Salondan çıkmaya başlayan insanların Aksine Ters bir yöne yürüdük. Üst kata çıktığımızda Kalabalığın burada olduğunu gördüm. Ancak bir alt katta kalıyorlardı. Aras Büyük salonun tam ortasına kurulmuş koltuklara oturmamı sağlayarak tam karşımızda net bir şekilde görünen alana baktım.
"Birazdan Bütün Tasarımlar Orada Olucak."
Gülümseyerek Konuştum.
"Harika Şeyler Yaptığına Bizzat Şahit Olmuştum. Yine aynısının olacağına eminim."
"Daha Da Güzelleri Oldu."
Arasın omuzuna yaslanarak hafifçe gülümsedim.
Arasın yaptığı mücevherlerin mükemmel bir tasarım kabiliyeti vardı.
İstanbul da olanların satıldığına şahit olamamıştım ama, bu defa hepsine şahit olacak ve de tamamını görecek gibiydim.Işıklar bir anda kapandığında hafif bir ışık sahneye yansıdı ve takım elbiseli bir adam yaklaşarak sesini temizledi ve konuşmaya başladı.
"Bienvenue À Le Nuit, Mr. Baies Et Mesdames. C'est Présenté Pour Vous Dans Le Deux-motifs Du Collier Et Bracelets, Boucles Et Anneaux Comme Le Jeans Dessins Et Modèles Sont Grounded Par Le Dessins Et Modèles. Le Ouverture Sera Début Avec Collier Et Bracelets."
(Geceye Hoşgeldiniz Baylar Ve Bayanlar. Mücevherler Tasarımları Gerekçesiyle Kolye Ve Bileklik, Küpe Ve Yüzük Olarak İki Ayrı Geceden Oluşacak Şekilde Sizlere Sunulucak. Açılış Kolye Ve Bileklik İle Başlayacaktır.)Yanan Işığın etkisi biraz daha düşürüldüğünde elinde bir kutu ile ilerleyen kadın kutuyu adama vererek uzaklaştı. Adam yavaşça kutuyu açtığında, Arasın kafasından omuzumu kaldırarak, karşımda ki kolyeye baktım.
İnce taşlar küçük küçük dizayn edilmiş, önce ince daha sonra kalın oluyordu. Düzeni belli sıra halindeydi."Je Suis İnitié Avec Cette Taupe Dans Cette Plat, Qui Est Perforé. (Saf Pırlantadan Oluşan Bu Kolyeyi Altı Milyon İle Başlatıyorum.)
Adam masaya hafifçe vurduğunda aniden ard arda kadınlar tabelaları kaldırıldı.
"Six Et Un Demi-million" (Altı Buçuk Milyon.)
"Je Donner Vous Un Sept Et Un Demi-million.( Yedi Buçuk Milyon Veriyorum.)
"Dix Millions." (On Milyon.)
Daha fazla artırma olmayınca adam elindeki çekici sert bir şekilde vurup konuştu.
"Vendu Sur Dix Flotte!" (10 Milyon'a Satıldı.)
Biraz önce Gelen kız yeni bir kutuyu Adama teslim ederek yavaşça eskisini alıp yürümeye başladı.
Adam kutunun kapağını özenle açtığında, Bu defa siyah taşlarla kaplanmış üç ayrı taşı olan daha da göz alıcı bir parçayı gösterdi.
"La Présente Pièce Est Composée De Diamants Et De Saphirs Noirs Et Est Un Ensemble De Très Haute Valeur. Je Commence Sa Valeur À Partir De Trente-six Billions."
(Şimdiki Parça Elmas Ve Siyah Safir Taşlarından Oluşup, Değeri Fazlasıyla Yüksek Bir Settir. Değerini Otuz Altı Trilyondan Başlatıyorum.)"Je donne quarante mille milliards"
(40 Trilyon Veriyorum.)"Je Donne 41 Milliards De Dollars."
(Kırk Bir Trilyon Veriyorum!)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret: Aşk'a Sadık♥
Rastgele/ ~2. KİTAPTIR♥ / "ÇÜNKÜ DOĞA, SEN HAYATIMI GÜZELEŞTİRİYORSUN..." Önceden Nefretinin Nedenini Bilmiyordu, Geçmişi Aklındaki Bütün Soruların Cevaplarını, Nefret İle Yeşertiyordu. Ancak Bu Nefreti Hak Eden, Karşısında ki Kız Değildi... Geçmişi Planlay...