5

2K 176 15
                                    


🐑

Çocuk odasına çıkmış, tırnağının kenarını kemirirken oda da volta atmaya başlamıştı.
Çok mu tepki göstermişti?
Az sonra odanın ortasında durduğunda yavaşça pencereye gidip, perdesini aralamış hala sokağın ortasında dikilen kızı izlemişti.
Kız üzerinde ki; tek kat, ince, uzun kollu tişortüne daha çok sarıldığında üşümüş gibi duruyordu. Az sonra kız gözlerini sertçe sildiğinde, arkasını dönüp şiddetli yağmurda kollarını birbirine bağlamış yavaşça yolda ilermişti. Çocuk perdeyi bıraktığında, yavaşça yatağına oturmuş parmakları ile oynamaya başlamıştı.
Söyledikleri doğru muydu?
Gerçekten ondan nefret ediyor muydu?
Ondan nefret etse bile, onu bu kadar üzmeye hakkı var mıydı?
Çocuk kafasında ki düşünceleri bir köşeye atıp, banyoya doğru ilerlemişti.
Artık umrunda değildi.



"Hayranlarınızın bir çoğu bu albümden sonra eski aşklarına geri dönmüş."

Adam gülümsediğinde, kadın da gülmüştü. Adam boğazını temizleyip yanında ki masadan suyunu içerken, kadın sözüne devam etmişti.

"Siz bunun hakkında ne düşünüyorsunuz?"

"Bence insanın kendisinin, kalbinin ait hissettiği yerde olması en iyisi. Açıkçası müzğimin bunu yapabildiğine mutluyum."

Kadın, adamın sözlerini yazıya dökmeye devam ederken adam yüzünü yere eğip, buruk bir şekilde gülümsemiş kendinin bile zar zor duyabildiği sessizlikte bir şeyler mırıldanmıştı.

"Asla vazgeçmesinler."

.
.
.
.
.
.
.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.
.
.

(Beğendiyseniz oy vermeyin unutmayın babuşlar..💜💜)

still with youHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin