Şanslı

2.6K 193 69
                                    

"İşe geri alındığımıza inanabiliyor musun!" diye sordum sevinçle. Amir ziyaretçi saati bittiği için gitmişti ama ben refakatçi olarak kalıyordum.

Emir bana cevap vermek yerine yüzünü astı. Neden yüzü asılmıştı?

"Emir bir şey mi oldu?" diye sordum. Emir "Geri lojmana mı döneceksin?" diyerek sorumu soruyla cevaplamıştı.

"Yarın akşam taşınırım." dedim. Aslında, taşınmak istemiyorum. Emir ile yaşamak hem eğlenceli hem de güvenli hissettiriyordu.

Emir gülerek "Ne güzel kira alıyordum." dedi. 

Bu dediğine gülerek "Bugün ki kirayı bile unutmuştum. Kötü kiracıyım." dedim.

"Yarın gideceğine göre kira lafı duymak istemiyorum. Sen benim misafirimdin." dedi Emir.Bunu üstelemedim. Şimdi elli kuruşun lafını yapacak değildik.

"Sen bugün hasta yakınları odasında mı kalacaksın?" diye soran Emir ile "Bütün odalar şansıma doluymuş." dedim.

Emir'in kaşlarını çatarken "Gece nerede yatacaksın?" diye sordu.

"Uykum yok benim zaten. Bugün sorgu arasında biraz dinlenmiştim. Sabaha kadar da dosyaları incelerim." dedim.

"Çisem kandırma beni gözünden uyku atıyor. Gel yanıma yat." diyen Emir ile kalbim hızla atmaya başladı.

"Yok senin rahat uyuman lazım. Beraber yatmayalım." dedim. Yanında yatmayı çok istiyordum. Geçen gün beraber yattığımızda çok rahat ve huzurlu uyumuştum.

"Israr etmeyi bırak." diyen Emir ile kararsız kaldım. Yanına uzanmalı mıydım?

Ne yapacağımı bilemez halde düşünürken Emir bir anda beni yatağa çekti. Yanına düşerken Emir gülümsedi ve bana sarıldı.

"Bak şimdi böyle çok daha rahat." diyen Emir kafamı göğsüne yasladım. Çok utanmıştım.

"Kızardın mı sen?" diye soran Emir ile "Dedektif sizi amire şikayet edeceğim." dedim.

Emir tek kaşını kaldırırken "Neden?" diye sordu.

"Bu saate kadar uyumuş olmalıydınız. Doktor dinlenmenizi söylemişti." dedim.

"Doktoru boş versene. Ona göre bütün hastaların dinlenmesi lazım." dedi Emir.

"Yine de doktor haklı." dedim.  Emir bu konuyu uzatmanın mantıklı olmadığını anlamış olmalı ki bana cevap vermedi.

Odadaki sessizliği Emir bozdu. "Çisem hani sana seni alan adama acıdım demiştim ya. Aslında o adam dünyanın en şanslı insanı olacak."

Suçlu Kim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin