~51.Bölüm🌹

2.1K 87 17
                                    

Medya :Yıldırım Pamir

Arasın açmış olduğu şarkı ile gözlerindeki derinliklere baka kalmıştım adeta. Öyle harika sözler içeriyordu ki, yetmezmiş gibi bunu bana karşı bir de sesli dile getiriyordu. Yüzüm hafif kızarırken biten şarkının ardından sesini duydum.

''Akşam yemeği için bir şeyler sipariş verelim mi ne dersiniz?''

Herkesten olumlu tepkiler geldiğinde bakışlarım hızla Dünyaya kaydı. Gülerek yüzüme bakıyordu bu da demek oluyordu ki burda kalacaktı.

Restorantı arayıp karışık yemek menüsü sipariş verip kapattılar. O sırada Buğra konuştu.

''Evin hangi odasını prensesime ayarlayacaksınız? Tek yaşıyorum yer yoksa odası benim evimde olabilir.''

Aras Buğranın dediği her şeyi en azından kızımla ilgili olan kısmı ciddiye alıyordu ve hızla kolunun altındaki yastığı ona fırlattı.

''Kızımdan uzak duracaksın!''

Buğra dalga geçer gibi elini salladığında ben dahi herkes bu hallerine gülümsüyorduk.

Erkekleri içeride bırakıp Dünya ile kış bahçesine çıktık. Sanırım benimle bir şeyler konuşmak istiyordu ya da ben öyle hissediyodum. Emin değildim.

''Canım Yıldırımdan duyman iyi olacak ancak, ben içindeki soru işaretini cevaplamak için kısa ve öz bir şekilde bir bilgi veriyorum.''

''Ne konuda? Anlayamadım biraz karışık konuştun Dünya.''

Gülümsedi ve devam etti.

''İstediğin gibi Yıldırım her şeyi halletti. Annenle görüşürken rahat olabilirsin.''

Derin bir iç çekerek gerçekten rahatladığımı hissettim. Yıldırım abiye bu borcu nasıl ödeyebilirdim acaba?

''Annenle buluşacak mısın?''

''Aras henüz net bir şey söylemedi üzerine gitmek istemiyorum.''

''Tek gitmek istediğine emin misin? Sana eşlik edebilirim biliyorsun.''

Gözlerimi kocaman açarak yüzüne baktım.

''Gerçekten bunu benim için yapar mısın? Sadece korkuyorum ve tek olmak istemiyorum. Yani yalnız olmamak daha da güçlü hissettirir eminim.''

''Tabikide. İstemese de ben bir şekilde orda bulunurdum zaten.''

Hızla bana kollarını sarıp sarılı kaldıktan sonra gülümseyerek geri çekildi.

''Bir kız kardeş hayatta istediğim tek şeydi. Şuan ise karşımda bir kız kardeşten çok daha fazlası duruyor gibi.''

Gülümseyerek bana bu güzel sözleri söyleyen kadına baktım. Dünya nasıl da iyi biriydi böyle...

''Kızlar gelebilir miyim?''

Aras bahçe kapısından bize bakarak izin istiyordu. Gülümseyerek olumlu anlamda başımı salladım.

''Tabiki de gelebilirsin sevgilim.''

Aras yanımıza gelerek konuştu.

''Siparişler geldi haber vermek için gelmiştim güzelim.''

Dünya ayağı kalkarak bana havadan tatlı bir öpücük bıraktı ve konuştu.

''Ben sofrayı kurmalarına yardım edeyim. Keyfinize bakın.''

Dünya bahçeden çıkarken Aras yanıma gelip oturdu.

''Bana kızmadın güzelim değil mi... İstemeden dahi olsa seni kırmak isteyeceğim en son şeydir biliyorsun.''

Nefret: Aşk'a Sadık♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin