Gecikmeler İçin Üzgünüm... Yoğunluklar Var... Size Geri Dönüş Yapamıyorum. Seviliyorsunuz♥
Otele geldiğimizde Aras Bir kapıdan inerken sırf ona gıcıklık olsun diye diğer kapıyı açıp dısarıya çıktım ve kapıyı kapatarak yürümeye başladım.
Ona şuanda feci bir trip atıyordum ve bu umrumda değildi.
Oh olsundu ona!Ben yürürken yine arkamdan gelmeye devam etti. Hiç sesi soluğu da çıkmıyordu nedense.
Odamızın koridoruna geldiğimizde çantamdaki kartı çıkartıp, kapıya doğru yürüdüm.
Önüne geldiğimizde Kapıyı açtığım an Aras önden içeriye dalıp kolumdan tuttuğu gibi beni de içeriye çekti.
"Ne Yapıyorsun Aras?"
Konuşmadan hızla dudaklarıma yöneldiğinde iki elimde bulunan eşyaları yere bırakarak Arasın dudaklarına yapıştım.
Afferin Sana Doğa!
Baya Güzel Trip Atıyorsun!
Aras dudaklarımı bırakıp hızla boynuma yöneldi ve bu defa oraları hem öpüp hem de emmeye başladı.
Bu hareketi çok fazla tahrik ediciydi!
Elim ensesini kavradığında Aras Hızlı adımlarla belime yönelerek elbisenin fermuarını sonuna kadar çekti.
Dudaklarını boynumdan ayırarak omuzlarımdaki elbiseyi sıyırıp üzerimden düşmesini sağladı.
Gözleri arsız bir şekilde Vücudumda gezerken alt dudağımı dişlerimin Arasına alarak yüzüne bakmaya başladım.
Gozlerini hızla kapatıp, saniyeler içinde yeniden açtı ve boynundaki kravatı hızla çözüp üzerindeki ceketten kurtularak dudaklarıma yeniden yapıştı.
Ellerim gömleğinin düğmelerine giderken, beni öpmeyi yeniden bırakıp dügmelerini açmama yardım etti ve son düğmeyi de açıp yeniden dudaklarıma yapıştı.
Omuzlarından tutup gömleğini çıkardım ve yerde bir yere attım.
Arasın elleri çıplak belimi kavradığında beni sert bir şekilde kucağına alarak odanın ortasındaki büyük yuvarlak yatağa yöneldi.
Sırtım yumuşacık yatakla buluşurken Aras da üzerimdeki yerini aldı.Özel Bölüm♥
Eli arkadan südyenimin kopçasına giderken benim zorlanarak açamadığım şeyi, tek hamlede açıp iç çamaşırımı yerlerde bir yere fırlatıp elleri ile göğüslerimi yavaşça sıkmaya başladı. Saniyeler sonra hızlanıp bu defa da beni inleticek derecede sıkmaya başladığında, dudaklarımdan kopan inlemeye engel olamadım.
Boynuma yönelip erkekliğini kadınlığıma bastırıp beni bir defa daha inlettiğinde, ellerim çıplak omuzlarını kavradı. Arasın ensesini tutarak kendime bastırdığımda, onun da dudaklarından erkeksi bir hırlama geldi.
Boynumu öpmeyi bırakarak göğüslerime yöneldi ve kabaran uçlarını önce yaladı daha sonra ise sert bir şekilde emmeye başladı.
Vücuduma olan her bir dokunuşu beni deli ederken, daha da fazlası olsun istiyordum.
Çok Daha Fazlası!
Aras Pantolonunu çıkarıp baksırından da kurtulduğunda eli danteli kilodumu kavradı. Zorlanmadan tek hamlede sıyırıp bacaklarımdan çıkardı ve yavaşça kadınlığıma yönelip küçük öpücükler bırakmaya başladı.
Gözlerimi kapatarak hızla yatağın nevresimini ellerimle sıkmaya başladım.
Dudaklarımdan kopan zevk dolu inlemeler Arasın daha da hızlanmasını sağlarken, ben başka dünyaya gidiyor, vücudumun kontrolünü kaybediyordum.
Aras Aniden kadınlığımdan çıkıp erkekliğin içime soktuğunda inleyerek gözlerimi kapattım.
İçimde yavaşça git gel yaparken, aniden hızlanmaya başladığında belinden tutarak üzerime uzamasını sağladım.
Uzamış tırnaklarımı omuzlarına batırdığımda kafasını geriye atarak hareketlerini daha da hızlandırdı.
Kadınlığım yanarken, sessiz kalmak adına çok fazla çaba sarf ediyordum.
Çığlık Atarsam, bütün otel odaya toplanabilirdi.
Tam Bir Rezillik!Aras göğüslerimle oynarken ben vücudumda bıraktığı etkilere yoğunlaşmaya çalışıyordum.
Biraz önce odaya girdiğimiz andan itibaren 2. Kez sevişmiştik.
Vücudumu kontrol edemediğim için hızlı hızlı nefes alıp veriyordum.
Aras kafasını yastıktan hızla kaldırıp dudaklarıma küçük bir öpücük bıraktı.
"Beni Delirtiyorsun! Nefes Alışlarından Bile Tahrik Oluyorum Bebeğim... Öyle kusursuz, öyle temizsin ki, seni incitmek istemeyip, aynı anda canını yakmak istiyorum!"
Gözlerim kocaman olurken Arasa Sinirli sinirli baktım.
"Psikopat Mısın Sen? Canımı Yakmak Nedir Ya?"
Bir elini göğüsüme geçirip yavaşca okşadı, ben etkisine kapıldığım an sertçe sıktığında acı olması gerekirken, zevkle inledim.
"Bak... Bundan bahsediyorum! Acı duyman gerektiği yerde, benden zevk duyuyorsun. Bu beni çıldırtıyo!"
İçimdeki arsız kız zevk dolu gözlerle Arasa bakmaya başladı.
Gözlerimin Rengini gerçekten merak ediyordum!
"Seni Daha Da Fazla Delirtmek İstiyorum Aras!"
Alt dudağını dişleyip gülmeye başladığında yavaşça ayağı kalkıp elini bana uzattı.
Elinden tutup doğrulduğumda, beni hızla kendine çekti. Çıplak bedenim bedenine deydiğinde aramızdan geçen şiddetli elektirik akımı gözlerimizi buluşturdu.
"Beni Yeterince Tahrik Ediyorsun Doğa... Benim seni delirtmem, Sana kendimi hissetirmem Aslında Daha İyi bir Seçenek olacak."
Belimden kavrayarak beni odadaki boydan boya olan camlardan birine götürüp sert bir şekilde yasladı.
Kafamı ona çevireceğim sırada buna engel olup başını başıma yaslayarak kalçama sert bir şekilde vurdu.
Canım Acımıştı.
Buna rağmen Yine ve yine ağzımdan zevk dolu bir inleme kaçtı.
Aras beni cama daha da fazla bastırıp erkekliğini içime bir defa daha aldığında inkeyerek cama ellerimi yaslayarak destek almaya çalıştım.
3. Defa Sevişiyorduk ve Canım o kadar çok yanıyordu ki, dur desem kesinlikle dururdu.
Ama bunu ona söyleyecek gücüm dahi yoktu.
Canımı Acıtıyordu.
Ağzımdan kaçan inlemeler bu defa acı dolu olsa da, Aras durmayı red etti.
"Aras Yeter! Canım Yanıyor Dur Lütfen!"
Hızlı Hızlı Nefes Almaya başladığında ellerini ellerime bastırıp sert bir şekilde bağırdı.
"RAHAT DUR! SİKTİR! SENİ BECERMEK İSTİYORUM DOĞA!"
Acıyan Canım daha fazla Arasa direnemediğinde gözlerimden çoktan yaşlar akmaya başlamıştı.
O sanki bana...
Bir sürtükmüşüm gibi davranıyordu!
Şuan bana...
Öyle davranıyordu.
Aras Hızla geri çekildiğinde ondan tarafa dönecek kadar da gücüm bile yoktu.
Canım Yanıyordu...
"SİKTİR! SİKTİR... DOĞA ÖZÜR DİLERİM... KENDİMİ... BEN KENDİMİ KAYBETTİM..."
Yanıma yaklaşıp omuzlarıma dokunduğu an Arası geri iterek acıyan canıma aldırış etmeden banyoya doğru koşup kapısını kilitledim.
Aras...
O bir anda delirmiş gibi davranmıştı!
Kadınlığım o kadar acıyordu ki, yavaşça kapıya yaslanarak yere çöktüm.
Aras Doruk Noktasına ulaşmak isterken, bilmeden de bana zarar vermişti!
Aras...
O bana zarar vermişti!Duşumu sonlandırıp banyodan çıktığım sırada, Aras öylece banyo kapısının önünde ayakta dikilmiş beni bekliyordu.
Bakışlarımız buluştuğunda yanıma hızla gelip yüzüme yavaşça dokundu.
"Doğa..."
Ellerinden geri çekilerek kurtuldum ve yüzüne bakmadan konuştum.
"Uyumak İstiyorum Aras. Sonra Konuşuruz."
Yanından hızla geçip odadaki dolaplardan birinin kapağını açıp çıkardığım pijama takımını üzerime geçirerek yatağın bir köşesine geçip gözlerimi kapattım.
Aras bütün bunlar olurken sadece sessizce beni izlemişti. Banyonun kapısı sert bir şekilde kapandığında yerimden korkuyla zıpladım.
Az önce yaptığı şey yüzünden onu suçlamak istemiyordum.
Sarhoş bir insan gibiydi ve bilincini kaybetmişti. Bugün yaşanan şeyin diğerleri ile bir alakası da yoktu. Her zaman bana kibar davranırken, bir anda canımı yakmak istemişti.
Sanırım bunda benim de etkilerim büyüktü.
Onu kışkırtan bir yandan da ben olmuştum.Öylece gözlerim kapalı dururken banyonun kapısı açıldı.
Şampuanının kokusu burnumu doldurduğunda iç çekmemek için büyük bir çaba sarf ettim.
Dolabından kıyafet çıkardığını seslerden anlamıştım.
Çok kısa bir süre sonra yatağın diğer köşesi çöktüğünde Aras uyuduğumdan emin olmak ister gibi sessizce fısıldadı.
"Doğa?"
Tepkisiz kalmayı sürdürdüğümde bir defa daha konuştu."Désolé bébé. Je réparerai ton cœur brisé. Même te toucher, te sentir, sacrifier chaque seconde pour toi ne suffit pas. Mon âme a besoin de ton âme, chérie. Je vous aime."
(Özür Dilerim Bebeğim. Kırdığım Kalbini Düzelteceğim. Sana dokunmak seni koklamak, her saniyemi sana feda etmek bile yetersiz kalıyor. Ruhumun Ruhuna ihtiyacı var sevgilim. Seni Seviyorum) .
Omuzlarıma dudaklarını hissetiğim an Küçük bir öpücük bırakıp geri çekildi.
Yatağın diğer kısmı da çöktüğünde hızlanan nefes alışlarımı Arasa Belli Etmemeye çalıştım.
Bok mu vardı Yabancı dilde konuşmuştu ha?
Ne demişti şimdi bana?
Değişen kalbimim ritmi beni etkilerken kıpırdanmamak adına büyük bir çaba sarf etmeye çalıştım. Kırgın yatıyor oluşuna üzülüyordum. Bunun olmaması gerekiyordu. Yorgun bedenim bilincini kaybederken bir yandan da beynim bana oyun oynuyordu.Aras Bana Ne Demişti?
Bölüm Sonu♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret: Aşk'a Sadık♥
Diversos/ ~2. KİTAPTIR♥ / "ÇÜNKÜ DOĞA, SEN HAYATIMI GÜZELEŞTİRİYORSUN..." Önceden Nefretinin Nedenini Bilmiyordu, Geçmişi Aklındaki Bütün Soruların Cevaplarını, Nefret İle Yeşertiyordu. Ancak Bu Nefreti Hak Eden, Karşısında ki Kız Değildi... Geçmişi Planlay...