Özlememişim

2.6K 175 65
                                    

Yanağıma dokunan parmaklar ile huylansam da hoşuma gitmişti. Gerinerek gözlerimi açtım.

Emir hasta yatağında yarı oturur vaziyette beni izliyordu. Hemen kendime çeki düzen verdim ve doğruldum.

Gözlerimi kaçırarak "Günaydın." dedim.

"Bence günaydın faslını geçelim çünkü amir mesaj attı." diyen Emir ile hızla ayağa kalktım.

"Ben bir kez daha kovulamam. Hemen gidelim." dedim. Emir de zorlanarak yataktan bacağını sarkıttı. "Üzgünüm ama seni biraz yavaşlatacağım." dedi ve koltuk değneklerini gösterdi.

Doktor Emir'in yürümesine yardımcı olabilmek için koltuk değnekleri vermişti.

"Dur ben sana yardımcı olayım." dedim. Emir'in yanına gittim ve yataktan kalkmasını yardımcı oldum.

Emir duvara tutunarak ayakta dururken koltuk değneklerini alıp Emir'e verdim.

"Çıkış işlemlerini dün amir halletmişti." diyen Emir ile "Adam ilk kez bir işe yaradı." dedim.

"Unutma artık senden üst meltebedeyim. Yanımda patronum hakkında düzgün konuşmalısın." dedi Emir.

Suratımı asarak "Dedektifi hiç özlememişim." dedim.

"Bende seni seviyorum Çisem ama artık şu hastaneden kurtulabilir miyiz? Duvarlar üstüme üstüme gelmeye başladı." dedi Emir.

"Tamam be uzatma. Ben bizi alması için birisini ayarlayacağım. Beni burada bekle." dedim.

"Bu bacakla kaçamayacağıma iddiaya girerim." diyen Emir ile gülerek odadan çıktım.

Bu hastanede çalışan bir arkadaşım vardı ve eminim ki öğle arasına yaklaşan bu vakitte bize yardım ederdi.

Hastanenin ortasında sekreter olduğunu düşündüğüm kadının yanına gittim. 

"Ben Gülin Sekreter. Size nasıl yardımcı olabilirim?"  diye oran kadın ile "Ben bir arkadaşımı arıyorum. Burada çalışıyor." dedim.

"Adını söylerseniz yardımcı olabilirim." diyen Gülin Sekreter ile "Fatih Şekercizade." dedim.

O sırada birisinin omzuma dokunması ile iç güdüsel olarak kolunu tutup döndürdüm.  Kolunu sırtına yaslarken bunun Fatih olduğunu fark ettim.

Hızla Fatih'in kolunu bıraktım. Fatih kolunu ovaladıktan sonra "Bu huyundan vazgeçmelisin." dedi.

Gülerek "Ya da sen arkamdan sessizce gelmekten vazgeçmelisin." dedim.

"Gel buraya Çisem." dedi Fatih ve kollarını iki yana açtı.  Gülümseyerek ona sıkıca sarıldım. Fatih benim çocukluk arkadaşımdı. Ve tek arkadaşımdı.

Fatih'e sarılırken arkadan yalancıktan bir öksürük sesi geldi.

Suçlu Kim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin