Arastan Devam:
Tepkilerimiz birbirine girmiş ne yapacağımızı şaşırmıştık. En azından ben hala daha kendimde değildim. Doğanın hamile olma ihtimali aklımın ucundan dahi geçmiyordu...
Peki ya benim hala daha çocuk olan karım, benden bir bebeği sahiplenmeye hazır mıydı?
İstemezse bunun için onu zorlayamazdım -ki ilişkimiz olumlu olduğu kadar hala daha olumsuz etkilerle de zaman zaman sarsılıyordu. Şimdi hayatımıza giren bir bebek olacaktı.
"Evet Aras Bey. Siz Baba Oluyorsunuz!"
Doktorun sesiyle daldığım düşüncelerimden çıkıp Doğada takılı kalmış bakışlarımı doktora çevirdim.
Tonla duygu vardı gözlerinde ve ben ilk defa onu anlamakta zorluk çekiyordum.
"Evet yaşın henüz çok küçük, hamilelik için erken bir yaş. Belirtiler genelde bir veya bir buçuk aydan sonra başlıyor, gördüğüm kadarıyla bünyen çok zayıf ve şimdiden etkilerini yaşamaya başlamışsın. Korkulacak bir şey yok ancak kontrol altında olmasan çok tehlikeli sonuçlar elde edebiliriz canım. Bunun için düzenli kontrollerini yaptırman gerekiyor. Kesinlikle kolay bir süreç olmayacak tatlım, gerileme, sakin ol ve düzenli olarak kontrole gel. Aksatmaman lâzım. "
Siktir!
Hamileliği Doğa için risk mi taşıyordu.
Neye sevinip neye şaşıracağımı bilemez halde öylece doktoru dinliyordum.
Gerekli şeyleri anlatıp Doğa için bir Randevu sistemi oluşturdu ve gerekli olanları her seansta anlatacağını belirti ve de birkaç vitamin ve gerekli ilaçları yazdıktan sonra gitmemiz için izin verdi.
Doğayı belinden kavrayıp odadan çıktığımda elimin altında kasılan bedenini hissediyordum.
Kesinlikle bebek konusunda şüpheleri vardı.
İç çekmemek için kendimi zor tutup hastane bahçesine çıktık.
Biz sessizdik tamam da, böyle bir durumda Buğra bile bizden daha da sesiz kalmayı tercih etmişti. Normalde sevinçten uçması gerekiyordu işte.
Sanırım Doğadaki değişimi o da fark etmiş olacak ki yanlış bir şey söylememek adına susmayı tercih ediyordu.
Bahçede başka bir arabada arif akif adem ve birkac koruma daha gördüğümde hazır bekleyen arabadaki ismete bakarak konuştum.
"Diğer Arabayla gidin."
Hızla arabadan indiğinde bakışlarım Buğra ile buluştu ve bana anlamlandıramadığım bir ifadeyle baktı.
Daha sonra o bakışları Doğayı buldu.
"Arabaya geç Doğa."
Dediğimi yaparak arabaya geçtiğinde Buğra yanıma gelerek omuzuma birkaç defa vurdu.
"Karar vermeden önce iki defa düşün Aras. O bebek belki de hayatınızı değiştirecek."
Gözlerimi kısıp yüzüne bakarken kafasını olumsuz anlamda sallayıp diğer arabaya yöneldi.
Bir Saniye!
Yoksa Benim Bu Bebeği İstemediğimi Mi Düşünüyordu?
Şoför koltuğuna bende hızla geçip arabayı çalıştırdım.
Hastane bahçesinden çıkıp otoban yoluna girdiğimizde hızı biraz daha artırıp gaza yüklendim.
Deniz kıyısında bir yere geldiğimizde Arabayı tam da denizin yakınında bir yere park edip Doğaya bir şey demeden arabadan sessizce indim ve torpidoya yaslanarak kollarımı göğüsümde birleştirip denizi sessizce izlemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret: Aşk'a Sadık♥
Random/ ~2. KİTAPTIR♥ / "ÇÜNKÜ DOĞA, SEN HAYATIMI GÜZELEŞTİRİYORSUN..." Önceden Nefretinin Nedenini Bilmiyordu, Geçmişi Aklındaki Bütün Soruların Cevaplarını, Nefret İle Yeşertiyordu. Ancak Bu Nefreti Hak Eden, Karşısında ki Kız Değildi... Geçmişi Planlay...