''Tuğba ben çıkıyorum,kahvaltıya yetişirim.''dememle ayakkabılarımı giyerken kafamı kapıya vurdum.''Abla sana dikkat et demekten yoruldum kapıya çarptın değil mi?''başımın zonklaması bir yandan ''Evet,sorun değil hadi gittim ben.''
Tuğba dayımın kızıydı. Yazları birlikte turizm firmasında rehberlik yapıyoruz. O, Almanya da çocuk gelişimi bitirip ,anaokulunda görev yapıyor,okul sezonu bittiğinde ise yazları birlikte çalışıyoruz.Ben ise özel bir okulda beden eğitimi öğretmenliği bunun dışında kickboks antrönörlüğü yapıyorum.İşimi çok seviyordum.Üniversite 3. sınıfa yeni başlarken dil okuluna gitmeyi kafaya koymuştum.Durumumuz iyiydi fakat ailemin buna izin vereceğini pek zennetmediğimden bunu kendim hallettem ve çok çalışmam gerekiyordu.Okul zamanlarımın dışında özel kickboks dersleri vererek ve bu şekilde iki yıl para biriktirdim.Aslında niyetim Amerika da okumaktı ama bütçem yeterli gelmediğinden ,ben de İngiltere'yi tercih ettim ve bir yıl Londra' da dil eğitimi alarak bu sayede yazları Tuğba ile birlikte turzim firmalarında tercümanlık ve rehberlik yapmaya başladık.
Arabama bindim kontağı çalıştırırken derin bir nefes aldım.
''Allah'ım bu sakarlığım bir gün başıma büyük bir iş açacak diye çok korkuyorum.''
Günlerden çarşambaydı.Çarşamba günleri ikimizde izinli oluyoruz. Yol pek fazla kalabalık olmadığından, normal seyirde gidiyordum.Kordon boyunda sakinlik olur diye oradaki atm yi tercih ettim.Doğru karar vermiştim park edecek yeri kolaylıkla buldum. Yolun karşına park edip karşıya geçtim.
''Ah inanamıyorum atm de kimse yok !''
Ne zaman atm ye gitsem mutlaka biri ya da birileri oluyordu boş denk geldiğim çok nadir oluyordu.Kartı cüzdanımdan çıkardım makineye taktım gereken yerleri tıkladıktan sonra para yatıracağım göz açıldı ve parayı yerleştirip giriş butonuna bastım.Paranız sayılıyor...Tam yatırdım zannederken iki yüz lirayı geri iade etti,tekrar geri koydum işlemi yineledim tekrar geri verdi ve sonra tekrar.En son sinirlendim dayanamayıp öfkeden atm yi tekmelemeye başladım. Atm nin üç basamağı vardı en son tekmede geri adım attığımın farkında değildim.Son tekmeyi atarken bir kahkaha sesi duydum, ayağım basamaktan aşağı kaydı ve arka üstü düştüm.Betona çakılacağımı başımın yarılacağını düşünürken kendimi bir adamın üstünde buldum ikimizde yere kapaklandık. Allah'ım ne rezillikti...
''İyi misin ?''
Ben hala olayın şokundayım.
''İyi misin?''
Kendimi olayın etkisiyle gözlerimi sımsıkı kapattığımı fark ettim anında toparlandım.
''Be been ben iyiyim!''
Adam beni kaldırmaya çalışırken sol elimde kan olduğunu fark ettim.
''Kolun kanıyor bakmam gerek...''
Açık mavi bir gömlek vardı üzerinde kolu kan içindeydi.
''Hemşire misin?''.
O panikle adamın ne dediğini sonradan algıladım.
''Hayır öğretmenim ve sporcuyum.''
Bunu söylerken adamın yüzüne hiç bakmadığımı fark ettim ve yüzüne döndüm.Esmer, kirli sakallı ve yüz hatları çok keskin, yüzü hafif uzun elmacık kemikleri belirgindi.Kaşları da saçı gibi koyu gözleri kahveye yakın fakat elaydı sanırım otuzu biraz geçikti.
''Hastaneye gitmemiz gerek kolun dikişlik,yerdeki camlara bakılırsa şişe kırılıp kolunu kesmiş.''
Yarası derin gibiydi kandan dolayı pek belli olmuyordu.Bir adım geri attı ve üzerini çıkarmaya başladı o an anladım gömleği çıkarıp koluna turnike uygulayacaktı.Gömleği elinden aldım.Turnikeyi yapıyordum ki;
''Hep böyle sinirli misin?''
Bir an sessiz kaldım.
''Anlamadım ?''
Sorduğu soruya şaşırdım.
''Az önce seni atm yi tekmelerken buldum ve gördüğün gibi sonuç ortada !''
Ne diyeceğimi bilemedim o an. Değilim desem inandırıcı gelmeyecekti, öyleyim desem pek sayılmazdı.Neden bir şeye inandırmak zorundayım ki...Sorusuna cevap vermedim.
''Hastaneye gitmemiz gerek arabam yolun karşısında !''
İtiraz etmedi arabaya doğru yürüdük o da şoför yanına oturdu.
''En yakın hastane yaklaşık iki kilometre ileride sen iyi misin?''
Dönüp bana baktı.
''Güzel araba kullanıyorsun ve çok dikkatlisin ,iyiyim.''
Gülümsedim.
''Neden güldün olmayan bir şey mi söyledim yoksa ?''
Aklıma bir an yaşadığım sakarlıklar geldi.
''Evet dikkatliyim fakat gülümsemem söylediğin şeye değil,ben biraz sakarım da yani panik yaptığım zamanlarımda bu biraz daha artar.''
O da bu söylediğime güldü.
''Bu o kadar belli oluyor ki.''
Sinirlensem mi bir an düşündüm aslında haklıydı sakarlığım yüzünden birini yaralamıştım.
''Fırsatım olmadı çok özür dilerim istemeden oldu böyle olsun istemezdim.''
Yine yüzünde tebessüm olmuştu gülünce çok farklı görünüyor, çene yapısı dudakları daha da belirginleşiyordu. Acaba ne düşünüyor hakkımda? Ne diyorum ben ya iyice saçmalamaya başladım.''Geldik.''
Arabayı hastanenin otoparkına park ettikten sonra acil girişine doğru yürüdük.İçeride hemen girişte hasta kabul girişi bulunuyordu.Hemşirelerden biri adamı müşade odasına doğru götürdü.
''Kimliğin gerek!''
Cebinden cüzdanını çıkarıp kimliğini verdi hasta kabule teslim ettim.
''Acaba içeri girsem mi?''
Koridorun ilk girişindeki odadaydı.Kapının önünde beklemeye başladım . Allah'ım ne yaptım ben ya daha kötü bir şey olsaydı diye düşünürken telefonum çaldı Tuğba !.Nasıl aklımdan çıkmış ona kahvaltıya yetişeceğimi söylemiştim geç kaldım tabi merak etti.
''Tuğba''
''Abla nerede kaldın masa da seni bekliyorum açlıktan öldüm.''
Tabi kız haklı tam iki saattir otele gitmemiştim.
''Tuğba sakarlığım başıma sorun açtı.''
Doğal olarak Tuğba hemen panikledi.
''Ne oldu ahhh bir gün bir şey olacağı belliydi kaza mı yaptın diyeceğim araba kullanırken dikkatlisin kesin başka bir şey oldu sen iyi misin anlat.''
Konuşmama fırsat vermiyordu.
''Dur anlatacağım. Atm de küçük bir kaza oldu benim yüzümden biri yaralandı şimdi hastanedeyiz dikiş atılıyor daha sonra detaylı anlatırım kapatmam gerek görüşürüz.''
Telefonu kapattım daha fazla bekleyemeyecektim içeri girdiğimde dikiş tamamlanmıştı.Dört dikiş vardı hemşire kolunu sarıyordu.Kolun tedavisi bittikten sonra doktor yanımıza gelerek reçeteyi elime verdi. İşimiz bitince çıkış işlemlerini hallettik ve arabaya doğru yürümeye başladık.
''İyi misin?''
Sorduğum soruya bak adamı hastanelik ettim iyi misin diye soruyorum bir de.
''İyiyim.''
Kendimi hiç iyi hissetmiyordum.
''Evin ya da kaldığın otel nerede ama önce eczaneye uğramamız gerek.''
Kolunu tutuyordu.
''Ölüdeniz de Rich Resort te kalıyorum.''
Durakladı.
'' Tatil için mi yoksa burada mı yaşıyorsun?''
Dönüp ona baktım.
''Yazları kuzenim ile birlikte burada turizm firmasında tercüman ve rehberlik yapıyoruz ben İstanbul'da kuzenim Almanya'da yaşıyor.''
Düşünceli bir ifade belirdi yüzünde.
''Hem öğretmensin hem sporcusun hem de yazları rehberlik ve tercümanlık yapıyorsun bu kadar yoğunluk seni yormuyor mu ?''
Düşününce kulağa ilk bakışta öyle geliyor sanırım daha önce hiç böyle bir soru duymamıştım.
''Yoğun bir tempo ama ben sanırım alıştım artık yorucu gelmiyor.''
Tek kaşını kaldırıp bana baktı.
''Hangi sporla uğraşıyorsun? Ayrıca sporcu olduğun aşikar kol kasların ben buradayım diye bağırıyor.
''Beni mi inceledi bu.
''Beden eğitimi öğretmeniyim ayrıca kickboks antronörüyüm küçük yaştan beri bu sporla ilgileniyorum.''
Cümlem bitince şaşırma ifadesi belirdi yüzünde.
''Senden korkulur o halde.''
Bıkmıştım artık bu laftan hep aynı klişe.
''Beklediğim bir cevaptı belki farklı bir tepki verirsin diye umut etmiştim.''
Güldü.
''Hmmm on parmağında on marifet başka yapabildiğin bir şey var mı merak ettim doğrusu.''
Yine avuçlarımı sıktığımı fark ettim.
''Hayır yok artık gidelim mi?''
Başıyla onaylayarak arabaya bindik.
''Peki sen tatil için mi buradasın?''
Tekrar yüzüme döndü.Ben araba kullandığım için pek yüzüne bakamıyordum.
''Evet tatil için buradayım kuzenim ile birlikte.''
O da kuzeniyle gelmişti başka birileri de var mı diye düşündüm. Sanane kızım.
''Ben de İstanbul'da yaşıyorum yazları buralara kaçıyorum maviye aşık bir adamım mutlaka her fırsatta denize açılırım.''
Demek İstanbul'da da sürekli denizde, sanırım sahil kesiminde ikamet ediyor olmalı sanane Leyla.Oteline varmıştık ikimizde arabadan indik ilacını ve hastane evraklarını ona uzattım.
''Tekrar her şey için çok özür dilerim böyle olsun hiç istemedim.''
Yüzüme baktı tebessüm ediyordu.
''Tamam sorun değil alt tarafı küçük bir yara çok abarttın ayrıca kazaydı.'' ''Sakarlığım yüzünden bir kaza.''
Üzgündüm daha ne diyeceğimi bilememiştim sadece özür dileyebildim.Elini uzattı.''Ben Demir ''
''Leyla...''" Merhaba, eğer hikayemi beğendiyseniz takip etmenizi ve oy vermenizi bekliyor olacağım. Teşekkür ediyorum, Sevgi ve saygılarımla..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA SÖZ
RomanceLeyla : "Ben senin karşına tesadüfen çıkmadım... Bir sebebi vardı... Tamamlandı !" " SANA SÖZ" Demir : "Hep böyle sinirli misin? " Bir an sessiz kaldım. Söylediği şeye şaşırmıştım. Leyla : "Anlamadım!" Demir : " Az önce seni atm yi tekmelerken buldu...