31.rész

375 21 0
                                    

A többiek örvendeztek, ez azonban az én hangulatomon nem tudott javítani. Remus kimentett a helyzetből és kihívott engem az ebédlőből, ahol végre nem kellett rejtegetnem az érzéseimet és a kamu mosolyomat is levehettem.

-Minden rendben lesz, ne hagyd el magad.

-Nem tudok most visszamenni oda.

-Nem is kell, pihenj le egy kicsit, a többit megoldom én.

-Köszönöm.

-De ez nem mehet így tovább. Azt hittem már túltetted magad rajta. Mihez fogsz kezdeni a kastélyban?

-Még nem jöttem rá.

-Annie én nem akarlak sürgetni, tényleg nem. De a tanárod lesz. Ott lesztek egy teremben a társaiddal együtt és nem szeretném ha rosszul sülnének el a dolgok.

-Kösz, ezzel most sokat segítettél. Szerinted én nem tudom?

Félig sírva, félig kiabálva beszéltem hozzá. Nem tudom honnan jött ez a düh, pedig rá igazán nem haragudhattam, csak az igazat mondta. Mi lesz velem az iskolában? Már az is fáj ha rágondolok. Remus szeméből csalódottságot olvastam ki és én is elszégyelltem magam a kiakadásom miatt. Amilyen gyorsan csak tudtam felszaladtam a szobámba és kisírtam a szememet.

Sirius adott nekem egy órát, majd feljött utánam és leült az ágyam szélére. Felé fordultam és a könnyektől feldagadt szememmel igyekeztem fókuszba hozni őt.

-Kész roncs vagyok és most még Remus-t is megbántottam.

-Nem vette magára, ne aggódj.

-Akkor sem tudom megbocsátani magamnak. Ő csak az igazat mondta. Nem bírom felfogni ezt a helyzetet. Nem értem.

-Készen állsz elmondani, hogy mi is történt pontosan?

-Minden tökéletes volt. Minden este eljött hozzám és beszélgettünk, együtt aludtunk. Reggelente korán kelt és dolgozni ment. Olyanok voltunk, mint egy igazi pár. Szeretem őt és azt hittem, hogy ő is így érez irántam.

-Tényleg nem ért hozzád?

-Nem. Nem akarta.

-Ő nem akarta?

-Attól félt, hogy később megbánnám. De kiderült, hogy csak magát védte.

-Hogy érted ezt?

-Most hogy ismét a professzorom lett kínos lenne neki, hogy az egyik diákjával volt együtt.

-Ne haragudj, de nem tudom elképzelni Perselus-t, mint szeretőt.

-Nagyon figyelmes volt velem. Hozott nekem fájdalomcsillapító kenőcsöt és bekente vele a hátamat.

-Pont, mint én?

-Olyasmi. De ő sokkal érzékibben csinálta, szeretem azt gondolni, hogy ő is élvezte egy kicsit. Később pedig viszonozta a csókokat és szorosan ölelt. Tényleg elhittem neki..

Itt egy pillanatra elgondolkodtam azon, hogy említsem-e meg neki a ruha alatti simogatásokat, de végül elvetettem az ötletet.

-Hogyan lett vége?

-Dumbledore professzor felajánlotta, hogy folytassam az iskolát, így gyakorlatilag választanom kellett.

-Te pedig az iskola mellett döntöttél.

-Nem, én Perselus-szal akartam maradni. Ő volt az, aki szakított velem, pedig én kész voltam dobni a Roxfort-ot miatta. Azt mondta hogy túl fiatal vagyok hozzá és soha nem is érzett irántam semmit. Eleinte nem hittem neki, de azóta valóban nem mutat felém érzéseket.

Annie Eaton és Piton professzorWhere stories live. Discover now