8

1.9K 178 23
                                    


🐄


"Hayranlarınız sizin çoklu kişilik yaşadığınızı düşünüyor."

Adam kahkahalarla güldüğünde, eli ile ağzını kapatmıştı.

"Bunu çok kez duyuyorum."

"Sizce bunun nedeni nedir?"

Adam gözünden gelen yaşı sildiğinde, en içten gülümsemesi ile kadına bakıyordu.

"Albümlerimde ki her şarkıda farklı bir duyguyu anlatıyorum. Yani bir şarkıda mutluluktan ağlarken, diğerinde öfkelenip her yeri dağıtıyorum."

Kadın kafasını salladığında, adam gülümserken suyundan bir yudum daha almıştı.

"Sözlerin hepsi size ait bu da, albümünüzün daha ilgi çekici olmasını sağlıyor."

"Dediğim gibi yaşadıklarımı anlatıyorum."

Kadın gözlüğünü düzeltirken kuşkulu bakışlarını adama yöneltmişti.

"Peki albümünüzde ki genel ruh hali nedir?"

Adam yutkunduğunda, yüzünde ki gülümsemesi yavaşça solmuş anlamsızca kadının yüzüne bakarken katı sesi ortaya çıkmıştı.

"Pişmanlık."


Kızı başka odaya almışlardı. Yaşlı çift kızın yanında mutluluk göz yaşlarını akıtırken, kız da onlara eşlik ediyordu.
Çocuk ürkek bir kuş gibi kapının kenarından endişe ile onları izliyordu. Kız bakışlarını kapıya yönelttiğinde, çocuk ani bir refleks ile geri çekilmiş, kendini gizlemişti.

Gözlerine inanamıyordu kız. Kafasını çok fazla çarptığından hayal gördüğünü düşünmüştü bir an. Gözlerini minik elleri ile ovuşturduktan sonra, tekrardan kapıya dönmüştü. Endişeli gözleri ile ürkekçe ona bakan çocuğa bakıyordu, heyecanla.

Kız yine o gülümsemesini yüzüne yerleştirirken çocuk; odaya gireceği vakit, kapının eşiğinde durup geri yürüyüp çantasını almış kıza son bir bakış atıp orayı terk etmişti.
Yapamıyordu işte. Kızın umut bağlanmasını istemiyordu. Buraya sırf çocukluk arkadaşı olduğu için gelmişti.
Kızın gülümsemesi yavaşça yüzünden kaybolurken, geride buruk bir gülümseme bırakmıştı. Elinde ki yara izine ilişmişti dolu gözleri.
Bu çocuğun ona bahşettiği bir izdi. Başta çok acı çekmişti ama yara izi kapandıktan sonra kız her gün hayranlıkla o ize bakıp, çocuğun yüzünü düşünür mutlu olurdu.
Derin bir nefes alıp yutkunduktan sonra, üzüldüğünü belli etmemek için yüzünde ki buruk gülümsemesini daha da genişletirken, dedesinin yaşlı gözlerine bakmıştı.

"Gitmedim dede. Buradayım."

.
.
.
.
.
.
.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.
.
.

(Oy vermeyi unutmayın..💞)

still with youHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin