1 tahun berlalu...
Sian kowang enn. Author asyik skip je ni. Mian mian.
"Abangggg!!! Tengokkan Rayna dengan Rayyan kejap!" laung Harleen dari dapur.
"Baik lah Princess" balas Tengku Farique sambil duduk di hadapan kedua anak mereka.
Meh author nak habaq. Lepas 1 bulan dari chapter 36, Harleen mendapat tahu bahawasanya dia telah mengandung. Ngandung punya ngandung, ada twin. Tengku Farique punya lah happy sampai tiap- tiap hari cakap ngan perut Harleen. Harleen pula makin teruk cemburu sejak mengandung. Masa birthday Harleen, diorang sanggup tangguh dulu. Tsktsktsktsk 🤧 sanggup diorang. Masa anniversary kahwin pulak diorang buat fan meetings. Yeahh. Harleen sabar je tengok fans yang gedik dengan Tengku Farique. Nak marah kang baby dalam perut nangis. Masa nak beranak tu boleh pulak Tengku Farique happy sampai lambat bawak Harleen gih hospital sebab dok melompat happy. Nasib baik sempat lepas Harleen cepuk kepala dia.
Back to the future...
"Sayang... You buat apa lelama kat dapor tu" tanya Tengku Farique kepada Harleen yang berada di dapur.
"Ahh. I nak masak la. You tengokkan diorang please" ujar Harleen sambil memasukkan garam dalam masakannya. Tengku Farique telah bangun dan bergerak ke arah Harleen dan merangkul pinggangnya dari belakang.
"Ehh siapa jaga Rayyan dengan Rayna. Gihh sana" ujar Harleen sambil mencuba untuk meleraikan pelukan di pinggangnya.
"Ahh. You pergi lah rehat. Luka beranak tak hilang lagi kan. Biar I yang masak. Okay?" ujar Tengku Farique bersemangat.
"Ermm. Ye lah. Fighting!" balas Harleen lalu pergi ke arah anak mereka.
"Ayyan, Ayna. Mama datang ni. Amacam. Okay?" ujar Harleen kepada anaknya. Macam lah diorang paham.
"Wa wa wa" ujar anaknya sambil bermain dengan hidung Harleen menggunakan jari- jemarinya yang kecil.
"Yeay comella anak eomma ni. Macam eomma sebijik" ujar Harleen sambil memeluk Rayna.
"Harleen... Kita guna mama papa je la. Takyah la guna eomma appa tu. Berbelit ahh. Lagi satu Rayna ikut muka I okay. Rayyan tu yang muka macam you" ujar Tengku Farique sambil gigih memasak di dapur.
"I saja je. You ni serious sangat lah. Eleh. Rayyan ngan Rayna ikut muka I okay. Mata Rayna je ikut you" cebik Harleen.
"Ye lah Harleen ku sayang" balas Tengku Farique.
"Assalamualaikum" laung seseorang dari luar rumah. Pintu rumah itu diketuk kuat.
"Waalaikumussalam. Astaga. Roboh pintu rumah aku. Jap jap" ujar Harleen lalu berlari ke arah pintu. Kelihatan Farrah dan Faris berada di luar.
"Apehal datang rumah aku ni" tanya Harleen sinis.
"Ko ni. Tetamu membawa berkat lah. Aaaa kami nak bagi hadiah for korang berempat. Hehe" ujar Farrah sambil menghulurkan sekeping sampul surat.
"Bawa berkat takpe. Bawa virus aku rebus korang dalam sanitizer. Hah benda apa ni hah" ujar Harleen lalu mengambil sampul yang dihulurkan kepada nya.
"Aaaa. Duduk dulu. Panggil Farique ngan baby. Kita bukak surat ni sekali ye" ujar Farrah sambil menolak Harleen duduk di atas kerusi.
"Abangggg. Datang sini oii" laung Harleen dari ruang tamu. Anaknya diletakkan di atas riba. Sorang lagi Farrah dah balas.
"Yoww. I datang" balas Tengku Farique lalu duduk di sebelah Harleen.
YOU ARE READING
𝐀𝐑𝐘𝐀𝐍𝐍𝐀 ; 𝑢𝑛𝑤𝑖𝑛𝑔𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑔𝑒𝑙
Romance[14+ please sebab ada carut dan kata- kata kasar] HARLEEN ARYANNA GRANDIOSE , seorang gadis kacukan Russia yang mempunyai sepasang mata dark grey itu telah berjaya membuatkan ramai yang jatuh hati dengan personaliti nya. Namun dengan kelebihan yang...