Hehe. Bismillah. Assalamualaikum and hi.
Berdiri nya qish di sini (walaupun tengah duduk) adalah untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada readers yang saya sayang sekalian... Guys. Di kesempatan ini, qish nak minta maaf gilerr kat korang. Kalau lambat update ke, update awal sangat ke, cerita tak gempak ke. Sumpah qish blank giler lepas kena hack😔. Qish tak tahu apa masalah dia. Tapi sokayy qish bagi je account 1k tu kat dia.
Qish nak tulis sikit je ni. Tak panjang.
Guys sekalian. Korang tahu apa beza korang dengan bunga api tak?
Bunga api ada kat langit, you guys ada dalam hati qish. Cia iii. K hambar. Hoho.
Alien kelantanese...
Maah dehh. Kalu ambo ada wak saloh ko gapo. Qish pung manusia ugop. Ado saloh kade. Ore tok tahu nok wak gano doh. Skalo ore nok fedup dari wak novel goni. Tapi disebabke bacoe doh sapa 300 lebih, so qish sambung jo la hehehe.
Back to the normal Korean qishy
So mungkin lepas ni ada banyak sikit Korea. Sebab Harleen ngan Farrah ni diorang A.R.M.Y hoho. Hehe. So korang tabah lah kalau nak baca. Sorry kay kalau korang tak selesa. Even qish masih muda. Kalau pandai cerr teka umur qish. Hehe. Japs Japs.
Mianhaeyo... Ehh korang gihh like lagu my Agust D. Daechiwita. My rapper yang paling I like. Hehe laju naww dia rap.
BTW. Sorry guys. Mungkin ada la scene yang agak... Mature. Tapi tak lebih pun. Otak qish suci dalam debu lagi. Maaf gak kalau ada typo. Biasalah keyboard aku tak sempurna sangat. Kerja nak perbetulkan kesalahan orang. Sekali dia yang salah daaaa. Sorry kalau qish ada terkasar bahasa. Mencarut ke. Suga yang ajar ni.
(suga: aku gak kena
Me: ko diam)
Qish nak promote leh akk. qish paksa huhuhu...
@qvrf.s
@rieluvr_@qyafinazieryhan
YouTube
Nur Qishtina Aleeya
Hoho dah aaaa. Maaf kan qish lagi yaaa. Bye. Purple luv yu all... Muahh...
➪︎𝚒 𝚙𝚞𝚛𝚙𝚕𝚎 𝚢𝚘𝚞
➪︎𝕨𝕖 𝕒𝕣𝕖 𝕥𝕠𝕘𝕖𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕓𝕦𝕝𝕝𝕖𝕥𝕡𝕣𝕠𝕠𝕗
➪︎𝒕𝒐𝒈𝒆𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒇𝒐𝒓𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒚𝒐𝒖𝒏𝒈
➪︎sᴇʀᴇɴᴅɪᴘɪᴛʏ
➪︎𝓮𝓹𝓲𝓹𝓱𝓪𝓷𝔂
➪︎ᵉᵘᵖʰᵒʳⁱᵃ
➪︎𝖘𝖎𝖓𝖌𝖚𝖑𝖆𝖗𝖎𝖙𝖞QnA. Korang komen je. Tanya je apa apa. Author cuba jawab😂cepat lah tanya. Author boring
YOU ARE READING
𝐀𝐑𝐘𝐀𝐍𝐍𝐀 ; 𝑢𝑛𝑤𝑖𝑛𝑔𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑔𝑒𝑙
Romance[14+ please sebab ada carut dan kata- kata kasar] HARLEEN ARYANNA GRANDIOSE , seorang gadis kacukan Russia yang mempunyai sepasang mata dark grey itu telah berjaya membuatkan ramai yang jatuh hati dengan personaliti nya. Namun dengan kelebihan yang...