίζω πίσω μου και βλέπω τη γιαγιά μου με ένα χαμόγελο στα χείλη.

-"Αμάν ρε γιαγιά, με τρόμαξες"

-"Αποφεύγεις την ερώτηση μου" συνεχίζει να χαμογελάει και έρχεται να κάτσει δίπλα μου.

-"Τι θέλεις να σου πω;"

-"Το κορίτσι σου είναι;"

-"Ποια;"

-"Τι ποια βρε Στέφανε; Η κοπέλα μου κοιτούσες στο κινητό σου"

-"Αα, αυτή..." λέω κάνοντας μια παύση.
"Οχι, δεν είναι το κορίτσι μου"

-"Αλλά εσύ είσαι ερωτευμένος μαζί της" διαπιστώνει.

-"Εγώ; Τι λες ρε γιαγιά; Εγώ δεν ερωτεύομαι" λέω απλά και εκείνη γελάει.
"Γιατί γελάς;"

-"Γιατί αγόρι μου αυτό που λες δεν γίνεται. Ξέρεις πόσοι έχουν πει ότι δεν θα ερωτευτούν ποτέ και τελικά ερωτεύονται;"

-"Δεν ανήκω σε αυτούς που τελικά ερωτεύονται" λέω χωρίς να την κοιτάξω.

-"Αγόρι μου, σε πληροφορώ πως και ο παππούς σου, αλλά και ο μπαμπάς σου είπαν ακριβώς τα ίδια λόγια με εσένα, κι όμως βρήκαν αυτό που έψαχναν. Αυτή δεν είναι η κοπελιτσα που είχες έρθει στο νοσοκομείο;"

-"Ναι... Η Άννα" χαμογελάω στο άκουσμα του ονόματός της.

-"Βλέπεις αγόρι μου; Χαμογελάς μόνο και μόνο στο άκουσμα του ονόματός της. Αν αυτό δεν είναι σημάδι έρωτα τότε τι είναι;"

Ματωμένος Έρωτας Where stories live. Discover now