Semih Seçil'in evine doğru yaklaşırken ortada bir terslik olduğuna dair bir işaret yoktu. Rahatlamaya başlamıştım.
Semih Seçil'in evinin önünde saksılar ya da insanların dikkatini çekebilecek kişisel bir eşya yoktu.
Emir beni geçip Semih Seçil'in kapısı tıklattı, birkaç saniye bekledi ve eğilip mektup deliğini araladı.
"Merhaba? Bay Semih?" diye seslendi Emir. Cevap yok. Emir daracık mektup aralığından içeri baktı.
Merakla ve heyecanla "Bir şey görünüyor mu?" diye sordum. Emir "Hayır." dedi.
Ağzını mektup aralığına dayayıp dışarıdan duyulmaması için sesini alçaltarak tekrar denedi. "Semih Bey, biz polisiz. Kapıyı açabilir misiniz?"
Susup içeriyi dinledik. Yan dairedeki köpeğin kapıyı tırmalama gürültüsünden başka ses duyulmuyordu.
Beklerken evin ön kapısını daha yakından inceledim; içeri zorla girildiğine dair bir işaret yoktu.
Ön tarafta bir pencere vardı ama Semih Seçil buzlu cam taktırmayı tercih etmişti. Pencerenin en üst kısmında buzlu cam yoktu.
Mektup deliğinden ümidini keserek tekrar doğrulan Emir yukarı baktığımı gördü. "Bir göz atmak ister misin? Dur sana yardım edeyim." dedi.
Birbirine kenetlediği ellerine bastım ve Emir beni kaldırırken çerçeveden destek alarak dengemi sağlamaya çalıştım.
Odaya daha sadece birkaç saniye bakabilmiştim ki Emir homurdanarak beni tekrar indirdi.
"Bacağım hala tam düzeldi. En fazla bu kadar süre kaldırabiliyorum." dedi Emir. Haklıydı kendi cüssesini anca taşırken birde beni taşımasını istemek saçmalıktı.
Birinci kata inmiştik. Emir ıslık çalıyordu. Son katı da hızlı adımlarla inip çıkışa ilerledi ve kapıyı açtı.
Arkasından inmek üzere ayağımı ilk basamağa attığım sırada durup kendi kendime söylendim.
Arkamı döndüm ve tekrar yukarı koştum. "Hemen dönerim." diye bağırdım. Emir bir şey söyledi ama o sırada çarpan kapının gümbürtüsü sesini bastırdı.
"Numaramı bırakmalıyım." diye seslendim basamakları ikişer tırmanırken. Daha öncekinin yarısı kadar bir zamanda ikinci kata varmıştım.
Numaramı ve bana ulaşmasına dair bir not bıraktım. Arkamı dönmüş oradan uzaklaşmak üzereydim ki bir ses duydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suçlu Kim?
ChickLitKıdemli, zeki, soğuk aynı zamanda sıcak dedektif ile işe yeni başlamış bir polis memuru. Seri katili yakalayabilmek için uğraşırken aşık olurlarsa bu onları nasıl etkiler? Hem iş hem aşk hikayesi olan bu kitabıma göz atmamak için bir nedeniniz yok i...