School,friends, caffee shop and other

1K 44 0
                                    

Ležím v posteli a zrazu mi zvoní budík ,,Pondelok -,-" zamrmlem a vypnem svoj iPhone. Chvíľu som ležala ešte v posteli ale nakoniec som z nej pomaly vyšla. Rýchlo som spravila rannu hygienu a pálila som do školy. Tá je asi 10 minút od môjho domu ale aj tak nikdy nestíham.

,,Čo máme teraz?" spýtala som sa Beccy ,,anglinu" odmrmlala späť. ,,Do píčé písomka" zvolala Laura Je pravda že som sa na tú písomku vôbec neučila ale čo už :D ako sa vraví risk je zisk :D . Do triedy prišiel vysoký kučeravý chalan a za ním pán učiteľ Rolder. ,,Mladý muž neviete kedy začína hodina?" spýtal sa učiteľ Asha ,, Čo by né veď som prišiel presne" odpovedal s úškrnom Ashton. ,,Nabudúce ťa tu chcem vidieť už o trištvrte jasné?"

,,Veď vtedy ste tu ešte ani len vy neni" odmrmlal späť a učitel už nič na to nepovedal. Škola ubehla veľmi rýchlo a tak som šla potom domou. Vôbec sa mi nič nechcelo tak som sa zvalila na posteľ a zapla si facebook. 4 správy a jedna žiadosť o priateľstvo??? o.O Bol to nejaký Calum , nejak som ho nepoznala tak som si išla pozrieť jeho profil... no na zahodenie nieje... ale nepoznám ho. Zaťiaľ mi napísal Mike...

,,Ajoooj nechce sa ti isť do kaviarne?? Zase :D "

,,Ahoj Mikey fuu no môžme a o koľke? :D :D :) "

,,Ja neviem nejak o pol piatej? :) "

,,Fajn možme byť... ideme len my dvaja ale si zavolal aj Ashtona? :D "

,,Aj Ash pôjde.. ;) tak o pol piatej ťa vyzdvihnem pááá :* "

,,Oki ahoj :D "

Dopisali sme si a ležala som na posteli do trištvrte na štyri. Vstala som a zo skrine som si vytiahla čierne úzke jeans a biele tričko s nápisom Make Noise. Tak som sa obliekla a obula som si biele converse. K tomu ešte špirálu a trošku linky... posledné úpravy vlasy do drdolu :D Vyšla som von a tam na mňa už čakali dvaja vysoký chalani.

,,Ahoooooj" zakričal Mikey a objal ma

,,Ajooj" povedal jemne Ashton a zasmial sa svojím hrkalkovým smiechom ... :)

Vybrali sme sa teda do kaviarne Lino"s a prišiel nás obslúžiť vážne moc vysoký, čiernovlasý a navyše aj veľmi pekný chalan s gaštanovými očami ktorý bol celý v čiernom :3

,,Uhm.. ahoj čo si dáte?" spýtal sa milo. Ashton pozrel na mňa a videl ako sa nad ním rozplývam tak vybral tentokrát on a nie ja.

,,Ou tuto slečne jedno Latte a tiramisu a nám dvom cappucino a tiež tiramisu." odpovedal a potom ten chalan odišiel.

Ja som z toho chlapca nevedela odtrhnúť oči no vlastne iba vtedy keď sa nám pohlady stretli tak som sa rýchlo pozrela na Michaelovu červenú hlavu :D Oh Bože on má taký dokonalý úsmev :3 Ale zdá sa mi že som ho už niekde určite videla... No tak moment veď to je ... to je ten čo bol na facebooku :o :o

,,Týý jo to je asi on"

,,Emm čo si vravela?" spýtal sa ma Mikey

,,Hihihiii hii hii premýšľa ako zbaliť Caluma" povedal Ashton

,,Ty ho skade poznáš?" pozrela som na Ashtona priblblo

,,Jeden kamarát, je v pohode"

Keď sme dopili a už sme sa tam skôr len nudili tak som išla zaplatiť. Nechceli ma najprv pustiť ale tak na rade som bola teraz ja :D Ash mi ešte povedal nejaku jeho poznámku o tom chlapcovi. Prevrátila som oči a išla pri pult.

,,18.56€ to bude" povedal a usmial sa

,,Nech sa páči" usmiala som sa ťiež a dala mu peniaze

KeĎ som odchádzala zobrala som blok a na druhej strane bolo niečo napísane. Napísal to on. Bolo tam........

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak toto je môj prvý príbeh... nieje zatial taký dokonalý ale keď sa spozná Emmma s Calumom bude to aj hádam lepšie :) Dúfam že sa vám zatial niečo páčilo :)) Ďalšia časť bude v stredu :)

Komentujte odpoviem na otázky :)

Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/Where stories live. Discover now