Medya: Bora Pamir
Bölüm Şarkısı: Rei- Yarım kaldık
Bora'dan Taha'ya, Minik kesitli küçük bir Armağan.
Dönmek İçin Ne Yaparsan Yap,
Benim Ahımı aldın Artık....
Yavaşça ayağı kalkıp bana doğru ilerlemeye başlayan Tahaya baktım.
''Senin burada ne işin var?''
Bakışlarını üzerimden çekmeden direkmen bana doğru ilerliyordu.
''Asıl senin burada ne işin var? Hemde tek başına?''
İstemsizce kapıya bakıp yine ona baktım. Bakışlarını üzerimden hiç bir şekilde çekmemiş öylece beni izliyordu.
''Birini bekliyorsun burada öyle değil mi?''
Evet bütün cesaret kaynağım bir anda yok olmuştu. Ya burada durup benimle beklerse? Büyük bir rezillikti!
İnanın ki öyleydi...
Gitmek için hamle yaptığımda kolumdan tutup beni durdurdu.
''Biriyle mi görüşüyorsun yoksa?''
Sessiz kaldığımda onun da yavaş yavaş sinirlendiğini gördüm.
''Sana diyorum Bora! Biriyle mi görüşüyorsun?''
Şuan gerçekten neye ve neden böyle tepkiler verdiğini bilmiyordum. Öyle mantıksız ve tutarsız davranıyordu ki, anlatmaya hiçbir kelime bulamazdım.
''Sana neden hesap veriyorum ben?''
Gözlerimi kısıp yüzüne baktığımda kolumu hızla bıraktı.
''Haklısın.''
Kafamı olumsuz anlamda salladığımda hızla yerdeki ayakabılarıma uzanmıştım ki, belimde hissettiğim bir kuvvet direkmen süs havuzuna beni ittirdi ve büyük bir gürültüyle düştüm. Derine kadar dalıp yukarıya çıktığımda hızla bir nefes aldım ve etrafıma bakarak yüksek seste bağırdım.
''Hay Amına koyayım! Niye böyle bişi yaptın?''
''Soğuk su belkide bana hesap vermeni gerektirir Bora Pamir ha?''
''Ne yapmaya çalışıyorsun Taha sen? Çocuk musun?''
''Bana kimi beklediğini söylemeyene kadar o sudan çıkmana izin vermeyeceğim!''
İçimde bir heyecan duygusu başlamıştı. Tahanın bu ısrarları sadece bir merak mıydı yoksa ötesi de olabilir miydi? Bunu nasıl öğreneceğimi bilmiyordum. Yaptığım planı buraya kadar getirebilmiş, devamını getiremiyordum işte. Beynim durmuştu. Havuzun içinde öylece yüzen bir pozisyonda dururken Tahanın bakışlarıyla buluştu bakışlarım.
''Hadi ama Dostum! Çocuk musun sen?''
''Sana bir soru sordum! Bana cevap ver.''
İçimden gelen ani bir cesaret ile bir anda bağırdım.
''Gel de sıkıyorsa öğren o zaman ağzına sıçtığım!''
Ne mi oldu? Bana birkaç saniye boş gözlerle baktıktan sonra hızla havuza balıklama daldı ve daldığı yerden yüzerek tam da derinden çıkıp karşımda meydan okurcasına durdu.
Ben mi?
Ben öylece nefesimi tutmuş şaşkın gözlerle yüzüne bakıyordum. Yemin ederim böyle bir şey yapıp geleceği aklımın ucundan dahi geçmemişti!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret: Aşk'a Sadık♥
Random/ ~2. KİTAPTIR♥ / "ÇÜNKÜ DOĞA, SEN HAYATIMI GÜZELEŞTİRİYORSUN..." Önceden Nefretinin Nedenini Bilmiyordu, Geçmişi Aklındaki Bütün Soruların Cevaplarını, Nefret İle Yeşertiyordu. Ancak Bu Nefreti Hak Eden, Karşısında ki Kız Değildi... Geçmişi Planlay...