A karácsonyi szünet pontosan egy hónappal a roxforti látogatásom után kezdődött el. Sirius minden nappal csak egyre izgatottabb lett és ezt az érzést én is átvettem tőle. Szerettem volna végre találkozni és beszélni Harry-vel és a Weasley családra is kíváncsi voltam már. Annyit hallottam róluk, hogy szinte már ismertem is őket, ami végül is igaz, hiszen mind egy iskolába jártunk, de ott soha nem beszéltem velük. Harry és Ron sokkal fiatalabbak voltak nálam, Ron két testvére Fred és George pedig alattam jártak egy évvel. Persze az is igaz, hogy mind griffendélesek, így esélyünk sem igen volt együtt lógni.
December első felében kitakarítottuk az egész házat padlótól a mennyezetig, ami gyakran egész napos munka volt. A maradék időmben szorgalmasan tanultam és bűbájokat gyakoroltam, sokszor Sirius vagy Remus társaságában. Elég jól haladtam a tananyagokkal, ezért egy-két pihenőnap is belefért az időmbe. Az elkészítendő bájitalok miatt aggódtam ugyan, de úgy voltam vele, hogy ezen még ráérek gondolkodni.
Perselus rengetegszer eszembe jutott, de mindig igyekeztem elterelni a figyelmemet valami mással. Éjszakánként persze hasztalan volt ezzel próbálkoznom, rettenetesen hiányzott nekem Perselus, Piton professzor már kevésbé.
Harry-t december 18-án hozta el hozzánk Remus és innentől kezdve Sirius-t mintha teljesen kicserélték volna. Már a megérkezés előtt sem lehetett levakarni a vigyort a képéről, de utána egyenesen lehetetlen volt. Harry belépett az ajtón és rögtön Sirius karjai között találta magát. Én és Remus csak mosolyogva figyeltük a jelenetet és türelmesen kivártuk amíg elválnak egymástól.
-Nem találkoztatok még Annie-vel, ezért szeretném neked őt bemutatni.
-Nem , de szerintem egy párszor már láttalak téged az iskolában. Szia. - Harry mosolya hasonlított Sirius-éra.
-Igen, én is téged, bár azt hiszem te sokkal nagyobb látványosság vagy, mint én. Téged mindenki ismer.
-Rég nem voltál a kastélyban, azt hiszem azóta megváltozott a helyzet. Mindenki rólad beszél.
-Remek.
-Ne aggódj, visszajössz és pár napon belül azt is elfelejtik, hogy valaha rólad szóltak a pletykák.
-Pontosan milyen pletykák?
-Hát tudod, azt mondják hogy aurornak készülsz.
-Ez igaz is.
-Igen, de sokak szerint a halálfalók megszállottja lettél.
-Ezt mire alapozzák?
-Annie a pletykákat nem kell valamire alapozni, elég ha valaki elkezdi terjeszteni és kész.
-Ezzel nem nyugtattál meg Sirius. Valami alapja csak van.
-Ha belegondolsz akkor van is. Azt mindenki tudja, hogy ártottak neked a fogság alatt. Ez már egy indok arra, hogy bosszúszomjas legyél. Aztán ott van még az is, hogy hetekkel később ismét a közelükbe keveredtél és sikeresen elkapták őket a segítségeddel. Ezek után pedig auror szeretnél lenni.
-De ettől még nem leszek megszállott. Vagyis de, olyan értelemben, hogy szeretnék a jó ügyért harcolni és lakat alá zárni mindenkit, aki megérdemli.
-Ha visszajössz a suliba akkor lehetőséged lesz bebizonyítani, hogy nem bolondultál bele.
-Kösz Harry, azt hiszem az menni fog.
-Ha szeretnéd segítek neked.
-Ha a közeledben leszek akkor csak nagyobb figyelmet kapok.
-Az is igaz. Akkor majd a háttérben tevékenykedem.
ESTÁS LEYENDO
Annie Eaton és Piton professzor
FanficA sötét Nagyúr visszatért, bár még nagyon gyenge. Hű követői nem bíznak meg a kém szerepét játszó bájitaltan tanárban, ezért eldöntik, hogy foglyul ejtik őt és nem engedik el, amíg Voldemort vissza nem nyeri teljes erejét. Az eredeti könyvtől bőven...