ANNA'S POV
Δύο εβδομάδες αργότερα
Οι δύο εβδομάδες πέρασαν πολύ γρήγορα, με εμένα και τον Στέφανο να δημιουργούμε περισσότερες αναμνήσεις. Ο Νοέμβρης φτάνει στο τέλος του και εγώ αύριο φεύγω για την Αμερική. Είναι τα πρώτα Χριστούγεννα που θα περάσουμε χωριστά με τον Στέφανο.
Κλείνω και την τελευταία βαλίτσα μου και την αφήνω στην άκρη μαζί με τις υπόλοιπες. Κατεβαίνω κάτω και βρίσκω τον Στέφανο να κάθεται στεναχωρημένος στον καναπέ. Κάθομαι δίπλα του και ξεφυσαω κουρασμένη.
-"Τελευταία μέρα" ψελλίζει θλιμμένος και εγώ κάθομαι στα πόδια του, περνώντας τα πόδια μου γύρω από τη μέση του και τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του.
-"Ξεραμε ότι θα έφτανε αυτή η μέρα, δεν το ξέραμε;" τον ρωτάω γλυκά και εκείνος αγκαλιάζει τη μέση μου.
-"Ναι, αλλά δεν ήθελα να έρθει"
-"Στέφανε είναι η τελευταία μέρα και πρέπει να περάσουμε καλά"
-"Πηγαινε ντύσου, θέλω να σε πάω κάπου" απαντάει ξερά και εγώ απλά σηκώνομαι από πάνω του.
-"Που θα παμε;" ρωταω λίγο πριν ανεβάσω τη σκάλα.
-"Μια τελευταία βόλτα" απαντάει ψυχρά και εγώ αρχίζω να ανεβαίνω τη σκάλα.
Φοράω ένα μαύρο τζιν και ένα άσπρο φούτερ. Δεν παίρνω ζακέτα, γιατί δεν έχει κρύο. Βάζω λίγο μάσκαρα και λίγο από το απαλό κραγιόν μου. Πιάνω τα μαλλιά μου σε μια κοτσίδα και φοράω τα άσπρα αθλητικά μου. Κοιτάζω το ρολόι, 7:00. Το τελευταίο μου απόγευμα και η τελευταία μου βραδιά με τον Στέφανο...
Κατεβαίνω κάτω σιγά σιγά και βρίσκω τον Στέφανο να με περιμένει στην πόρτα. Χαμογελάει αχνά μόλις με βλέπει και μου ανοίγει την πόρτα. Προχωράμε προς το αμάξι και μπαίνουμε ταυτόχρονα μέσα. Δεν ήξερα που με πήγαινε και ούτε με ένοιαζε κιόλας. Ήθελα απλά μια τελευταία βόλτα μαζί του. Σε όλη τη διαδρομή δεν μιλούσαμε. Εκείνος ήταν συγκεντρωμένος στο δρόμο και εγώ κοιτούσα έξω από το παράθυρο.
Παρκάρει το αμάξι του σε ένα σημείο και εγώ κοιτάζω ξαφνιασμένη το τοπίο. Χαμογελάω αχνά στη θύμηση εκείνης της ανάμνησης. Με έφερε στο Allou Fun Park, εδώ που ήταν το πρώτο μας ραντεβού.
Τον κοιτάζω και τον βλέπω να με κοιτάζει ήδη χαμογελαστός. Βγαίνουμε και οι δύο ταυτόχρονα από το αμάξι και προχωράμε προς την είσοδο.
YOU ARE READING
Ματωμένος Έρωτας
RomanceΣτέφανος και Άννα. Τα ετερώνυμα έλκονται σωστά; Η Άννα, μια αρκετά εμφανίσιμη και πολύ γλυκιά κοπέλα μετακομίζει από την Κέρκυρα στην Αθήνα για τις σπουδές της. Από την άλλη ο Στέφανος είναι ένας μεγάλος player, εφόσον η εξωτερική του εμφάνιση είναι...