İşe Dönün

2.7K 177 19
                                    

"Benden çok daha kötü görünüyorsun." diyen Emir ile "Bir şekilde göründüğüme şükredelim bence." dedim ve çantamı hasta yatağının köşesine koyup hasta yatağındaki sandalyeye oturdum.

"Tabi benim vurulmam ile kendini hırpaladığın için böyle görünüyorsan, gerek yoktu." diyen Emir ile göz devirdim.

"Egonu kendine sakla. Dün sen vurulduğundan beri amir beni kaç kez sorguladı biliyor musun sen? " diye sordum.

"Ne sorgusu?" diye soran Emir ile "Dün orada birlikte olmamızdan dolayı cinayet davasını dışarıdan müdahale ettiğimizi düşünüyor." dedim.

"Adam bir yandan haklı. Ama biz dün Başak Altınoğlu'nun cinayeti ile ilgili bir eylem yapmadık." dedi Emir.

"Aynen öyle. Bende tüm suçlamalara itiraz ettim ve en sonunda çenelerini kapatmak zorunda kaldılar." dedim.

"İşte benim kızım!" diyen Emir ile dediğinden dolayı utandım. 

"Annemler vurulduğumu biliyor mu?" diye soran Emir ile "Bilmiyorlar sanırım. Onlara ulaşabilmem için elimde bir telefon numarası yoktu." dedim.

"Bilmeseler daha iyi aslında. Annem fazla evhamdır ve bana cenaze töreni yapıldığını bile düşünür." dedi Emir.

"Aslında şanslısın. Adam gerçek tabanca almış olsaymış bu kadar ucuz yırtamazmışsın. Ömrün boyunca topallarmışsın." dedim.

"Birisi doktorumla konuşmuş herhalde. Doktor hasta mahremiyetine ne oldu?" diyen Emir ile "Doktorun ile bir polis gibi görüşmüş olabilirim." dedim.

"İşinden kovulduğunu unutma." dedi Emir. 

"Sende beni geri işe aldırtman gerektiğini unutma." diye karşılık verdim.

O sırada kapı çaldı ve içeri amir girdi. İkimiz de ona dönerken amir elindeki çiçeği uzattı ve "Geçmiş olsun." dedi.

"Sizi burada görmeyi beklemiyordum." diyen Emir ile amir "O kadar vuruldun. Gelmezsem olmazdı." dedi.

O esnada amir bana öyle bir baktı ki ayakta kaldığını fark ederek oturduğum yerden kalktım. "Siz oturun isterseniz." dedim.

Amir bir şey demeden kalktığım sandalyeye oturunca Emir hasta yatağında kenara kaydı ve "Gel, sen de buraya otur." dedi.

Emir'in dediği gibi yanına oturdum. Emir kolunu omzuma atarken bir anda midemde üçüncü dünya savaşı çıkıyormuş gibi hissettim.

"İkinizin de soruşturma ile ilgili dosyalara nereden olduğunu bilmesem de ulaştığınızı biliyorum. Bu durumu fazla uzatmayacağım. Sizde geri işinizin başına döneceksiniz." diyen amir ile mutlulukla elimi çırptım.

Suçlu Kim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin