Karakola Nazlı Şanlı'nın eski sevgili aynı zamanda şüpheli olan Caner Toy geldi.
Emir anında ciddileşirken bende ciddileşmeye çalıştım ama kendimi sırıtmaktan zor alıyorum.
Caner Toy'u sorgu odasına aldık ve ilk sorgusuymuş gibi sorular sormaya başladık.
"Nazlı Şanlı ile eski sevgiliymişsiniz. Doğru mu?" diye sordu Emir.
"Bunu çok iyi biliyorsun Emir. Ablan ile güzel bir ilişkimiz vardı." dedi Caner Toy.
"Bir sorgudayız. İsim kullanmak yerine dedektif ya da Emir Bey deyin." dedi Emir.
Caner Toy bunu takmazken "Neden beni sorguluyorsunuz?" diye sordu. İkimiz de onun sorusunu cevaplamadık. Bunu biliyordu.
"Nazlı Şanlı ile sevgili iken ona hiç şiddet uyguladınız mı?" diye sordum.
"Sert öpüşmemiz şiddetten sayılırsa, evet." diyen Caner Toy ile Emir sinirle elini masaya vurdu.
Bir sorgudasın ve sorulara doğru düzgün cevap ver!" diye bağırdı Emir.
Caner Toy Emir'in bağırmasını hiç umursamadan "Benimle uğraşarak zaman kaybediyorsunuz. Bu hatayı sizden önce bu davaya bakan polisler de yapmışlardı." dedi.
"Altı yıl önce Nazlı Şanlı öldürüldüğünde evinin yakınında görünmüşsün. Orada ne işin vardı?" diye sordum.
"Gece karanlıktı ve beni gördüğünü iddia eden kaçık bana gıcık. Yanlış ifade vermiş olabilir." dedi Caner Toy.
"Bırakın da ona biz karar verelim. Cinayet gecelerinde yanında olduğunuzu doğrulayacak bir tanığınız var mı?" diye sordu Emir.
Caner Toy ukala bir biçimde "Üzgünüm hafızam kötüdür. Altı yıl öncesini hatırlayamıyorum." dedi.
"Peki o zaman beş gün öncesine gidelim. Başak Altınoğlu adında birini tanıyor musun? Ya da onu öldürdün mü?" diye sordum.
"Bak güzellik size söyledim. Hiçbir fikrim yok." diyen Caner Toy ile Emir hızla ayağa fırladı ve masanın üzerinden Caner Toy'un üzerine eğildi.
"Lan ben seni az önce düzgün kelimeler seçmen için uyarmadım mı! Sorgudayız ve bizimle saygı çerçevesinde konuşacaksın!" diye bağırdı Emir.
"Bende senden dört yaş büyük olduğumu hatırlıyorum. Önce sen bana saygı göster." diyen Caner Toy ile Emir kendini tutamayıp dalacak iken "Dedektif dışarı da konuşalım." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suçlu Kim?
ChickLitKıdemli, zeki, soğuk aynı zamanda sıcak dedektif ile işe yeni başlamış bir polis memuru. Seri katili yakalayabilmek için uğraşırken aşık olurlarsa bu onları nasıl etkiler? Hem iş hem aşk hikayesi olan bu kitabıma göz atmamak için bir nedeniniz yok i...