1

8K 226 98
                                    


🌷🐰

Adam kollarını birbirine bağladığında derin bir nefes alıp, boğazını temizlemiş dikkatle kadını dinliyordu.

"Hayranlarınız bu albümün farklı bir hissiyatı olduğunu söylüyor."

Adam kollarını serbest bıraktığında yüzünü yere eğmiş yüzüğü ile oynuyordu. Az sonra gülümsediğinde kahverengi gözlerini kadının iri yeşil gözlerine sabitlemiş, geri yaslanmıştı.

"Bu albüm benim için değerli birine ithafen yapıldı."

Kadın kalemi elinde çevirirken son cümlesini de kağıda iliştirip adamın yüzünü süzmüştü.

"Hayranlarınızın merakını gidermek ister misiniz?"

Adam sırıttığında, saçları ile oynamış düşünmeye başlamıştı.

"İçinde kaybolduğum birine."

Az sonra kadının arkasında ki fotoğrafçılar ağızlarını bir karış açarken adam yüzüne o güzel gülüşünü kondurmuş güzel sesi ile kahkaha atmaya başlamıştı.

"Küçüğüme.."


"Senden nefret ediyorum."

Çocuk elinde ki fotoğrafı sıkarken iyice buruşturmuştu.

"Hadi ama Jungkook. Duygularına daha fazla engel olma. Bırak gitsinler."

Çocuk yumruğunu daha çok sıkarken, kızın boynuna ellerini dolamış, onu duvara sertçe yapıştırırken sinirli gözlerini kızın sakin gözlerine çevirmişti.

"Benden uzak dur Rose! Senin gibi bir alıkla işim olmaz."

Kız çocuğun kollarından hızla kurtulduğunda, okul formasının yakalarını düzeltip, gevşemiş tokasını sıkmıştı.

"Benim aşkım karşısında şansın yok Jungkook."

"Hey, kes artık şunu! Seninle asla birlikte olmayacağım! Hayal dünyasından çık!"

Kızın dudağın kenarı kıvrılırken, çocuğun yanağına elini sürtmüş ve yavaşça kapıya adımlamıştı.

"Sen öyle san!"

Kız ellerini ceketinin cebine sokmuş, yavaşça boş sınıftan çıkarken, çocuğu sinirli gözleri ile ardında bırakmıştı.
Çocuk sıranın üstünde ki, eşyalarını toplamış sınıftan çıkacağı sıra, az önce elinde buruşturup yere fırlattığı kağıt parçasını yerden alıp bir kez daha bakmıştı.

Rose'nin ve onun küçükken birbirlerine sarılırken çekilmiş fotoğraflarının arkasında ki not daha yeni gözüne çarpmıştı.

'Hala seninleyim küçüğüm..'

Çocuk nefretle gözlerini devirdiğinde, sıradan çantasını alıp kağıdı cebine sıkıştırmış yavaşça kapıya doğru adımlamıştı.

"Bu gerizekalılar hep mi beni bulur?"

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.
.
.

(Yeni kitaptan merhabalar... mini bir kurgu olacak. Ropörtaj tadında, biraz hikaye falan fistan işte😊 Bu kitapta müzik koymamaya karar verdim.)

(Bu arada medyaya kitaptan çok alakasız şeyler koyabilirim veeee oy verirseniz beni çok mutlu edersiniz....💜)

(Şimdiden okuyup, oy veren herkese tesekkurler..❤)

(NOT: KESİNLİKLE MİNİ BİR KURGU OLMADI)

still with youHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin