İtiraf

54 5 1
                                    


Keyifli okumalar dilerim...


"Ablaaammm... Şükürler olsun uyandın." Tuğba neredeyse üzerime atlayacaktı. "Dur sakin ol ben iyiyim." Canım benim çok korkmuş olmalıydı. "Leyla sana bir şey olacak diye hepimiz çok endişelendik. Tuğba'nın bu kadar heyecanlanması çok normal. Sen ameliyattayken biz burada deliye döndük." Demir'in bu düşüncesi beni heyecanlandırmıştı. "Aman Ya Rabbi... Tuğba annemlere bir şey söylemedin değil mi?" Tuğba güldü. "İyi olduğunu öğrenince söylemekten vazgeçtim çünkü beni öldürebilirdin,lakin Allah korusun düşünmek dahi istemiyorum ama durum farklı olsaydı söyleyecektim." Nasıl da tanıyor beni." Saat kaç? "Demir telefonuna baktı." Yedi buçuğa geliyor. "Tahmin ediyordum ama yine de sordum." Müdürü aradın mı Tuğba? "Hemen karşılık verdi." Aşk olsun abla tabiki aradım stajyer kızlar çalışacak bugün." Tebessüm ettim. "Hiç şüphem yoktu ama panikle unutmuş olabilirsin diye düşündüm afedersin." Yanağımdan öptü. "Ozan hadi gidip kahve alalım uykumuz açılsın." Seni kurnaz. "Çok susadım ben. "Demir bir bardak su doldurup elime verdi." Teşekkür ederim, resmen yanmışım çok iyi geldi. "Bardağı komidinin üzerine bıraktı." Leyla sen uyurken saat yedi gibi polisler geldi ben ifademi verdim fakat sen kendinde olmadığın için daha sonra geleceklerini söylediler benden haber bekliyorlar. "Doğru benim hiç aklıma gelmemişti." Ben iyiyim Demir, gelsinler bir an önce bitsin bu mevzu! "Can sıkıcı bir durumdu ama neyse ki alt tarafı bir ifadeydi." Tamam ben hemşireye gidip haber vereyim hemem dönerim."Gitmesini söyledikten sonra dün geceyi düşündüm. O lanet kavga bütün gecemizi mahvetmişti. Oysa hayal gibi gelmişti bana herşey. Neyse ki Demir yanımdaydı. Bu bile gülümsememe yetiyordu. Kapı açıldı. Gelen Demir'di." Birazdan gelirler hazır mısın? "Başımı salladım." Demir ben şimdi de çok acıktım? "Küçük bir kahkaha attı." Nazlanıyoruz galiba? "Kendimi tutamadım bende güldüm." Aha ben mi? Hiç de bir kere ben öyle biri değilim hem acıkmak suç mu? "O da karşılık verdi." Biliyorum nazlı olmadığını birazdan yemek getirecekler hemşireye söylemiştim. "Teşekkür ederim çok naziksiniz?"Kıkırdadım." Rica ederim Asi Güzel... "Nedense bu sıfatı sevmiştim." Sen bana vurulmadan önce bir şey mi söyleyecektin? "Demir'in yüzü düştü." Rica ediyorum Leyla şu anı hatırlatma! "Gerçekten gözlerinde korkuyu gördüm ." Afedersin seni üzmek istemedim. Her neyse... Eee ben yokken dedikodumu yaptınız mı? "Sırıttı." Yapmaz olur muyuz. Senin ne kadar huysuz, asi ve bir o kadar da sakar olduğunu konuştuk. "Dalga mı geçiyor yine bu benimle." Allah Allah ben huysuz değilim, tamam biraz belki olabilirim (kahkaha attı) ama o kadar da olsun yani. "Ne güzel gülüyor bu adam." "Tamam sakin ol şampiyon, bir şey demedim. "Bende kahkaha attım. Kapı tıklanıp açıldı.Yemeğim geldi ." Ölüyorum açlıktan çabuk çabuk! "Dayanacak halim kalmamıştı çok acıkmıştım. Demir nazikçe yemeğimi önüme bıraktı." Hadi afiyet olsun ye bakalım yoksa anladım ki sen bizi yiyeceksin! "Tek kaşımı kaldırarak Demir'e baktım." Ne olmuş yani azıcık başını ütülediysem açım aç! "Ayağa kalktı." Telsiz sesi duydum galiba polisler geliyor! "Yüzüm düştü." Ya bari yemeğimi yeseydim".Kapı açıldı. "Günaydın Leyla Hanım, geçmiş olsun. İfadeniz için geldik." Yemeği bıraktım. Polislerden biri koltuğa oturdu yazmaya hazırdı. Anlatmam gereken herşeyi anlattım. Anlatırken bir daha yaşamış gibi oldum. "Teşekkür ederiz Leyla Hanım, bir gelişme olduğunda mutlaka size haber edilecek tekrar geçmiş olsun." Oh rahatlamıştım. Umarım tez zamanda yakalanırlar diye dua ettim içimden. "Yemeğimi verir misin?" Yemeye devam ettim. "Doktor gelir birazdan Leyla kendini nasıl hissediyorsun?" Çok şükür doymuştum. "Gayet iyiyim, hatta harikayım bir an önce çıkmak istiyorum buradan. Odamda minik bir köpeğim var!" Demir gülümsedi. "Evet beyaz küçük bir kız!" Anladım ki Tuğba ile bayağı sohbet etmişler. "Hmm demek minik kızımı biliyorsun. Başka neler biliyorsun bakalım?" Demir gözlerini kaçırıyordu. "Hiç öyle havadan sudan şeyler işte." İnanmış gibi yaptım. "Tabi..." Gerçi o da inanmadığımı biliyordu. Kapı tıklanıp açıldı. "Biz geldik!" Ellerinde kahve ile geldiler. "Nerede kaldınız?" İkisi de kıkırdadı. "Fena mı oldu sohbetiniz yarım kalmıştı devam edin diye yalnız kalın istedik fena mı ettik?"Demir'in hoşuna gittiği belliydi. Yalan değil benim de öyle." Kapı tekrar tıklanıp açıldı. "Günaydın, bizim zırhlı kızımız nasılmış bakalım?"Doktor ellili yaşlarda sevimli birine benziyordu." Zırhlı derken? "Demir araya girdi." Tabi sen bilmiyorsun vucüdun normalden daha kaslı yapıda olduğu için kurşun sana işlememiş. "Gülüyordu." Anlamadım? "Doktor devam etti."Kurşun iç organlarına zarar verememiş istemiş ama yapamamış. " Doktor gülüyordu. Evet kesinlikle sempatik ve esprili. "Kurşun sırt kasında takılı kalmış ilerleyememiş böylelikle sana fazla zarar veremeden vucüdundan çıkardık."Bu doktor çok iyiydi." Belli ki uzun zamandır sporla ilgileniyorsun çünkü bu kas kütlelerin normalin dışında. Her neyse küçük hanım gelmiş geçmiş olsun, durumun gayet iyi herhangi bir durum olmadığı sürece akşama taburcu olabilirsin. "İşte bu haber harikaydı. Doktora teşekkür ettikten sonra odadan ayrıldı." Güzel haber geldi bunu kutlamamız gerekmez mi? "Ozan Tuğba'nın yüzüne baktı." Evet ablacım bunu kesinlikle kutlamamız gerek. Hatta organizasyon işi bizde. "Ozan'a göz kırptı.

Akşam altıya geliyordu. Hemşire gelip taburcu olabileceğimizi söyledikten sonra müthiş bir rahatlama geldi." Ben gidip çıkış işlemlerini halledeyim."Demir'in Ozan'a işaret ettiğini gördüm." Demir biz hallederiz gerek yok! "Demir hafif kızgın bir bakış attı bana." Orda dur bakalım Leyla Hanım, tek kelime bile etme! Ozan hadi gidin. "Bir şey diyemedim. Peki der gibi başımla onayladım. Toparlandık. Arabaya doğru ilerlerken Demir eczaneye uğramamız gerektiğini hatırlattı. Ozan ve Tuğba biz hastanedeyken arabaları alıp getirmişlerdi." Şimdi şöyle yapıyoruz! "diye konuşmaya başladı Demir." Ben Leyla ile onun arabasıyla gideceğiz, Ozan'la Tuğba siz ikiniz benim arabayla gideceksiniz. "İtiraz edilmeden anlaştık. Şoför koltuğuna Demir geçti diğerine ise Ozan. Bizim otel hastaneye çok uzakta değildi. Yolculuk kısa sürecekti. "İlaçlarını kullanmayı ihmal etme sakın yaran enfeksiyon kapmasın. "Tamam diye yanıt verdim ." Kolun ne durumda senin? "Bana döndü." Ben iyiyim dediğin gibi çarşamba birlikte gideriz dikişleri aldırmaya. "Hoşuma gitti çaktırmadan gülüyordum. Sessizlik olunca radyoyu açtı." Elbet bir gün buluşacağız, bu böyle yarım kalmayacak... "Bir kaç kez kanalı değiştirdi. İstediği gibi bir şarkı çıkmayınca radyoyu kapattı." Bak ne diyeceğim, yarın güzelce dinlen olur mu? Çünkü tahmin ediyorum ki sen rahat durmayacak mutlaka bir şeyler yapacaksın gibime geliyor, haksız mıyım? "Güldüm." Beni tanımaya başladın sanki. "Bu söylediğim hoşuna gitmiş olmalı ki parmağıyla burnuma dokundu." Huysuz... "

Otele varmıştık arabayı otoparka kadar getirdi. Ozan otelin girişinde durdu kapılarını kapatıp yanımıza geldiler." Tuğba kendisine söyledim sana da söylemek istiyorum bu huysuz kuzeninin dinlenmesine pek dikkat etmeyecek gibi o iş sende!" Tuğba kıkırdıyordu." Merak etme abi bana güven. "Sanki yıllardır Tuğba ile değil de Demir ile zaman geçirmişim gibi bir durum yaşıyordum." Pekala kızlar dikkatlice odanıza, bizde ufaktan kaçalım dikkat edin iyi geceler. "
" Yatağımda olmak ne güzel, bir gece daha kalamazdım sanırım. "Tuğba küçük kızımızın mamasını suyunu tazeliyordu." Ozan ile çok iyi anlaşıyor gibisiniz? "Gelip yanıma oturdu." İyi bir çocuk ve çok nazik abla şimdilik iyi anlaşıyoruz arkadaşız. "Gözleri parlamıştı Ozan ismini duyunca." Demek iyi arkadaş oldunuz ne güzel, bence de iyi bir genç adama benziyor, Tamam her neyse hepimiz çok yorulduk yemeği odaya söyleyelim sonra uyumak istiyorum. "
Yemeklerimizi yedikten sonra güzel bir uykuyu hak etmiştik. Canım yatağım, yastığım sadece bir gün ayrı kaldık ama özlemişim ve gözlerimi kapatma zamanım gelmişti.

***
Odaya girdiğimizde Ozan'a duşa önce benim gireceğimi söyledim. Üzerim kan içindeydi. Kendimi daha fazla kötü hissetmek istemiyordum. Ozan odaya yemek söyledi. Oda servisi gelene kadar çıkmış olurum dedim. Ilık suyun altına girdim bir kaç dakika öylece kaldım. Kendimi halsiz hissediyordum. Bu olay beni çok etkilemişti. Hatırlamak bile istemiyordum. Kısa bir duşun ardından şortumu giyip masaya oturdum." Abi Leyla çok güçlü bir kız üstelik sana bakışları yani aşkla bakar gibi aslında içindekimi de itiraf edeyim! Sen de ona öyle bakıyorsun. Belki aşk kelimesi fazla gibi ama...

" Ozan ben aşık oldum ! "

SANA SÖZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin