Hamar elértük a szobámat és csak úgy, mint két héttel korábban a professzor most is lefektetett az ágyra. Nem tudtam pontosan mit kellene tennem és elég ügyetlennek éreztem magam. A korábbi magabiztosságomnak a legapróbb nyoma is eltűnt. Lányos zavaromban rápillantottam a professzorra, aki az ágy szélén ült és szintén bizonytalannak tűnt.
-Szóval..
-Még mindig nem vagyok benne biztos, hogy ez jó ötlet. Inkább majd visszajövök holnap reggel.
-Nem, én örülök hogy itt van. Nagyon örülök, csak nem voltam még ilyen helyzetben és eléggé zavarban vagyok.
-Pontosan milyen helyzetben nem volt még?
-Nem volt dolgom korábban fiúkkal vagy férfiakkal. Még soha nem is csókolóztam. De ne vessen meg emiatt, így is elég kínos.
-Bevallom ezzel most nem könnyítette meg a helyzetemet. Nem akarom megrontani magát.
-De erről szó sincs! Ha nem árultam volna el magának akkor is így érezne?
-Valószínűleg igen. Lássuk be, elég távol állunk egymástól korban.
-Számít ez?
Igazából erre a kérdésre nem vártam választ. Az én nézeteim szerint a kor csak egy szám, ráadásul azért annyira hű de korkülönbség nincs is közöttünk.
-Mindenesetre szeretném, ha ma este mellettem maradna. Semmi konkrét, csak egyszerűen jól esne.
Szinte láthatatlanul rábólintott és felállt, hogy levegye a köpenyét és a cipőit én pedig kihasználva az alkalmat kisurrantam a fürdőszobába. Szinte kapkodva megmostam a fogamat, átfésültem a hajamat és felvettem a pizsamámat, ami egy hosszított póló volt. Párszor megpaskoltam az arcomat és mantráztam magamban, hogy minden rendben lesz. A tükörből így is egy ijedt kiscsirke nézett vissza rám.
Amikor visszatértem a szobába a professzor a szoba ajtóm előtt állt.
-Mégsem szeretne maradni?- a hangom a vártnál is csalódottabb volt.
-Csak bekulcsoltam az ajtót. Gondolom nem szeretné, ha valaki csak úgy beállítana ide és mindkettőnket itt találna.
-Nekem nem lenne gondom vele. Sirius már most is úgy gondolja, hogy maga a szeretőm.
-Honnan szedte ezt?
-Aznap este, amikor elhozta a kenőcsöt Sipor nyitott ajtót, ő pedig elég pletykás. Sirius másnap reggel furán méregetett, de később biztosítottam afelől, hogy nincs kettőnk között semmi.
Jobban megnézve a professzornak igazán jól állt a fehér ing, amit korábban mindig elfedett az a sok fekete ruha. A cipő nélkül már majdnem egy magasak voltunk. Kicsit legeltettem még rajta a szememet, szinte el is felejtettem hogy hol vagyok éppen.
-Khm.
Közelebb lépett hozzám és kivette a kezeimből az addig szorongatott ruháimat. Ledobta az ajtó melletti székre, de közben végig engem nézett. Nagyon finoman hozzáért a csupasz vállamhoz és lassan végigsimított az egész karomon. Teljesen megborzongtam tőle és hozzá akartam bújni, de valamiért meg sem bírtam mozdulni. Csak álltam ott előtte és imádkoztam, hogy a lábaim ne mondják fel a szolgálatot.
Mikor végzett a karommal lassan megemelte az államat és másik karjával még közelebb húzott magához. Fekete szemeit még soha nem láttam ilyen hatalmasnak és a szája is annyira hívogató volt.
-Tetszik magán a fehér.
Mindkét kezemet a mellkasára helyeztem és megsimogattam a vékony fehér anyagot.
YOU ARE READING
Annie Eaton és Piton professzor
FanfictionA sötét Nagyúr visszatért, bár még nagyon gyenge. Hű követői nem bíznak meg a kém szerepét játszó bájitaltan tanárban, ezért eldöntik, hogy foglyul ejtik őt és nem engedik el, amíg Voldemort vissza nem nyeri teljes erejét. Az eredeti könyvtől bőven...