Bir anda bütün bedenimi alev aldı. Demir her şeyi ile beni inanılmaz derecede etkiliyordu. Annem aklıma gelince kendimi toparladım.
" Hanımlar ikiniz de çok şıksınız."
Annem ince bir tebessüm etti.
" Teşekkür ederiz, sen de öyle Demir oğlum."
Annem haklıydı. Demir bu gece başka muhteşemdi. Ancak bu kadar karizmatik olunabilirdi. Aşkla bakan gözlerini gözlerimden ayıramıyordum.
" Yemeklerimizi hemen söyleyelim isterseniz."
Kendimi o kadar iyi hissediyordum ki zil çalan midem umrumda değildi sanki.
" Evet bir an önce söyleyelim, yemeklerimiz gelene kadar biraz kendinden bahsedersin. Neler yapıyorsun dinlemek isterim."
Annem olaya çoktan el atmıştı. Bu sefer ki tercihimiz balık restoranı değildi. Merkezin göbeğinde oldukça şık bir restorantta rezervasyon yaptırdı. Annem et ızgara yanında amerikan salatası istedi. Bende aynısından söyledim. Demir ise ızgara biftek sipariş verdi. Garsona mezelerin her birinden masaya getirilmesini istedi.
" Kadıköy'de amcamla ortak inşaat şirketimiz var bir nevi aile şirketi. Selimoğlu inşaat Melek hanım, kendim İstanbul Üniversitesi inşaat mühendisliği fakültesi mezunuyum. Yirmi iki yaşımdan beri kendi şirketimizde çalışıyorum. Beş yıl Sidney'de oranın ileri gelen şirketlerinden birinde mühendis olarak çalıştım. İki yıl da aynı şekilde İtalya'da bulundum. Yedi yılım yurt dışında geçti. Holding değiliz fakat İstanbul'un en iyi inşaat şirketlerinden biriyiz. Babam müteahhit annem ise iç mimar. Annem kendine ait iç mimarlık ofisi işletiyor. Bir de kız kardeşim var şu an benim mezun olduğum okulda iç mimarlık bölümü üniversite üçüncü sınıf öğrencisi. Bir an önce mezun olup annemle işi büyütme heyecanı içerisinde. Şu an bile okuldan vakit buldukça ufak tefek işlere el atıyor. Dekorasyon konusunda oldukça yetenekli ve bu işte en iyi olmayı istiyor. " Demir konuştukça ona hayran hayran bakıyordum zaten aksi mümkün değildi. Kariyeri beni çok etkilemişti.
***Harika bir akşam yemeği olmuştu. Yaklaşık iki saati birlikte geçirdik. Ben annemi teyzeme bırakmak için Demir'in aksi yönüne doğru yol aldım. Annemin düşüncelerini duymak için sabırsızlanıyordum.
" Evet annem seni dinliyorum. Demir hakkında ki hislerini duymak istiyorum." Annem bana dönerek kocaman bir gülümseme yaptı.
" Çok efendi, kültürlü ve çok nazik biri tabiki de yakışıklı. Yıllar sonra seni böyle mutlu görmek çok güzel kızım. Benim düşüncem acele karar vermemen sonra üzülmeni istemiyorum. Şimdilik herşey güzel gibi umarım böyle devam eder ve bende seni gelinlikler içinde görürüm."
Canım annem her zaman benim mutlu olmam için elinden geleni yapardı. Kardeşim gibi mutlu bir yuva kurmamı çok istiyordu.Annemi bırakıp dönüş yoluna girdim. Takıldığım ilk ışıklarda yanıma siyah bir audi yanaştı. İlk Demir zannettim camı açınca o olmadığını fark ettim. O olamazdı çünkü otelde buluşacaktık.
Arabanın içindeki adam müziği açıp beni gözleriyle süzmeye başladı. Hemen camı kapattım. " Allah 'ım ne olur bu gece çok mutluyum kimseyi dövmek başımı belaya sokmak istemiyorum yeteri kadar olay yaşadım lütfen." diye söylenip durmaya başladım. Allah' tan bir süre sonra yolunu değiştirdi. Önce takip ettiğini düşündüm. Arabasıyla taciz etmeye devam ediyordu. Yolu sorunsuz bitirip otele vardım. Arabayı park ettikten sonra saate baktım on buçuktu. Çantamdan anahtarı çıkarırken Demir'i bahçede gördüm.
" Hoş geldin meleğim, bende seni bekliyordum."
Belimden sarılıp saçımdan öptü.
" Hoş buldum canım. Beni bekleyeceğini biliyordum." Gülümsedim. Elimden tuttu koltuğa oturduk. Hiç bir şey söylemeden bir süre öylece sarıldık.
" Eee annen hakkımda ne dedi hadi anlat merak ediyorum. " Yemekte ki anımıza geri gittim. " Mutlu olmamı istedi. Hoşlandı senden güzel dileklerden başka temennisi olmadı."
Tekrar saçımdan öptü ve bu kez daha sıkı sarıldı.
" Hadi kalk gidiyoruz!"
Elimden tuttuğu gibi ayağa kaldırdı.
" Demir nereye? "
O güzel gülüşünü yeniden sergiledi.
"Rüya gibi bir gece yaşamaya!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA SÖZ
RomanceLeyla : "Ben senin karşına tesadüfen çıkmadım... Bir sebebi vardı... Tamamlandı !" " SANA SÖZ" Demir : "Hep böyle sinirli misin? " Bir an sessiz kaldım. Söylediği şeye şaşırmıştım. Leyla : "Anlamadım!" Demir : " Az önce seni atm yi tekmelerken buldu...