CHAPTER 14

75.3K 2K 161
                                    

"Majlis dengan segala hormatnya mempersilakan Datuk Tengku Adam dan pasangannya Datin Aurora Salsabila masuk ke dalam dewan. Para hadirin diminta untuk berdiri." 

Aurora memeluk erat tangan suaminya. Inilah saatnya. Dunia akan melihatnya sebagai isteri kepada seorang jutawan. Pemegang nama keluarga Tengku Adam dan bukan lagi seorang gadis liar.

Air mata Aurora jatuh apabila melihat keadaan dewan yang sangat-sangat cantik. Subhanallah! Pasti banyak duit Tengku Adam yang keluar.

"Do you like it my Love?" Tengku Adam bertanya sambil mengesat air mata Aurora

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

"Do you like it my Love?" Tengku Adam bertanya sambil mengesat air mata Aurora.

"I love it!!" Aurora terus memeluk tubuh Tengku Adam membuatkan mereka menerima tepukan gemuruh daripada tetamu. 

"Why did you spent too much on this?" Aurora terharu.

"Duit I kalau habis I boleh cari. I tak boleh cari mana-mana Aurora Salsabila macam you. I tak boleh janjikan bahagia sepanjang masa, tapi I boleh janjikan kesetiaan I pada you." Tengku Adam dan Aurora berjalan perlahan di aisle menuju ke pelamin mewah.

Aurora hanya mampu tersenyum. Rasa bahagia datang bertandang di hatinya. Tidak pernah ada lelaki sebegini di dalam hidupnya. Tengku Adam mengangkat sedikit gaun Aurora supaya isterinya itu boleh melangkah setiap anak tangga dengan lancar.

Setelah mereka duduk di pelamin, Aurora terus membuka mulut dan bertanya kepada suaminya.

"How much did you spent in this reception?" Aurora terus bertanya kepada suaminya.

"12 million" Selamba sahaja Tengku Adam menjawab.

"Mahalnya. It is okay untuk buat yang sederhana Adam. Jangan manjakan I dengan duit you." Aurora rasa serba-salah. Duit Tengku Adam sudah banyak keluar untuknya.

" Call me Bie." Tengku Adam memegang erat tangan isterinya.

"Okay Bie." 

"I forgot to tell you yang I masih tak lupa apa yang buat Aurora. After this reception selesai, we will talk about your punishment." Tengku Adam mengenyit matanya kepada Aurora.

"Bie jangan nak macam-macam eh? I mengadu dekat mama nanti."

......................................................

Aurora yang dicempung  merehatkan kepalanya di dada bidang Tengku Adam. Dia sangat letih selepas majlis reception. Bersalaman, berborak, memberi senyuman dan berdiri dengan sangat lama. Dia memang tidak tahan.

"Where are we going Bie?" Aurora bertanya perlahan dan memeluk erat leher suaminya.

"Honeymoon." Aurora hanya melihat jet peribadi Tengku Adam di hadapannya. Dia sangat letih. Aurora terus memejamkan matanya dan tertidur.

Tengku Adam masuk ke dalam jet peribadinya dan meletakkan tubuh Aurora yang masih bersalut dress perkahwinanya di atas katil. Pin di tudung Aurora dicabut satu persatu dan tudungnya ditanggalkan. Tengku Adam mengambil satu silk robe berwarna hitam.

Tengku Adam terus membuka dress Aurora membuatkan dia menelan air liur melihat tubuh seksi Aurora.

"Ermm..Bie it's cold." Aurora mengumam perlahan.

"Sorry my Love."

Tengku Adam terus menyarung silk robe tersebut dan menyelimuti tubuh isterinya. Dahi Aurora dicium lembut. Akhirnya, Aurora berada di dalam genggamannya. Wajah Aurora ditenung.

"Sekarang kau dah jadi milik aku Aurora. Aku tak akan benarkan mana-mana lelaki rampas kau daripada aku. Walau apa pun yang jadi antara kita, aku tetap akan pertahankan cinta aku pada kau Aurora." Tubuh Aurora dipeluk erat olehnya.

"Tengku?" Tengku Adam terus membuka matanya apabila mendengar suara Raf daripada pintu luar.

"Tengku, tak nak tidur mana-mana hotel ke?" Raf bertanya.

"No need Raf. I will sleep here." Tengku Adam mahukan keadaan yang sangat-sangat privasi. Dia sedia maklum, penerbangan terpaksa ditangguhkan 4 jam sebelum mereka boleh berlepas.

.....................................................................

Aurora membuka matanya perlahan. Badannya sangat sakit, lenguh dan sengal-sengal. Perit dan sakit, itulah yang dia rasakan ketika ini. Haih! Nasib baik suami. 

"Bie! Bie!" Aurora memanggil kuat suaminya. Dia letih dan malas untuk bangun daripada katil.

"Yes my Love?" Aurora memandang tubuh Tengku Adam yang dibasahi peluh. Dahlah suami dia tidak memakai baju. Seksi! Mengancam!. 

"You dah dapat malam tadi Love, takkan you nak lagi?" Tengku Adam menggigit bibirnya dan berjalan menuju ke arah isteri seksinya.

"Well, do you mind if I want more?" Aurora yang tiada tenaga masih lagi dengan godaannya.

Tengku Adam merendahkan tubuhnya dan menyambar lembut bibir Aurora.

"What about my punishment Bie?" Aurora hanya membiarkan tangan Tengku Adam yang meraba-raba tubuhnya.

"Well, I can't do it right now. You masih tak larat lagi." Tengku Adam berkata sambil mengucup lembut jari-jemari milik Aurora. 

"Bie, lapar." Aurora membuat muka comelnya. Dia memang sangat malas.

"Tunggu sekejap. I pergi ambil makanan." Aurora hanya mengangguk. Dahinya sempat dicium oleh Tengku Adam.

Aurora yang melihat suaminya berlalu pergi, terus mencapai beg tangannya yang terletak di nightstand sebelah katil. Aurora terus mencapai satu botol kecil yang tersorok di dalam beg tangannya. Aurora mengambil 1 biji pil dan terus menelannya tanpa air. Morning-after pill. Itulah pil yang dibeli oleh salah seorang orang gaji di rumah Datin Rose Ailie atas arahannya. 

'I'm sorry I took these pills Bie.' 

............................................................................................

"You can't fool me my Love." Tengku Adam tersenyum sinis apabila melihat rakaman daripada biliknya. Hidden camera memang sangat membantu.

Tanpa Aurora sedar, Tengku Adam telah menukar isi botol ubat tersebut. Daripada contraception pills kepada supplement untuk meningkatkan kesuburan isterinya. Dia sendiri mendapatkan nasihat doktor sebelum menukar ubat tersebut. 

"Now, I just have to wait for the result." Tengku Adam terus meletakkan makanan yang baru dimasak ke dalam pinggan. 

"You will carry my heir Love."







YOU ARE MINE (#3): THE SEDUCERTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang