Yataktan çığlık atarak kalktım. Gördüğüm kabus çok korkunçtu. Katil ile yalnız iken karşılaşıyordum ve bana kurbanlara yaptığını yapıyordu.
Elinde silahla hızla odama giren Emir "Çisem iyi misin? Ne oldu?" diye sordu.
Nefes alış verişi düzene soktum ve "Silahlık bir şey yok. Sadece kabus gördüm." dedim. Emir derin bir nefes aldı ve silahını çalışma masasının üstüne koydu.
Yatağından hızlıca kalkıp geldiği belli oluyordu. Üstünde sadece gri eşofman vardı. Yani üst kısmında hiçbir şey yoktu.
Endişe ve korkudan kasılmış olan çenesi onu daha da çekici kılıyordu. Ben ne düşünüyorum ya?
Kafamdaki saçma sapan düşünceleri attım ve "Normalde kabus görmem ama bugün şansına küs." dedim.
Emir yatağımın ucuna oturdu ve "Bu çok normal. İşinin ilk gününden dört ceset gördün." dedi.
Dehşetle "O katil beni de hedef almıştı." dedim. Kalbim hala çok hızlı atıyordu ve korkmuyorum diyemem.
"Evde süt olacaktı. Isıtmamı ister misin? Sakinleştirir." diyen Emir ile "Olabilir." dedim.
Emir ayağa kalkıp gidecekken karanlık odada yalnız kalma düşüncesi oldukça korkutmuştu.
"Aslında bende seninle gelsem iyi olabilir." dedim. Emir nedenini anlamış olmalı ki tebessüm ederek "Gel." dedi.
Beraber mutfağa gidince bir sandalye çekip oturdum. Emir dolaptan cam şişedeki sütü çıkardı ve bir cezveye döküp ocağa yerleştirdi.
Sırtı bana dönükken kürek kemiğinin belirgin olduğunu gördüm. Emir'in üst vücut çalıştığına kesin eminim.
Emir bana dönünce gözüm bu seferde baklavalarına ve köprücük kemiklerine takıldı.
Saatin gece yarısı olmasından dolayı hormonlarım kendini daha fazla belli ediyordu. Ve bu üst alt ilişkisinde çalışan insanlar için doğru değildi.
Sütüm kaynağınca Emir sütü bir bardağa döküp bana verdi. Sıcak sütü zorlukla tutarken minik yudumlarla içmeye başladım.
Sütüm bitince ikimiz de hiçbir şey konuşmadan benim odama gittik. Emir beni yatırım üstümü örterken daha sonra pişman olacağımı bildiğim halde "Benimle birlikte yatar mısın?" diye sordum.
Emir ilk başta şaşırsa da sonra yanıma uzandı. Denizi anımsatan kokusu burnuma gelirken gözlerimi kapadım. İşte şimdi kendimi güvende hissediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suçlu Kim?
ChickLitKıdemli, zeki, soğuk aynı zamanda sıcak dedektif ile işe yeni başlamış bir polis memuru. Seri katili yakalayabilmek için uğraşırken aşık olurlarsa bu onları nasıl etkiler? Hem iş hem aşk hikayesi olan bu kitabıma göz atmamak için bir nedeniniz yok i...