CHAPTER 15

75.4K 1.9K 119
                                    

"What's wrong Bie?" Aurora duduk di atas paha Tengku Adam dan mengusap lembut dada bidang lelaki itu.

"Nothing my Love." Tengku Adam mencium lembut leher isterinya. Hari ini merupakan hari ketiga mereka berada di Sepanyol.

"No! There is something wrong. Tell me now!" Aurora memegang rahang Tengku Adam dengan jari-jemari lembutnya.

"Babah accident" Perlahan sahaja Tengku Adam berkata.

"What!? Apa yang kita buat dekat sini lagi Bie? Let's go home." Aurora sangat terkejut apabila mereka boleh berada di sini.

"Tapi hari ni baru hari ketiga kita honeymoon. I don't want to disappoint you Love." Tengku Adam menjadi sangat serba-salah.

"Bie, he is your father. He is more important. Kita still boleh honeymoon dekat mansion you."Jari Aurora meniti lembut di V-line Tengku Adam. Aurora merenung tepat kedalam mata suaminya. Dia tahu pandangan nafsu Tengku Adam.

"We shall pack our belongings now." Aurora terus bangun daripada riba Tengku Adam meninggalkan lelaki itu dalam keadaan yang sangat-sangat bernafsu.

"Such a tease."

....................................................................................

14 hours later...

"I suruh bodyguard hantar you balik dulu okay?" Aurora segera menggelengkan kepalanya.

"No! Kita tengok babah dulu." Aurora masih bertegas mahu berjumpa dengan bapa mentuanya.

"Tapi Love, nanti you penat." Tengku Adam berkata sambil mencium lembut dahi isterinya.

"No, I want to meet babah first. Then, kita boleh honeymoon dekat mansion you." Aurora dengan cepat menarik tangan suaminya menuju ke kereta Rolls Royce yang sedang menanti mereka.

Sampai sahaja di hospital, Aurora tanpa memberi salam terus menerjah bilik yang menempatkan Datuk Zahid.

"Babah!" Aurora terus meluru ke arah Datuk Zahid yang sedang membaca buku.

"My cute bunny!" Datuk Zahid terus menutup bukunya apabila melihat menantu kesayangannya datang menjenguk.

"Baru tiga hari honeymoon takkan dah balik? Don't tell me Adam ada kerja." Datuk Zahid merenung wajah anaknya.

"Mana ada. Both of us ada dekat sini sebab babah!" Aurora memandang ceria wajah bapa mentuanya.

"Tak perlu balik pun. Kenapalah both of you balik. Kuranglah chance babah nak dapat cucu. Babah ada isteri kesayangan babah yang jaga." Datuk Zahid memasamkan mukanya.

"We can produced your grandchildren in the mansion babah." Selamba Aurora menjawab membuatkan Tengku Adam tiba-tiba terasa malu.

" Mana mama?" Mata Tengku Adam melilau mencari kelibat Datin Rose Ailie. Dalam masa yang sama dia mahu menukar topik.

"Mama balik masak favourite food babah." 

"Adam, bawa Aurora balik. Mesti penat. Esok boleh datang melawat babah lagi." Tengku Adam tanpa banyak bunyi terus memeluk dan mencium pipi babahnya.

"Bye babah. Assalamualaikum" Aurora sempat menyalami tangan bapa mentuanya.

"Waalaikumussalam."

.........................................................................................

Tengku Adam sakit hati melihat wanita-wanita yang berada di dalam rumahnya ketika ini.  Aurora masih lagi tidur dan dia masih lagi dalam cuti honeymoon. Namun dia terpaksa memanggil stafnya atas urusan kecemasan. Kalau ikutkan, mana logiknya bawa staff sehingga ke rumah, tetapi dia tak nak tinggalkan Aurora langsung walaupun sekejap. 

Tengku Adam perasan mata mereka yang memerhati dan merenung tubuhnya yang tidak dibalut dengan sebarang baju.

"Eyes up women. Aku panggil untuk buat kerja!" Suara Tengku Adam membuatkan 4 orang staf wanita tersebut menundukkan wajahnya.

Tengku Adam terus bangun dan menuju ke dapur untuk memasak sarapan buat Aurora. 'Aktiviti' mereka malam tadi bermain di benak fikirannya. Sangat-sangat memuaskan nafsu dan amarahnya. Dia pasti Aurora tidak berani untuk meninggalkan dirinya.

....................................................................................

Aurora melihat tubuhnya yang dipenuhi dengan lebam. Tangan,kaki,pinggang. Semuanya ada. 

"Ish kuat betul nafsu suami aku ni!" Aurora juga meneliti gigitan-gigitan Tengku Adam yang memenuhi tubuhnya. Semuanya berwarna merah keungguan. Paling banyak di lehernya.

Aurora kembali menyarung lingerie satin berwarna pink dan keluar mencari suaminya. Dia sangat lapar. Giliran dia pula menghukum Tengku Adam. Sekarang ini dia sangat lapar dan suaminya harus memasak sarapan untuk dirinya. Hari ini dia mahu menjadi tuan puteri.

"Bie!" Aurora memanggil suaminya. Namun, tiada sahutan.

Aurora turun ke ruang tamu dan melihat beberapa orang wanita yang sedang memandang sinis ke arahnya. Aurora hairan melihat wanita-wanita tersebut.

"Love" Aurora melihat Tengku Adam yang menuju ke arah dirinya. Aurora terkejut apabila Tengku Adam menyambar bibirnya. Tangan Tengku Adam juga menarik sedikit lingerie Aurora dengan sengaja untuk mempamerkan kesan lebam yang berada di bahagian belakang paha gebu Aurora. Banyak kesan cengkaman tangannya pada tubuh Aurora.

Aurora terus membalas ciuman suaminya. Biar perempuan-perempuan tersebut tahu Tengku Adam adalah miliknya. Tiba-tiba urat malu terputus!

"Come on Love. I've already cooked your favourite fried rice and pancakes. Jump my Love." Aurora terus melompat dan kakinya memeluk pinggang Tengku Adam. Tengku Adam terus mendukung Aurora dan membawa isterinya ke dapur.

"Are you sore?" Tengku Adam bertanya sambil mengusap lembut kawasan lebam pada tangan Aurora.

"Of course you dummy! Because of the stunt you pulled last night, I expect you to treat me like a Queen for the whole week. You shall grant all my wishes. I will be your gold digger and spend all your money Tengku Adam." Aurora berkata sambil menyuap nasi goreng yang dimasak oleh suaminya.

"As you wish my Queen. You can take whatever you want from me. You can spend as much as you want. I don't care. I will follow all your orders my Queen." Tengku Adam berkata sambil mencium leher Aurora.

"Well, I want your credit card. ALL of it Bie. I'm not making a joke about being a gold digger." Aurora menyilangkan tangannya.

"Alright my Love."

YOU ARE MINE (#3): THE SEDUCERTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang