7.rész

468 28 0
                                    

Az éjszaka még hidegebb volt, mint korábban bármikor így ösztönösen egyre közelebb húzódtam az egyetlen hőforráshoz, ami a közelemben volt. Nem kellett sok és már teljesen összeért a professzor háta az enyémmel ami valóban kellemes melegséggel töltött el. Bár a haragom ettől még mindig nem szűnt meg.

Úgy tűnt, hogy a tegnapi nap hamar véget ért, végül is szinte az egészet átaludtam. Ismét reggel volt, jött a manó, hozta a szokásos ételeket és sietve távozott. A professzor horkantott egyet, majd megszólalt.

-Azt hiszem innentől kezdve már mondhatjuk, hogy ez a napi rutinunk.

-Ez kifejezetten bájcsevejnek hangzott, ami lehetetlen, mivel maga nem szokott csak úgy fecsegni.

-Azt hiszem egy párszor már rávilágított a tényre, hogy megváltozott körülmények között élünk. Talán így hat rám a bezártság.

-Vagy valóban kezd elmenni az esze.

-Látom jobban érzi magát.

-Jobban. Adok egy esélyt a mai napnak. Talán ma kijutunk innen.

-Ugye tisztában van azzal, hogy olyan emberekben bízik, akiket nem is ismer. A rendtagok száma ráadásul igencsak megcsappant az utóbbi időben talán ideje is volna új tagokat toborozni.

Szótlanul néztem rá, vártam hogy folytassa az ismertetőt a rendről. Megadóan elkezdett mesélni.

-A Főnix Rendjét Dumbledore még évekkel ezelőtt alapította. Azok a boszorkányok és varázslók csatlakoztak a rendhez, akik meg akarták védeni a varázsvilágot Tudjukkivel szemben. Sajnos a háborúban elég sokan életüket vesztették. Az utóbbi időben pedig nem is volt szükség a Rendre, tekintve hogy viszonylag békés időket élünk. Ha megérzésem nem csal akkor a megmaradt rendtagok minket keresnek.

-Malfoy azt mondta a Nagyúr visszatért. Maga ezen nem lepődött meg. Már tudta?

-Voltak sejtéseim, de még most sem vagyok benne biztos teljesen.

-Milyen sejtések?

-Ott volt pár éve Mógus esete. Jómagamnak nem sikerült a közelébe férkőznöm, azonban Potter elmondásai alapján valóban megszállta és irányítása alá vonta a Nagyúr egy tanéven keresztül. Ez persze azt is jelentette, hogy szüksége volt egy gazdatestre, tehát ha él is, még igen gyenge.

-Jól emlékszem a professzorra. Valóban a turbánja alatt rejtegette Voldemortot?

-Így volt, igen. Aztán egy pár hete elkezdődött valami, ami miatt egyre biztosabb lettem abban, hogy a Nagyúr még mindig él és egyre erősebb lett.

-Mi volt az?

-A sötét jegy amely elhalványult a bukása után, most ismét elkezdett sötétedni. Napról-napra változik a színe, így alapos okom van feltételezni, hogy a Nagyúr is egyre erősödik.

-Tehát végig igazam volt. Maga is megkapta a sötét jegyet. De miért? Maga Dumbledore embere, én azt hittem, hogy mindig is az volt.

-Sajnálom hogy csalódnia kell, a sötét oldal sok-sok évvel ezelőtt egyre vonzóbbá vált számomra és egy idő után már nem akartam ellenállni a kísértésnek. A drága Luciusnak elég sokat köszönhetek e téren. Ő volt az, aki bevezetett a társaságba.

-Ezt nem értem. Dumbledore tud róla, hogy maga halálfaló volt, mégis megbízik önben sőt még alkalmazza is magát a Roxfortban?

-Dumbledore jó emberismerő, ráadásul ő ismeri a teljes történetemet, amit ha nem haragszik most nem szeretnék elmesélni.

Annie Eaton és Piton professzorWhere stories live. Discover now