Uyandığımda kendimi bıraktığım yerde buldum. Demir 'in göğsünde! Çok kıpırdamadan Demir'e baktım. Hala uyuyordu. Allah'ım ne güzel bir güne uyandım ben böyle! Kolum kıpırdayınca Demir uyandı. "Günaydın meleğim."
Hala ona bakıyordum.
" Günaydın canım"
Yanağımdan bir öpücük aldı. Bende öptüm.
" Seninle uyanmak harika bir şey!" Kesinlikle haklıydı. Kendimi inanılmaz mutlu hissediyordum. Aklıma bir anda prenses geldi eyvah! Hemen etrafıma bakındım. Ohh uyuya kaldığımız koltuğun altına uyumuş kızım.
" Hadi hazırlan istersen saat geç olmadan kahvaltımızı yapalım bugün büyük gün öyle değil mi?"
Ne demek istediğini sonradan algıladım.
" Ah evet annem geliyor!"
Sırtımı dönmemi istedi.
" Bandaj açılmış fakat çok iyi görünüyor zaten dikişin yok yapıştırma yapmışlar. Dilersen bandajı çıkarabilirsin.
" Oh be" dedim içimden. Sürekli Tuğba yardımıyla duş alabiliyordum.
" Ay çok mutlu oldum şu an harika bir zamanlama! Peki annem fark edip düştüm kesildi desem inanır mı yarayı görünce! "
Demir bandajı çıkardı.
" Evet canım çok büyük bir kesik yok yüksek ihtimalle inanır."
Mecburdum, anneme vuruldum diyemezdim kalbine inerdi kadının Allah korusun!
" Sakın kendini yalan söylediğin için kötü hissetme olması gereken bu meleğim. Senin dürüstlüğün konusunda en ufak dahi şüphem yok sakın aklına böyle bir şey getirme tamam mı? "
Bunu duyduğuma o kadar sevindim ki sanki üzerimden tonlarca ağırlık kalktı.
" Teşekkür ederim Demir beni öyle mutlu ettin ki! "
Burnumu iki parmağıyla sıktı."Hadi bakalım hazırlanmaya git bende duş alıp geliyorum buranın sıcağı insanı durduğu yerde terletiyor kahvaltıda buluşuruz."
Tamam diyerek prensesi de alıp odaya gittim. Tuğba hala uyuyordu. Uyandırdım ve ardından banyoya girdim. İşim bitince saçımı fönleyip hazırlandım. Tuğba da hazırlığını bitirince çıktık.Keyifli bir kahvaltının ardından marinaya vardıktan sonra Demir ile Ozan kendi tekneleriyle açıldılar.
Saat öğlen olmuştu. Telefon çaldı. Arayan annemdi.
" Beni bu akşam almayı unutma tatlım!"
Tamam diyerek telefonu kapadım. Tuğba'yı göremeyince ona bakınmaya başladım. Güvertede oturmuş denizi seyrediyordu. Dikkatimi çeken şey yüzündeki gülümseme oldu. Hızlıca yanına gittim.
" Tuğba bu gülümsemeni neye borçluyuz bakalım? "
Elimden tuttu.
" Abla ben çok mutluyum."
Güldüm.
" Bu o kadar belli oluyor ki fark etmemek imkansız söyle bakalım sebebi neymiş bu mutluluğun?"
İçi içine sığmıyordu. Bu his tanıdık geldi.
" Abla ben aşık oldum! "
Kahkaha attım.
" Ya Ozan peki? "
Şu an eminim odada olup dedikodu yapmak için neler vermezdi.
" Önce o itiraf etti artık bende eminim! "
Onun adına çok sevinmiştim. Mutluluğu gerçekten çok hak ediyordu.
" Umarım herşey gönlünce olur ablacım çok mutlu ol nazarlara gelme!"
Sarıldı bende ona.Akşam olmak üzereydi. Ahmet amca tekneyi marinaya yanaştırdı. Yolun karşısında Demir ile Ozan'ın bizi beklediğini gördüm. Tekneden indikten sonra yanlarına gittik.
" Merhaba canım günün nasıldı? "
" Güzeldi. Hatta çok güzel bir haber aldım bugün."
Demir sanırım ne diyeceğimi anladı.
" Bende bugün güzel bir haber aldım." İkimizde bunu söyledikten sonra Ozan Tuğba 'nın elini tuttu. Demir ile bakıştık ve belimden sarıldı.
" Aman nazar değmesin çiftimize! " Güldüm amin dedim.
" Demir Tuğba sizinle birlikte gelsin fazla vaktim yok annemi almaya gitmem gerekiyor uçağı yedi de inecek."
Tamam diyerek vedalaştık.Saate baktım. Altı çeyrek. Gaza abanmadan normal seyirde gidiyordum. Müziği açtım. Şarkılara eşlik ede ede havaalanına vardım. Tam saatinde orada olup kapının önünde beklemeye koyuldum. Telefonum çaldı.
" Selam canım vardın mı diye merak ettim."
Arayan Demir 'di.
" Evet az önce geldim annemi bekliyorum."
Kısa bir görüşmenin ardından telefonu kapattık. Ah işte annem! Harika görünüyordu. Her zaman ki gibi çok şıktı.
" Hoş geldin annem!"
Kocaman sarıldım. O da bana sarıldı.
" Annem nasıl özlemişim oy kokusunu sevdiğim. " Hoş buldum kızım bende seni çok özledim. "
Valizini bagaja yerleştirip arabaya bindik. Bana yan yan bakıyordu. Gelsin sorular dedim anneme. Güldü.
" Adı Demir biliyorsun seninle tanışmak için sabırsızlanıyor. Eğer sende kabul edersen yarın akşam birlikte yemeğe çıkalım olur mu annem? "
" Teyzene bir gidelim yarın akşam duruma göre bakarız çok kalamayacağım zaten bir hafta kadar buradayım baban durmaz bensiz biliyorsun. "
Güldüm.
" Evet annem tahmin etmiştim zaten fazla kalamayacağını bu yüzden. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA SÖZ
RomanceLeyla : "Ben senin karşına tesadüfen çıkmadım... Bir sebebi vardı... Tamamlandı !" " SANA SÖZ" Demir : "Hep böyle sinirli misin? " Bir an sessiz kaldım. Söylediği şeye şaşırmıştım. Leyla : "Anlamadım!" Demir : " Az önce seni atm yi tekmelerken buldu...