Kurban

2.3K 155 21
                                    

Emir tutuklananlardan genç olanının çenesinin tutup yüzünü bize döndürdü. Bu o idi. Ferhat Bostan. Selim Bostan'ın ikizi.

"Bizi ayağına gelmekten kurtardığın için sağ ol." dedi Emir alaycıl bir ses ile.

"Görevimiz." diyen Ferhat Bostan ile Emir sinirle Ferhat Bostan'ı geriye yaslayıp boğazını sıkmaya başladı.

"Sana fazla şans vermeyeceğim. Masum beş kadını sen mi öldürdün lan!" diye bağırdı Emir.

"İçinde eski sevgiliminde olduğu kadınlardan mı bahsediyorsun?" diye soran Ferhat Bostan ile Emir "Kimden bahsediyorsun?" diye sordu.

"Ablan beni terk etmeseydi şuan enişten olacaktım. Beni tanımamış olmana çok alındım." dedi.

Emir yüzüne sert bir yumruk atarken "Nasıl? Nazlı Şanlı ile ikiziniz Selim Bostan sevgili olmamış mıydı?" diye sordum.

Ferhat Bostan sırıtarak "Bak bu kız senden oldukça zeki. Seninle nasıl çıkıyor anlamıyorum." dedi.

Emir sinirle Ferhat Bostan'a bir yumruk atacakken "Emir bir sakinleş. Döverek bir sonuca varamayız." dedim.

Emir sinirle Ferhat Bostan'dan ayrılırken Ferhat Bostan'a "Soruma hala cevap vermedin. Nazlı Şanlı ile hanginiz sevgili olmuştu?" diye sordum.

Ferhat Bostan "Ben." demesi ile "İkiniz öyle demedi." dedim. 

"Ferhat arada yalan söyler." demesi ile kaşlarımı çatarak "Ferhat sen değil misin? Neden kendinden üçüncü kişi gibiymiş diye bahsediyorsun?" diye sordum.

"Ben Selim'im." demesi ile "Hadi senin Selim olduğunu varsayalım. Altı yıl önce hanginizi sorguladık?" diye sordum.

"Ferhat'ı." diyen Selim Bostan ile derin bir nefes aldım.

"Kurbanlarının fotoğraflarını çekip onlara mı yolluyordun?" diye sordum.

"Sandığımdan da zeki çıktın. Evet, öyle yapıyordum. Onların endişelenip huzursuz olması benim hoşuma gidiyordu." dedi Selim Bostan.

"Peki ya ben? Beni de mi kurban olarak seçmiştin?" diye sordum. Bunu söylemek bile tüylerimi ürpertmişti.

"Seni izlemek çok güzeldi. Özellikle duşa girmeden önce odanda soyunup banyoya gitme alışkanlığına bayıldım." diyen Selim Bostan ile ne diyeceğimi bilemedim.

Bütün kanım çekinirken odadaki bütün adamlar bana dönmüştü. Bu beni daha da utandırmıştı.

Emir sinirle Selim Bostan'ın üstüne çullanırken gözüm kararırken ona tutundum. Emir anında Selim Bostan'ı bırakıp bana döndü.

"Güzelim iyi misin?" diye soran Emir ile derin bir nefes aldım ve "İyiyim." dedim .

"Bence iyi olmamalıydın." diyerek kelepçelenmiş elleriyle beni kendine çekip boynuma bıçak dayayan Selim bostan ile elim ayağım boşaldı.

Suçlu Kim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin