25.rész

367 23 2
                                    

A lépcsősor hosszú volt és fenékcsontomat minden második lépcső megütötte, akármennyire is igyekeztem a lábaimmal, túl gyorsan haladtunk. Amikor pedig már azt hittem hogy vége az emelkedőnek kezdődött a második lépcsősor. Megtépázottan és sajgó tagokkal érkeztem meg egy gyéren megvilágított szobába, aminek a közepén Lucius ült egy hatalmas fotelben.

-Ezt nézd ki jött vissza!

Greyback odalökött a fotel elé és igyekeztem gyorsan feltápászkodni, azonban lábával visszanyomott a földre és ott is tartott.

-Nocsak, nocsak. Hát Perselust hol hagytad?

Ijedten kaptam fel erre a fejem és tekintetem találkozott Lucius-éval. Egy ideig szemeztünk majd elképedt és felugrott. Rájött.

-Azt hitted itt van ugye? Honnan tudtad hogy hol keresd? Ki van ma őrségben?

-Nem én az biztos, talán Carrow.

-Azonnal menj le és keresd meg őket! Most azonnal indulnunk kell! Tudják hol vagyunk!

Greyback levette lábát a hátamról és lefutott a földszintre. Lucius ijedten nézett ki az ablakon, majd odaugrott hozzám és pálcáját a homlokomnak szegezve magához húzott.

-Nem hiszem el, hogy megint miattad kerültem ilyen helyzetbe. Mindenesetre te leszel az én kis biztosítékom. Amint meglátnak veled elhopponálunk, csak mi ketten.

A földszintről puffanások zaja hallatszott fel, ezért Lucius engem maga elé tartva a falhoz hátrált és a pálcát még erősebben szorította a homlokomhoz.

Amikor a lépések közvetlenül az ajtó elől hallatszottak vettem egy nap levegőt, pont mielőtt az egy hatalmas robbanással kinyílt volna. A felszálló por miatt alig láttam valamit és köhögnöm is kellett. Több ismeretlen alak körvonalazódott előttem, pálcáik világítottak.

-Lucius! Engedd el a lányt!

-Tudjátok, hogy mi lesz ennek a vége! Én nem megyek az Azkaban-ba! Soha!

-Lucius térj észhez, nem akarsz menekülni egész életedben!

A por lassan elkezdett leülepedni, de Remust így is felismertem a hangjáról. Próbáltam ránézni és jelezni neki a hopponálási szándékot.

-Ha még egyszer utánam jön valaki azonnal megölöm a lányt! Nincs kivétel!

-Lucius, ő nem ártott neked soha, engedd el!

Végre rendesen láttam a szobában lévő aurorok és Remus arcát. Összesen öten voltak, Remus állt hozzánk a legközelebb.

Lucius felnevetett én pedig kihasználtam az alkalmat és jelentőségteljesen ránéztem Lupinra, majd kinyújtottam felé a lábamat és oda vezettem a tekintetét. Még kétszer gyorsan megismételtem ezt, mire láttam a felismerést az arcán és felém ugrott. Lucius ebben a pillanatban kezdte el a hopponálást és már éreztem is a rántást majd egy pillanatra elsötétült minden.

Elértük az úti célunkat, amit rögtön felismertem, hiszen hetekkel ezelőtt Greyback ebben a szobában kínzott. Dulakodás zaját hallottam a hátam mögül, ezért gyorsan megfordultam és azt láttam ahogy a két varázsló Lucius és Remus egymással verekednek, pálcák nélkül. Lucius épp a földre került, miután kapott egy jobb horgot Remus-tól, majd a földön fekve belerúgott ellenfele lábába, aki ettől térdre rogyott.

Megláttam nem messze magamtól Remus pálcáját, ami a földön hevert, ezért oda szaladtam és felkaptam. A két férfi közben engem észre sem véve folytatta a verekedést a földön. Nem mertem lőni, mert túl közel voltak egymáshoz és folyamatos mozgásban voltak.

Annie Eaton és Piton professzorKde žijí příběhy. Začni objevovat