CHAPTER 25

54.4K 1.4K 100
                                    

"Ada apa you nak jumpa I ni?" Aurora meluat melihat badut dihadapannya.

"Suami you bukan orang yang baik. Adam tu dah tidur dengan ramai perempuan. Sex is his life Aurora. Mungkin sekarang you tak nampak lagi, lambat-laun you akan tahu the true colour of Adam." Aurora sedikit pun tidak tergugat.

"Whatever! Kalau itu yang you nak cakap, I balik dulu. Membosankan! Patutlah Adam tak nak!" Aurora ketawa sinis dan berlalu pergi meninggalkan Anna yang sangat-sangat marah.

"Damn it!" Anna betul-betul tidak puas hati. Hatinya sakit! Aurora langsung tidak terkesan dengan fitnah yang dibuatnya.

....................................................

"Kenapa pergi jumpa dia tak beritahu I? Kalau apa-apa jadi macam mana?" Aurora terkejut apabila dia dimarahi oleh Tengku Adam. Salahnya, tapi dia tidak suka Anna yang mengganggu rumah tangga mereka.

"Wow, you look very hot Bie. Succulent." Aurora menggigit bibirnya. Dia tahu Tengku Adam tidak boleh menahan penangan godaannya.

"Aurora. I'm trying to be serious." Tengku Adam menghela nafasnya.

"Well, I suka kalau you serious. You garang." Aurora berkata sambil ibu jarinya mengusap lembut ulas bibir Tengku Adam yang merah. Sangat-sangat menarik perhatiannya.

"Love, I yakin yang Amelia tak nak ada adik baru buat masa ni." Tengku Adam terus memeluk erat pinggang Aurora.

"Hurmm, betul juga kan?" Aurora terus melepaskan dirinya daripada rangkulan Tengku Adam.

"Not so fast my love." Aurora ketawa kecil apabila Tengku tidak mahu melepaskan tubuhnya.

"Kenapa you ni suka sangat goda I. I nak marah pun tak jadi tau." Tengku Adam menghidu haruman perfume mahal Aurora.

"Baguslah I goda you. Ke you nak I goda lelaki lain?" Aurora sengaja mengusik suaminya.

"Hell no! Jangan sampai I kurung you dalam bilik ni and bagi adik yang RAMAI dekat Amelia." Aurora pula yang seram mendengarnya. Sakit bersalin!!

"I bukan vending machine ok. Tekan-tekan dapat anak. Bayar dapat anak. Sakit tau bersalin." Aurora mencebik.

"I knew that my Love. Tunggu Amelia besarlah. Lagipun, I tak puas berdua dengan you. Nak pergi honeymoon lagi." Miang Tengku Adam semakin menjadi-jadi seiring dengan tangannya yang menjalar di tubuh Aurora.

"Kalau nak cakap, tangan tu duduk diam eh." Aurora menepuk lembut tangan kekar Tengku Adam.

"Love, lepas ni kalau Anna nak jumpa you, jangan jumpa dengan dia. I tak izinkan."

.........................................................

2 minggu kemudian...

Aurora menyental kuat tubuhnya di bawah pancuran air. Dia langsung tidak ingat apa yang terjadi. Sedar-sedar sahaja, dia sudah berada di atas katil di dalam sebuah bilik yang asing tanpa seurat benang. Dia langsung tidak tahu apa yang terjadi. 

'Apa yang aku nak jawab dengan Adam nanti?' 

Saat Tengku Adam outstation lah, dia diuji sebegini berat. Perkara terakhir yang dia ingat adalah, mulutnya ditekup ketika hendak keluar daripada kereta. Sewaktu itu, dia mahu berjumpa dengan Bella dan juga Zahira di hotel milik Tengku Alex. Ketika itu juga, dia ditakdirkan tidak membawa seorang pun pengawal peribadi milik suaminya.

"Ahhhhh!!" Aurora menjerit kuat. Telinganya ditekup rapat.

"Aku tak buat. Tak mungkin." Aurora sekali lagi lelah melepaskan tangisannya. Dia langsung tidak ingat. 

YOU ARE MINE (#3): THE SEDUCERTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang