Kıskandım

2.7K 188 48
                                    

Emir'e bakmadan ona "Şüphelimiz hakkında bilgi verir misin dedektif?" diye sordum.

"Nazlı Şanlı'nın eski sevgilisi Caner Toy. Olay gecesi evinin yakınında görülmüş." dedi Emir.

"Biz mi adama gideceğiz yoksa o mu gelecek dedektif?" dedim.

"Karakola getirecekler." diyen Emir ile "O zaman ben çalışmaya devam edeyim." dedim ve geri masamın üstünde yığın olmuş evrakları incelmeye başladım.

Evrakları kaç defa okusam da hiçbir şey anlamıyordum. Aklım Emir'in bana dediklerindeydi. Ben onunla aramızda duygusal bir bağ olduğunu düşünmüştüm.

Gözlerim dolarken burnumu çektim. Zayıf görünmek istemiyordum ve görünmeyecektim.

"Çisem konuşabilir miyiz?" diye soran Emir ile "Buyurun dedektif. Siz benim üstümsünüz sormayın emredin. Ne de olsa dediklerini yapmak zorundayım efendim." dedim.

Emir'in daha öncedeki sözlerine gönderme yapıyordum. Belki aklı başına gelip hatasını anlar.

"Çisem lütfen böyle yapma." diyen Emir ile "Anlamadım efendim? Dava da bir hata mı yaptım?" diye sordum.

Bilerek anlamamazlıktan geliyordum. Çünkü daha birkaç gündür tanıdığım bu herif ile duygusal bir bağımızın oluştuğunu düşünmüştüm ve yanılmak canımı acıtıyordu.

"Çisem ne demek istediğimi biliyorsun." diyen Emir ile "Haklısınız. Kurban Başak Altınoğlu'nun dosyasını daha iyi incelemeliyim." dedim.

Emir uyarırcasına "Çisem." derken "Yoksa Kardelen Işıl'ın dosyasında hata mı yaptım?" diye sordum.

"Çisem saçma sapan konuşmayı bırak." diyen Emir ile "Konunun Sevgi Aydın ile ilgili olduğunu tahmin etmeliydim." dedim.

"Çisem konu sen ve ben, biz." diyen Emir ile "Size saygısızlık mı yaptım efendim? Yaptıysam hemen cezamı verin çekeyim." dedim.

"Konu işten çok alakasız olduğunu biliyorsun." diyen Emir ile "Ben en iyi amire şüphelimizin karakola geldiğini ve onu sorgulayacağımızı bildireyim. İlerleme kaydettiğimizi görmek onu sevindirecektir." dedim ve ayağa kalktım.

Emir de hızla ayağa kalkarken kolumu tuttu ve "Çisem anlamamazlıktan gelmeyi kes! Adam akıllı konuşmalıyız." dedi.

"Bugün saçma sapan nedenlerden dolayı bana bağırdığınızdan sonra ne konuşabiliriz ki Emir? Ay pardon dedektif?" diye sordum.

"Saçma sapan bir neden değildi! Kıskandım ulan seni!"

Suçlu Kim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin