İş Çıktı

2.5K 167 28
                                    

Polis telsizimden birkaç kez destek birim çağırırken Emir ateş etmeyi kesti. "Neden durdun?" diye sordum.

"Karşı taraf ateşi kesti." diyen Emir ile alıştığım o silah sesinin bittiğini fark ettim.

"Sence tuzak mı yoksa gerçekten mi ateşi kestiler?" diye sordum.

"Bilmiyorum ama biz temkinli davranalım. Destek ekibi bekleyelim." dedi Emir. İkimizde ikili koltuğun arkasına çömelmiş saklanıyorduk. 

"Emir kadına zarar gelmiş olabilir mi?" diye sordum. Az önce çıkmıştı ve çıktığı anda saldırıya uğramış olabilir.

"Sanmıyorum. Sadece bir fahişeydi." diyen Emir'in yüzünde kadına zarar gelse de umursamayacak bir hal vardı.

"Kadına endişelenmiyor musun?" diye sordum. 

"Endişelenmek bizim işimiz değil Çisem. Bizim işimiz güvenliği sağlamak." dedi Emir. Bunu normal ses tonuyla söylemişti ama ses tonunda bir iğrenme vardı.

"Kadının yaptığı şeyden dolayı umursamıyor musun?" diye sordum. 

"Çisem bir kadın neden kendi gururunu ezip böyle iğrenç bir iş yapar ki? Bak mesela sen kendi ayakların üzerinde nasıl güzel duruyorsun." dedi Emir.

Bana dedikleri beni sevindirirken "Haklısın. Bunun bir açıklaması olamaz." dedim.

"O kadını bulup sorgulamamız lazım." diyen Emir ile "Ondan bir şey çıkabileceğini mi düşünüyorsun?" diye sordum.

"Bilmiyorum." dedi Emir. Polis sirenlerinin sesleri gelmeye başlamıştı. Derin bir nefes aldım. Artık güvendeydik.

"Çatışırken çok güzel olduğunu söylemiş miydim?" diye soran Emir ile gülerek "Cıvıma hemen." dedim.

Polis ekipleri bulunduğumuz odaya girince ortamın güvenli olduğunu anlayarak saklandığımız yerden kalktık.

"İyi misiniz?" diye soran polis memuru ile Emir "Biz iyiyiz ama bizim Ece'ye iş çıktı." dedi. Ece bizim karakoldaki adli tıp uzmanıydı. 

Cesetleri çok severdi. Yani kız doktordu ve bir cesedi deşip içindekileri incelemek hoşuna gidiyordu.

"Biz olay yeri incelemeye haber verdik. Birazdan burada olurlar." dedi polis memuru.

"Bize de birkaç adamını ver de ateş açılan yere gidelim." diyen Emir ile polis memuru "Bir ekip zaten ateş açılma ihtimali olan yerlere gittiler." dedi.

Suçlu Kim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin