🥲Kısılan mimiklerine bakmıştı. Gözlerini kıstığında kırışan derisine, sivrileşen burnunun ucuna. Ağzını her açtığında daha da belirgin hale gelen damarına bakmıştı.
Çocuk ellerini gitarın tellerine narince değdirirken kızın gözlerini dikmiş, tebessümle onu izlediğini fark etmişti. Simdi sadece gitardan gelen sakin melodi sarmıştı odayı. Aralarında mesafe vardı ama gözleri birbirine değiyordu. Kız bacaklarını kendine çektiğinde, örtüyü üstüne çekmiş, çocuğu seyre dalmıştı."Ne güzel."
"Beğendin mi?"
Kız heyecanla kafasını salladığında, çocuk gitarı bırakıp, yatağın kenarına oturmuş, bir şey demeden kızı izlemeye başlamıştı. Uzaktan saçlarını okşamıştı hafifçe. Ellerini kızın yanağına götürdüğünde ise boynundan geçip kolunu okşamış ve sonunda eline varmıştı. Biraz daha yakınlaştığında ise elinin içini okşayıp, yara olan yeri öpmüştü.
"Bir hayalim var." Kız bütün dikkatini çocuğa vermiş, ağzından çıkan her kelimeyi dikkatle dinlemeye başlamıştı.
"Bir albüm. Öyle mükemmel bir şey değil ama..." kıza döndüğünde gülümsemişti. "Duygularımı melodilere dökmek istiyorum. İnsanlarında duygularımı hissetmelerini istiyorum."
Kız yatakta kaydığında, yastığa elini yavaşça vurmuştu. Çocuk yavaşça uzandığında ise kız dirseğini yastığa dayamış, yanağını avucunun içine alıp, çocuğun heyecanlı gölerini izlemişti.
"Demek buldun."
"Anlamadım." Çocuğun parmakları kızın saçlarında dolanırken, sorar gözlerini kıza dönmüştü.
"Birşeyler değiştirebilirsin..."
Kızın gülümsemesi büyürken, çocukda gülümsemeye başlamıştı. Az sonra kızda çocuğun yanına uzadığında, ellerini tutuşturmuşlardı.
"Hala yarın çıktığına inanamıyorum." Kız gülümserken, heyecanla çocuğa dönmüştü. "Ne çabuk geçti bir hafta!"
Çocuk kızın elini sıktığında, beyaz tavana bakmaya devam etmişlerdi."Artık hep yanında olacağım..."
.
.
.
.
.
.
..
.
.(Oy vermeyi unutmayalım çukulatalarım🤍🤍)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
still with you
Fanfictionrosékook [düzenlendi, tamamlandı] Hayır, Jungkook. Hayır. Arkadaşlar birbirlerine öyle bakmazlar. 260720 - 311020/gucciterlik/ #5 rosékook #1 rosegguk #2 rosegguk #8 blackpink #1 angst