《محبت ریت کی مانند 》۔▪☆☆۔۔۔
《قسط نمبر 1 》《By EeshaNoor 》
☆☆▪▪▪☆☆☆▪▪▪▪▪▪☆☆☆☆▪▪☆☆☆☆☆☆
ﻣﺤﺒﺖ ﺭﯾﺖ ﺟﯿﺴﯽ ﺗﮭﯽ،
ﻣﺠﮭﮯ ﯾﮧ ﻏﻠﻂ ﻓﮩﻤﯽ ﺗﮭﯽ،
ﮐﮧ
ﻣﺤﺒﺖ ﮈﮬﯿﺮ ﺳﺎﺭﯼ ﺗﮭﯽ ۔ ۔ ۔
ﻣﯿﮟ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮨﺎﺗﮫ ﺑﮭﺮ ﺑﮭﺮ ﮐﺮ
ﻣﺤﺒﺖ ﮐﻮ ﺳﻨﺒﮭﺎﻟﻮﮞ گی
ﺯﻣﺎﻧﮯ ﺳﮯ ﭼﮭﭙﺎ ﻟﻮﮞ گی،
ﮐﺒﮭﯽ ﮐﮭﻮﻧﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﻭﮞ گی،
ﻣﮕﺮ
ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺍﺳﯽ ﮈﺭ ﺳﮯ،
ﻣﺤﺒﺖ ﮨﯽ ﻧﮧ ﮐﮭﻮ ﺟﺎﺋﮯ
ﯾﮧ ﻣﭩﮭﯿﺎﮞ ﺑﻨﺪ ﺭﮐﮭﯽ ﺗﮭﯿﮟ
ﻣﮕﺮ
ﺟﺐﻣﭩﮭﯿﺎﮞ ﮐﮭﻮﻟﯿﮟ
ﺗﻮﺩﻭﻧﻮﮞ ﮨﺎﺗﮫ ﺧﺎﻟﯽ ﺗﮭﮯ
ﻣﺤﺒﺖ ﮐﮯ ﺳﻮﺍﻟﯽ ﺗﮭﮯ
ﮐﯿﻮﻧﮑﮧﻣﺤﺒﺖ ﺭﯾﺖ ﺟﯿﺴﯽ ﺗﮭﯽ☆☆▪☆☆☆☆☆☆☆☆▪☆☆☆☆☆☆☆
اس کی آنکھ پڑوس میں ہوتے شور پر کھلی ۔۔۔۔۔وہ اٹھ کر اپنے کمرے ۔سے باہر آئی ۔۔۔۔اوپر کی منزل سے اس کے تایا کا گھر صاف نظر آتا تھا ۔۔۔۔
" سیبال اٹھ گئی ۔۔۔چل جلدی سے تیار ہوجا۔ ۔۔۔تیرے نانا کہ گھر جانا ہے تجھے ۔۔۔"
سامنے سے کہے گئے الفاظ کا مطلب وہ سمجھ چکی تھی ۔۔۔لیکن جان بوجھ کر اس نے وہ سوال کیا ۔۔۔
" امی معیذ آرہا ہے ۔؟؟؟؟۔۔۔"
اس نے ہچکچاتے ہوئے اس کا نام لیا ۔۔۔۔
" سو۔ بار کہا ہے اس کا نام مت لیا کر میرے سامنے ۔۔۔۔"زہرہ کاٹ دار لہجے میں بولی ۔۔۔
وہ خاموشی سے اپنے بستر سے اٹھی ۔۔۔
اپنے بیڈ کو ٹھیک کیا ۔۔۔اور اٹھ کر ہاتھ منہ دھونے باتھ روم چلی گئی ۔۔۔
آئینے کے سامنے آکر خود کو دیکھنے لگی ۔۔۔
" سیبال ۔۔تیری زندگی کیا اسی طرح چلے گی ۔۔۔۔میری غلطی اتنی بڑی تو نہ تھی ۔۔۔"وہ نیچے پہنچی تو سب گھر والے ناشتے پر اس کا انتظار کر رہے تھے ۔۔۔۔۔۔طلحہ ۔۔اور طیب کے درمیان کی کرسی پر وہ وہ خاموشی سے آکر بیٹھ گئی ۔۔۔۔
" طاہر بیٹا ۔۔۔تم اپنی بہن کو نانا کے گھر چھوڑ آنا ۔۔۔"(طاہر اس گھر کا بڑا بیٹا ۔۔۔۔۔تھا ۔۔)۔
" اگلی بار بھی آپ نے سیبی کو بھیج دیا تھا ۔۔۔معیذ بھائی ۔۔آئے تو نہیں تھے ۔۔۔۔"
طیب ( گھر کا چھوٹا بیٹا )۔۔۔ اپنی ماں کو سمجھانے والے انداز میں گویا ہوا ۔۔۔
" طیب بڑو کے بیچ نہیں بولتے ۔۔۔۔" اب کی بار طلحہ نے اپنا مشورہ دیا ۔۔۔
" صحیح تو کہہ رہا ہے ۔۔۔طیب ۔۔زہرہ۔۔آپ اس بار رہنے دیں ۔۔۔سیببال کا دل نہیں کرتا ۔۔۔وہاں جانے کو ۔۔۔"اب کی بار ان سب بچوں کے والد طالب صاحب مخاطب ہوئے ۔۔۔۔
وہ اٹھ کر ناشتہ پلیٹ میں نکالنے لگی ۔۔۔
" بیٹھ کر ناشتہ کرو کہاں جا رہی ہو ۔۔۔"
زہرہ نے بیٹھنے کا اشارہ کیا ۔۔۔لہجہ اب بھی سخت تھا ۔۔۔
" امی میں دادو کہ ساتھ ناشتہ کرتی ہوں۔۔۔"
وہ اٹھ کر اپنا ۔۔۔اور اپنی دادی ۔۔۔۔ختیجہ بی بی کا ناشتہ نکالنے لگی ۔۔۔۔
" ہاں جا ۔۔۔بتا اپنی دادی کو ۔۔۔میری ماں مجھے بھیج رہی ہے ۔۔۔۔سب کچھ تیری دادو کا تو کیا دھرا ہے ۔۔۔۔میری معصوم بچی مرجھا کہ رہ گئی ہے ۔۔"
YOU ARE READING
محبت ریت کی مانند( مکمل ناول )
General Fictionمحبت ریت کی مانند کہانی ہے ایک ایسی محبت کی جو ایک حادثے سے شروع ہوتی ہے