STEFANO'S POV
-"Για αυτό λοιπόν, θέλεις να με παντρευτείς;" ρωτάω την Άννα με απόλυτη σιγουριά και τα μάτια της βουρκώνουν. Τώρα αν είναι από συγκίνηση ή αν της φαίνεται κάτι αστείο θα δείξει στην πορεία.
-"Ναι, ναι, ναι" φωνάζει ενθουσιασμένη και φοράω το δαχτυλίδι στο δάχτυλο της.
Δάκρυα χαράς και συγκίνησης τρέχουν από τα μάτια της και αμέσως με αγκαλιάζει σφιχτά. Τυλίγει τα χέρια της γύρω από τον λαιμό μου και εγώ τα δικά μου γύρω από τη μέση της.
-"Σ' αγαπάω" ψιθυρίζω στο αυτί της και αφήνω ένα πεταχτο φιλί στα χείλη της.
-"Σ' αγαπάω" μου λέει και εκείνη τρυφερά και με αγκαλιάζει σφιχτά.
Ένα μήνα μετά
-"Δεν είναι αυτό" γκρινιάζω για πολλοστή φορά στην Νεφέλη και στην Αρια και εκείνες ξεφυσανε αγανακτισμένες.
-"Για τελευταία φορά Άννα, αυτό είναι το νυφικό σου ΚΑΙ ΚΑΤΣΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΣΕ ΒΑΨΕΙ Η ΚΟΠΕΛΑ" μου φωνάζει εκνευρισμένη πλέον με τη συμπεριφορά μου η Νεφέλη και η κοπέλα που είναι να με βλάψει χαμογελάει αμήχανα.
-"Μη γελάς εσύ. Η δουλειά σου δεν είναι να γελάς, η δουλειά σου είναι να βάλεις" λέω αυστηρά στην κοπελίτσα και εκείνη μαζεύεται ακόμα περισσότερο.
-"Αννα έλεος" μου κάνει κήρυγμα η Αρια.
-"Μην την παρεξηγείς, τα νεύρα του γάμου" με δικαιολογεί στην κοπέλα και εκείνη κουνάει καταφατικά το κεφάλι της.-"Πως πάει κοριτσάρες;" αναφωνεί ενθουσιασμένος ο Μάριος όταν μπει στο δωμάτιο.
-"Τι κάνει το μωρό μου;" απευθύνεται στην Αρια και την φιλάει πεταχτά. Σαν να είναι ακόμα έφηβοι, παρόλο που η Αρια είναι μόλις δύο εβδομάδων έγκυος.Ναι καλά ακούσατε. Ο Μάριος θα γίνει μπαμπάς. Τρελό ετσι;
-"Καλα εδώ, ακούμε τη γκρίνια της Άννας" του απαντάει η Αρια και γελάνε μαζί.
-"Απλά θέλω όλα να πάνε καλά" απολογούμαι στα κορίτσια και η Νεφέλη κατευθύνεται προς το μέρος μου.
-"Ολα καλά θα πάνε κοριτσάκι μου, ηρέμησε" προσπαθεί να με καθησυχάσει, όμως μάταια.
-"Ο Στέφανος που είναι;" απευθύνομαι στον Μάριο.
Έχω να δω τον Στέφανο τέσσερις μέρες, το έθιμο βλέπετε. Πραγματικά δεν ξέρω πως έχω κρατηθεί τόσες μέρες χωρίς να τον δω, μου έχει λείψει αρκετά.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Ματωμένος Έρωτας
Любовные романыΣτέφανος και Άννα. Τα ετερώνυμα έλκονται σωστά; Η Άννα, μια αρκετά εμφανίσιμη και πολύ γλυκιά κοπέλα μετακομίζει από την Κέρκυρα στην Αθήνα για τις σπουδές της. Από την άλλη ο Στέφανος είναι ένας μεγάλος player, εφόσον η εξωτερική του εμφάνιση είναι...