محبت ریت کی مانند قسط20

100 7 3
                                    

《محبت ریت کی مانند 》

《قسط 20 》

《By EeshaNoor》

■■■■♡◇◇◇◇◇■■■■■■◇◇◇◇
" اووو آپ ۔۔۔۔" اس نے شاید  آپ کا لفظ  اس کے لیے  آج ہی استعمال  کیا تھا ۔۔۔
" جی میں  کیا آپ کو کسی اور کی توقع  تھی ۔۔۔۔"
وہ ایک۔دم سے ایک شیرنی بن گئی ۔۔
شاید  محبت انسان  کو اندر سے بہادر بنا دیتی ہے ۔۔۔۔

یہ کس لہجے میں  بات کر رہی ہو ۔۔۔"
معیذ  کا لہجہ بھی ایک دم تلخ ہوا ۔۔۔۔۔
وہ اس کے سامنے اجڑے حال میں  تھی اس سے پہلے وہ اس طرح  اس کے سامنے نہیں  آئی تھی ۔۔۔
" اب ان باتوں  کا وقت نہیں  رہا ۔۔۔۔۔۔"
وہ اسے دیکھ رہا تھا ۔۔۔اس کے سامنے سیبال نہیں  گویا کوئی اجنبی لڑکئ کھڑئ تھی ۔۔۔۔۔
" کن باتوں کا ۔۔۔؟؟؟"

وہ ایک دم۔چپ ہوئی اس نے ایک  گہری  سانس لی ۔۔
" میں  صرف یہ پیپر دینے آئی تھی ۔۔۔معیذ جالب خان ۔۔۔آپ اس پر دستخط  کر دیجئے گا ۔۔۔۔ورنہ ۔۔۔" اس نے اپنا رخ دوسری جانب کیا ۔۔۔۔۔
وہ بے یقینی  سے سیبال کو تو کبھی اس پیپر  کو دیکھتا ۔۔۔۔اس کی محبت ریت کی مانند اس کے ہاتھ سے پھسل رہی تھی

♤♡♡♡¿◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

اسے لگا وہ اب ہوش کھو بیٹھے گی ۔۔۔۔ اس کا دل۔کیا وہ معیذ  کا گریبان پکڑ کر  جھنجھوڑ جھنجھوڑ کے اس سے پوچھے کیا قصور تھا اس کا ۔۔کیا
۔۔محبت کرنا اتنا بڑا جرم تھا ۔۔۔۔

وہ سب سوچتے ہی  اسے  ایک پل کے لیے ہلکا سا  چکر آگیا۔۔۔ لیکن  اگلے ہی پل وہ  سنبھل چکی تھی آج اسے معیذ  کے سامنے کمزور  نہیں  پڑنا تھا ۔۔۔۔۔۔۔

گلا گویا کانٹوں  سے بھر  گیا تھا ۔۔۔۔۔آنکھیں  دھندھلانے لگی  تھی ۔۔۔۔۔۔

اس کا رخ دروازے کی جانب تھا۔۔۔وہ اپنی کمزوری معیذ  پر ظاہر نہیں  کرنا چاہتی تھی ۔۔۔

" ورنہ کیا۔۔
مس سیبال  آپ کورٹ میں  جائیں گی  ۔۔۔۔کچھ جانتی  بھی  ہے  آپ  کورٹ میں کس قسم کے  سوال پوچھے جاتے ہیں  ۔۔۔۔سامنہ کر لیں گی ۔۔۔۔مس سیبال طالب ۔۔۔"
اس کا رکنا اب محال ہو رہا تھا ۔۔۔۔وہ تو پہلے ہی بے  حال تھی ۔۔۔۔" مجھے کچھ نہیں  پتہ ۔۔۔آپ یہ سب ختم کریں  ۔۔۔۔"
آواز  رندھنے  لگی  تھی ۔۔۔۔ضبط ٹوٹنے لگا تھا ۔۔۔۔۔

کچھ دیر کے لیے کمرے میں  سکوت طاری  ہوگیا ۔۔۔۔۔۔جیسے کوئی ذی روح  وہاں  موجود  نہ ہو ۔۔۔۔
وہ اب بھی کھڑی معیذ کے کسی نرم جملے کا۔انتظار کر رہی تھی ۔۔۔

☆☆☆☆☆▪▪▪▪▪◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

اسے اس بات کا قطعی  اندازہ  نہ تھا ۔۔۔۔سیبال اتنا بڑا  فیصلہ کر لے گی ۔۔۔۔
اسے تو محبت  نظر آئی تھی ۔۔۔۔۔تو کیا وہ سب دھوکہ تھا ۔۔۔۔۔

" ۔۔۔۔ویسے بھی میں  اس موضوع  پہ بات کرنا نہیں  چاہتا ۔۔۔مجھے  جو بھی فیصلہ  کرنا تھا ۔۔۔۔میں نے اپنے   فیصلے سے دادا جی  کو آگاہ کر دیا     ہے ۔۔۔۔۔آپ کو جو بھی بات  کرنی ہے ۔۔۔۔ان سے جا  کے

محبت ریت کی مانند(  مکمل ناول )Where stories live. Discover now