Arabayı sürmeyeli uzun zaman olmuştu. Özellikle İstanbul trafiğinde. Yine de güzel sürüyordum.
"Adamımız hakkında bilgi verebilir misin?" diye sordum.
"Adı Selim Bostan. 30 yaşında. Evli değil. Tek başına yaşıyor. Bilişimci." diyen Emir ile "Şimdi evine mi yoksa iş yerine mi gidiyoruz?" diye sordum.
"İş yerine gidiyoruz." diyen Emir ile "Evine gitmeyi tercih ederdim." dedim. Bir şüphelinin evine gitmek şüphelinin kişiliğini anlamanın en iyi yollarından biriydi.
"Bende ama iş yerinde şahsi bir ofis." dedi Emir. Bu da iyiydi. Şahsi ofisinde de bir şeyler bulabilirdik.
"Buradan sola sapıyorsun." diyen Emir ile sinyal yakarak sola döndüm.
"Sokağın sonundaki evin altındaki büro onun." diyen Emir ile büroya yakın bir yere park ettim.
"Park edene kadar her şey güzel gidiyordu." diyen Emir ile göz devirdim. Sadece düzgün park etmemiştim.
"Azıcık diğer araba yerini kapladıysam , ne olmuş?" diye sordum.
"Çisem iki arabalık yere yanlamasına tek araç park ettin." diyen Emir ile "Belki birazcık park etmede sorun yaşıyor olabilirim." dedim.
Kahkahalar atarak "Birazcık mı?" diye soran Emir ile "Evet, birazcık." dedim ve arabadan indim.
Emir de oturduğu koltuğun kapısını açınca arka koltuktan koltuk değneklerini çıkarıp ona verdim.
"Bunlardan nefret ediyorum." diyen Emir ile "Fark edilebiliyor. Koltuk değneklerine nefretle bakıyorsun." dedim.
"Ben bunlar olmadan da ayakta durabilirim." diyen Emir ile "Haklısın ayakta durabilirsin." dedim ve kısa bir süre bekledikten sonra "Ama sadece birkaç saniyeliğine ayakta durabilirsin." dedim.
"Sen az önce kelime oyunu mu yaptın?" Emir ile gülerek "Hadi gidelim." dedim.
"Biraz sabret. Bu koltuk değnekleri beni yavaşlatıyor. Artık eve gidince bana bakarsın." diyen Emir ile suratım düştü.
"Emir, Fatih benim için biz işteyken eşyalarımı geri lojmana götürüp yerleştirecek." dedim.
"Benden bu kadar hızlı sıkıldığını bilmiyordum." diyen Emir ile "Sen yanlış anladın. Sen bana bugün bağırınca bende Fatih'ten böyle bir şey istedim."
"Anahtarı nereden buldu?" diye soran Emir ile "Ona yedek anahtarın kapının önündeki posta kutusundaki zarfta olduğunu söyledim." dedim.
"Anladım. Neyse hadi şu adamla konuşmaya gidelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suçlu Kim?
ChickLitKıdemli, zeki, soğuk aynı zamanda sıcak dedektif ile işe yeni başlamış bir polis memuru. Seri katili yakalayabilmek için uğraşırken aşık olurlarsa bu onları nasıl etkiler? Hem iş hem aşk hikayesi olan bu kitabıma göz atmamak için bir nedeniniz yok i...