ANNA'S POV
6 χρόνια αργότερα
-"Μαμα, ο Ερμής μου πειράζει τις κούκλες" διαμαρτύρεται ξανά η μικρή μας κόρη Αριάδνη, και ακολουθεί από πίσω της ο μεγάλος μας γιος, Ο Ερμής.
-"Ψεματα λέει" φωνάζει εκείνος και η μικρή αρχίζει να κλαίει.
Άλλη μια συνηθισμένη μέρα. Ο Ερμής με την Αριάδνη τσακώνονται σε καθημερινή βάση σαν τον σκύλο με τη γάτα, για διάφορα πράγματα. Πολλές φορές ο Ερμής πειράζει τα πράγματα της μικρής του αδερφής, με σκοπό εκείνη να γκρινιάζει, κι ύστερα να βάζει τα κλάματα.
Όπως καταλάβατε εγώ με τον Στέφανο χτίσαμε την δική μας οικογένεια, η οποία αποτελείται από δύο μικρά ζουζούνα. Ένα χρόνο μετά από την πρώτη γέννα μου, έμεινα έγκυος στην Αριάδνη. Ο μικρός μας Ερμής είναι μόλις έξι ετών, ενώ η Αριάδνη μας μόλις πέντε. Δύσκολη ηλικία.
-"Γιατι κλαίει η μικρή μου πριγκίπισσα;" ακούγεται η φωνή του Στέφανου που μόλις μπήκε στην κουζίνα και παίρνει από την αγκαλιά μου την Αριάδνη.
-"Μου πειράζει τις κούκλες" γκρινιάζει το μικρό μας, γλυκό κοριτσάκι και δείχνει με το δαχτυλάκι της τον Ερμή.
-"Δεν σου έχω πει χίλιες φορές να μην την πειράζεις;" φωνάζει ελάχιστα ο Στέφανος στον Ερμή και εκείνος μαζεύεται. Η αλήθεια είναι πως του έχουμε πει αμέτρητες φορές να μην πειράζει την Αριάδνη, όμως εκείνος μας γράφει κανονικότατα.
-"Συγγνώμη μπαμπά" ψιθυρίζει και σκύβει το κεφαλάκι του. Όταν ο Στέφανος φωνάζει στον Ερμή, ο μικρός δεν φέρνει αντίρρηση. Σε αντίθεση με εμένα, που όποτε του λέω κάτι πάντα κάνει το αντίθετο.
Μπορεί με τον Στέφανο να έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που ξεκινήσαμε αυτή τη σχέση, όμως ακόμα μένει όπως ήταν και δεν μας έχει φάει η ρουτίνα. Η αγάπη μου για αυτόν παραμένει η ίδια, το ίδιο και ο έρωτας μου.
Η Νεφέλη με τον Χάρη απέκτησαν ένα όμορφο κοριτσάκι που πραγματικά είναι ίδια η Νεφέλη. Ο Χάρης έγινε κι αυτός χαζομπαμπας, σαν τον Στέφανο και τον Μάριο, ο οποίος κι αυτός απέκτησε ένα αγοράκι με την Αρια και σε λίγους μήνες περιμένουν και το δεύτερο παιδάκι τους.
Ο καθένας από εμάς έφταιξε τη δική του οικογένεια με τον άνθρωπο που αγαπάει. Θυμάμαι εμένα και την Νεφέλη από μικρά κοριτσάκια να κάνουμε σχέδια για το πώς θα είναι η ζωή μας στην ενηλικίωση και η αλήθεια είναι πως δεν την φανταζόμουν τόσο όμορφη. Έχω τους ανθρώπους που αγαπάω κοντά μου, απέκτησα δύο πανέμορφα παιδάκια και έχω τον άντρα που αγαπάω όσο κανέναν άλλον δίπλα μου. Ίσως αυτό να είναι ευτυχία και όχι τα υλικά αγαθά όπως νομίζουν κάποιοι.
ESTÁS LEYENDO
Ματωμένος Έρωτας
RomanceΣτέφανος και Άννα. Τα ετερώνυμα έλκονται σωστά; Η Άννα, μια αρκετά εμφανίσιμη και πολύ γλυκιά κοπέλα μετακομίζει από την Κέρκυρα στην Αθήνα για τις σπουδές της. Από την άλλη ο Στέφανος είναι ένας μεγάλος player, εφόσον η εξωτερική του εμφάνιση είναι...