Mesaj

112 7 5
                                    

Mesaja çok şaşırdım.Demir'den olduğunu anladım. En azından aramasını böyle beklemiyordum.Oda aynı yere gelmiş nargile içiyordu.Peki neden aramadı bu saate kadar şimdi mesaj attı diye düşünmeden edemedim.Ne cevap yazacağım. Biraz düşündüm.
"Teşekkür ederim.Kahve içmediysen ısmarlamak isterim.''Sen bana geç geldiiiiiinnn,ben sana erken...''Cevap geldi.''Hmm sakarlığını telafi etmeye çalışıyoruz yani :)''.Dalga mı geçiyor bu benimle.Sinirlenmeye başlamıştım ki iç sesim sakin ol Leyla dedi. ''Nasıl düşünürsen ben davetimi yaptım karar senin.''Aradan bir kaç dakika geçtikten sonra yanında biriyle geldi.Sanırım bahsettiği kuzeni.''Merhaba Leyla !''.Ayağa kalkıp uzattığı eline karşılık verdim.''Merhaba Demir.''Yanında ki genç adamı gösterdi.''kuzenim Ozan.''Onunda eline karşılık verdim sıra bana gelmişti.''Merhaba Ozan.''Elimle Tuğbayı gösterdim.''Kuzenim Tuğba,lütfen oturun.''Ozan kibarca teşekkür etti ve yerlerine oturdular.Garsona işaret edip Demir'e döndüm.''Kahvelerinizi nasıl alırsınız?''.Demir tebessüm etti.''Sade olsun lütfen.''.Garsona iki sade kahve daha söyledim.Çantama uzandım.''Unutmadan kimliğini teslim edeyim.''Dalga geçer gibi karşılık verdi.''Acelesi yoktu biraz daha kalabilirdi.''Tam harekete geçecektim ki yine iç sesim Leyla sakin ol...Allah'tan iç sesimle çok iyi anlaşıyorum o olmasa sanırım kendime hakim olamazdım.''Bak herşey için çok üzgünüm tamam mı görünmez kazaydı bunun için çok mahçubum gerçekten.''Ozan'ın Tuğba'ya dikkatli baktığını fark ettim.Tuğba ise çalan şarkıya kısık sesle eşlik ediyordu.''Görünmez kaza mı ? Bence bilinçli bir şekilde atm yi tekmeliyordun gibi geldi.Ayrıca ben arkanda olmasaydım çok daha kötü bir şey olabilir, başını yarabilirdin!''.Ne diyeyim ben şimdi buna bir de teşekkür etmemi mi bekliyordu.Söyledim işte kaç kez üzgün olduğumu daha ne yapmam gerekiyordu ki.''Tamam her şey için de ayrıca teşekkür ederim hayatımı kurtardın oldu mu?''.Pis pis sırıtıyordu. Allah'ım ne gıcık bir şey bu ya dedi iç sesim,ona da ayrıca teşekkür ettim haklıydı,bu adam tam bir gıcık ayrıca çokta ukala.

''Eeee,sesinin güzel olduğunu söylememiştin,meğer şarkı söyleme yeteneğimizde varmış.Peki çaldığın bir enstrüman var mı ?''Kahvemden bir yudum aldım.''Nota bilmem fakat piyano çalabiliyorum.İyi bir müzik kulağına sahibim sanırım bu yüzden.''O da kahvesinden bir yudum aldı.''Vay be piyanoda çalıyorsun eminim başka şeylerde çıkacak bekliyorum.''Nargileme uzandım.''Evet bir hobim var aslında fotoğraf çekip o fotoğrafa uygun şiirler yazıyorum.''Şaşırmamış gibi yaptı.''Hmm görmek isterim yanında var mı ?''.Masadan telefonuma uzandım.Galeriyi açtım ve bir taslak gösterdim.Telefonuma uzanarak elimden aldı.''Vayy fotoğraf çok iyi,deniz ve gökyüzü.''Sonra okumaya başladı.

En sevdiğimdir mavi,huzuru anlatır derler sanırım bu çok doğru...Yalnızlığa tebessüm bıraktıran,kalbe buse kondurandır mavinin yolu...Saflığı üzerine yansıtan,temiz gülüşlerini gönderir seninle sanki bir hayat yolculuğu...Adı aşktır onun,tüm varlığıyla ruhunu sarar bil ki; yüreğinde ki renk sadece samimiyetiyle dolu...

L .G

'' L Leyla , G harfinin anlamı ne?''Hızlıca cevap verdim niye bilmem.''İsmimin ve soy ismimin baş harfleri.''Tek kaşını yine kaldırmıştı.''Hmm imzamı da atarım diyorsun yani soy ismin nedir?''Bir an kendimi sorgu odasında zannettim.''Güzel...''Güldü.''Güzel,gerçekten güzel.''Bir an duraksadı.''Yani şiirin güzel demek istemiştim.''İç sesim hemen devreye girdi ''Acaba gerçekten şiire mi dedi?''Seni seviyorum iç sesim ama bazen aklımı karıştırmakta üstüne yok.''Anladım sorun değil.''diye cevap verdim.''Sen ne iş yapıyorsun bu arada hep sen sordun ben cevapladım şimdi sıra bende ...''Bir yandan Ozan'ı izliyordum .Yakışıklı bir genç adamdı sanırım Tuğba yaşlarında olmalı .Ufaktan Tuğba ile sohbet etmeye çalışıyordu.''İstanbul'da inşaat şirketimiz var.''Sanırım yeterli bir cevaptı.''İstanbul'un hangi ilçesinde yaşıyorsun?''.Dönüp Ozan'a baktı.''Ben Ozan'la birlikte Üsküdar'da,ailem Kadıköy'de yaşıyor.''Hmm bekar hayatı var niye şaşırmadıysam.İç sesim araya daldı ''Leyla kendine gel sanane adamın hayatından''.Haklısın banane diye cevap verdim.Bir gün iç sesimle konuştuğumu duyan herhalde beni deli sanacak.

Birkaç saat sohbetin ardından yavaştan kalkmaya başladık.Demir iki kardeşti.Bir de iç mimarlık okuyan kız kardeşi vardı.Kendisi inşaat mühendisi olduğunu söyledi. Bana sorduğunda ise annemle babamın memur olduğunu,bir kız bir de erkek kardeşe sahip olduğumu anlattım.

Saat gece yarısına geliyordu. Kafe den ayrılırken yine güzel bir şekilde uğurlandık.''Hoşça kal'ın hocam tekrar bekleriz.''Hesabı zorlama ile ben ödedim .Arabalara doğru ilerledik.Onların arabaları benimkinden az ilerideydi.''Her şey için teşekkürler Leyla güzel bir akşamdı tekrarlayalım.''Nedense bu teklifine sevindim .''İç sesim sakın konuşma!''Zaten cevap vermemişti küstü galiba.Vedalaştık ve arabalarımıza bindik.Otelimiz kafeye yakındı.Arabamı otoparka parkettikten sonra odaya geçtik.Yorulduğumu bir kez daha fark ettim.Kendimi direkt yatağa attım.''Ohh ne gündü ama duş alıp yatacağım.''Tuğba suskundu.''Bir şey mi oldu?''.Duraksadı.''Yoo sanırım bende yoruldum.''Pek inandırıcı gelmedi ama uzatmadım.''Tamam ablacım sırayla duş alır yatarız sabah iş var.''İkimizde duş aldıktan sonra yataklarımıza uzandık '' hadi uykum seni bekliyorum''.Gözlerimi kapattım.

                             ***

Anahtarları masanın üzerine bıraktım Ozan'a baktım.Bana bakıyordu.''Dediğin gibi abi iyi kızlara benziyorlar.''Güldüm.''Evet seni görmediğimi zannetme bütün gece Tuğba'ya bakıyordun.''Bir an tedirgin gibi oldu.''Çok mu belli ettim yoksa.''Kahkaha patlattım.''Tuğba güzel kız ama bu kızlar da bir şey var,tuhaf bir şey hem çok çekingenler hem de dişli bu huyları hoşuma gitti.''Ozan'ın yüzünde saçma bir gülümseme oldu .''Ağabey hemen yatacağım sana iyi geceler.''Benim uykum pek yoktu.Havuz başına gitmeyi düşündüm.Önce bara inip limonlu soda aldım ardından havuz başında bir şezlonga oturdum.''Leyla... Nasıl oluyorda bu kadar kısa zamanda aklımdan çıkmamayı başarabiliyorsun .''Aklıma atm de ki halimiz geldi.İstemsiz bir şekilde güldüm ve tabi bu akşam ki sohbetimiz.Bir çok dalda yeteneği vardı.Etkileyici ve çok güzeldi.Otomatik elim telefona gitti.''Acaba uyumuş mudur?Uymuş olmalı işe gidecek tabi.''Bütün yıl çalışıyor yetmiyor bir de yazları da çalışıyordu.Bu kadar çalışmasının bi sebebi mi var bilmiyorum .Bir gerçek var,hem güzel hem de çok yetenekli bir kız. Her şeyi beni etkilemişti.Azmi ,zarafeti,konuşması ve tabi ki güzelliği...

                              ***

Alarm çalıyordu.Saat sabahın altısı hemen yataktan kalktım.İş başı saat on da oluyor ama ben sabahları mutlaka koşuya çıkardım ve bazı akşamlarda öyle.Boş olduğum zamanlarda idmanlarımı da aksatmıyorum. Otelin spor salonunda boks torbası vardı.Orada kolaylıkla idman yapabiliyordum .Uzun şortumu ve sporcu atletimi giyip koşuya çıktım.Kordon boyunda koşmayı seviyorum .Az ileride bir kaç kişiyi yerde bir şeye bakarken gördüm hızlıca oraya gittim.Yavru bembeyaz bir köpek araba vurmuş ve umursamadan gitmiş bir de adi herif.Hemen bir taksi çevirdim.Köpeği dikkatlice kucağıma alıp veterinere doğru yol aldık.Apar topar kliniğe girdik. Kucağımdan köpeği alıp sedyeye yatırdılar ben lobide beklerken içim içimi yiyordu.Nasıl bu kadar vicdansız olabiliyorlar.Aradan yarım saat kadar geçti veteriner hekim geldi.''Hayati tehlikesi yok fakat sol arka bacağı kırılmış,alçıya aldık.''Bir yandan sevindim bir yandan da içim acıyordu zavallı yavruya.''Tamam ne gerekiyorsa yapın hatta aşılarını da yapın galiba yaklaşık iki aylık olmalı.''Veteriner hekim başıyla onayladı.''Karnesini de çıkartın lütfen ne zaman gidebiliriz?''.Hekim raftan ilacı verdi.''Bu ilacı sabah ve akşam taze suya üç damla dökün bu yavrunun antibiyotiği,kısa zamanda toparlayacaktır kendini,iki hafta sonra tekrar getirin durumunu kontrol edip alçısını çıkarırız.''Yavruyu, onun için taşıma çantası, mama ve su tası da alıp klinikten ayrıldım.Tekrar taksi çevirdim otele doğru yol aldım.Yavruyu otele nasıl sokacağımı düşünmeme gerek yoktu kaldığım oda bahçe girişliydi .Dikkatlice hızlı hareket ederek odaya girmeyi başardım.Tabi Tuğba da şaşkın, ona durumu anlattım. Oda da ona güzel bir yer yaptık,mamasını,suyunu kolay uzanabileceği yere koyduk.Kat hizmetleri bizim odaya uğramazdı.Otele ilk girdiğimizde temizlikten kendimiz sorumluyuz diye beyan etmiştik.Artık bir çocuğumuz vardı.

                             ***

Uyandığımda saat dokuza geliyordu. Ozan'a baktım horul horul uyuyordu.Kalktım kısa bir duştan sonra sadece şortumu giyindim ve kahve alıp cam kenarına oturdum.Leyla uyanmıştır mesaj atsam mı diye düşündüm.''Atsam mı?Yok atmamalıyım,neden atayım ki?''Derken elim telefona varmıştı bile.

''Günaydın asi güzel...''.

SANA SÖZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin